Gå til innhold

Favorittstilling

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvis du ser bort fra den aktiviteten du først tenkte på da du så overskriften; hva er drømmejobben din?

Min drøm er selvsagt å være moderator for en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det måtte være enehersker over jorda! (Mye jeg skulle forbydd da ja, unødvendige våpen og andre ulumskheter..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettie-ikke på nå

Statsminister i en flertallsregjering - uten små, brysomme eller populistiske partier å ta hensyn til. Venter litt med verdensheredømme, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikktester!

Rusle rundt og handle hele dagen, men ubegrensete midler for å sjekke service i butikken. mmm, jepp, det er en jobb for meg!

Ellers hadde ikke verdensherredømme vært å forakte heller, men er redd det er mye jobb å styre så mange mennesler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvis du ser bort fra den aktiviteten du først tenkte på da du så overskriften; hva er drømmejobben din?

Min drøm er selvsagt å være moderator for en dag.

Den var lite elegant.

Du er vel lite interessert i hva andres drømmestilling er. Du ville nok bare få sagt klart og tydelig i frå i en egen tråd at du vil bli moderator på dette forumet.

Slik at du få virtuell makt over de stakkarne som ønsker å komme med meninger og kommentarer du ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Den var lite elegant.

Du er vel lite interessert i hva andres drømmestilling er. Du ville nok bare få sagt klart og tydelig i frå i en egen tråd at du vil bli moderator på dette forumet.

Slik at du få virtuell makt over de stakkarne som ønsker å komme med meninger og kommentarer du ikke liker.

:hoho:

Jeg tror Trøffelhelten liker at andre har meninger.

Hvis jeg kunne velge, ville jeg vært bokutvelger i en bokhandel, med ingen administrative oppgaver, egen ørelappstol, god tid til lesing, og fri tilgang til kaffe mokka. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Pepita du er ein livsnytar :sjarmor:

Eg vil vere den som styrer verden. Diktator.

Då ville eg tatt vekk all gjelda u-land skuldar i-land foreks. Brukt masse pengar på å byggje hus til dei som ikkje har det, lage godt skulesystem for barn i heile verden, pengar til mat og daglegdagse ting, hatt felles reglar for alle i verden, likestilling, rett til det å få vere barn og ikkje måtte lide for det. osv.....

Og nei eg er ikkje ein modell som vil gjere ein forskjell i verden :ler: Kun ei lita naiv ungjente :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Pepita du er ein livsnytar  :sjarmor:  

Eg vil vere den som styrer verden. Diktator.  

Då ville eg tatt vekk all gjelda u-land skuldar i-land foreks. Brukt masse pengar på å byggje hus til dei som ikkje har det, lage godt skulesystem for barn i heile verden, pengar til mat og daglegdagse ting, hatt felles reglar for alle i verden, likestilling, rett til det å få vere barn og ikkje måtte lide for det.  osv.....

Og nei eg er ikkje ein modell som vil gjere ein forskjell i verden  :ler:  Kun ei lita naiv ungjente  :wink:

Oh, my god..antar ette er ironisk alt sammen her eller?

Hvor er ironiflagget ditt?! :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Åh, jeg ville vært Robinson eller Fredag! Ikke de fiktive som bodde på en øde øy, men de to som tester ut resturanger (på avisens regning)! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest happyending
Fjerne unytige nettsteder. Slik som kg

Det er ingen som har sagt at du trenger å være her.. Så jeg sier som han i robinson VIP i går: Stikk da! Stikk hvis alt er så forferdelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost

jeg ville vært diktator ! :sjarmor:

Da hadde jeg brukt all min tid på å frede trua dyreslag, passe på regnskogen (og annen truet natur) og stoppet forurensing, atomvåpen og sånt no.

Åsså hadde jeg gjort som de i Kina, innført forbud mot å føde mer enn èn unge. Har man slik over hele verden slipper vi kanskje å overbefolka jorda enda mer!

Mindre folk, mindre krig, mindre forurensing, mindre snikjakt , mindre utbygging og mindre ødeleggelser av naturen.

Hadde vært no det ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

produktutvikler eller -tester hos Nidar eller Freia! åh!

Eller produktutvikler hos Lego?

Eller naturparkoppsynskvinne! Vandre i fjellheimen i dagesvis av gangen. Dynetester? Jah, dyne- og madrasstester! For en jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Drømmejobben må være å være fotograf for National Geographic.

*sukk* :)

Å, nå fikk du meg til å ombestemme meg! Det er min drømmestilling også... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg ville vært Robinson eller Fredag! Ikke de fiktive som bodde på en øde øy, men de to som tester ut resturanger (på avisens regning)!  :P

Jeg og! Men siden jeg ikke kan spise ubegrenset med mat på en dag, så vil jeg dele dagen min opp i timer, og fordele de utover en uke... :sjarmor: Eller diktator - da kunne jeg jo også spist hva jeg ville... Eller så kunne jeg tenkt meg å være piano- eller fiolinmaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...