Gå til innhold

Hvordan hinte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

22 mann. Hei har væ ilag med dama i over 3 år hun er 1 år yngre  :laugh:vi har gjort det meste :yvonne:men aldri vært dær nede på hverandre. :rodmer:Hvordan kan man hinte til noe sånt uten at det blir kleint!!! 

Spoiler

Anonymkode: 3f3e5...264

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må det alltid brukes hint? Kan man ikke snakke sammen i et forhold? 

Anonymkode: fffc1...fda

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld for skrive feil 😬!!! 

Skrevet

Jeg synes du skal si rett ut: "Vet du hva? På tide vi innfører oralsex på lista". Si det utenom senga.

• Liker 1
Skrevet

Hinting er bare tull.
Bruk ord.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Hinting er bare tull.
Bruk ord.

Vi har aldri brukt ord :rolleyes:det skjer vanligvis under kyssinga. Og hun er ganske dominerende :wink:så man rekker ikke å spørre før klærne er vekk og man er igang. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har aldri brukt ord :rolleyes:det skjer vanligvis under kyssinga. Og hun er ganske dominerende :wink:så man rekker ikke å spørre før klærne er vekk og man er igang. 

Da går du ned når klærne er av, liker hun det ikke så stopper hun deg.

Anonymkode: cba09...f65

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hææ? Dere har vært sammen i 3 år og du har aldri slikket henne? Bare å dykke ned det neste gang - på tide for å si det MILDT!

Anonymkode: 53363...271

• Liker 4
Skrevet

Snakk sammen, I en ikke seksuell setting. 

Skrevet

Hæ hinte?

Jeg sier det bare rett ut jeg. Aldri opplevd at hun/dem hverken har besvimt av sjokk, fått kaffen i vranga eller blitt på vranga av den grunn. Men jeg ventet ikke 3 år da. Mere 3 dager, om mulig kansje litt kortere også etter vi har funnet ut å prøve å være kjærester.

Ei spurte jeg om hvor lenge om gangen hun likte å bli slikket? Fikk til svar at jeg var litt ufin da vi var på butikken å hun hadde treningstights med null under å kort topp. Hun ble visst våt av slikt overfall fikk jeg høre på tur ut av butikken.... :ninuskapus:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...