AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 22 mann. Hei har væ ilag med dama i over 3 år hun er 1 år yngre vi har gjort det meste men aldri vært dær nede på hverandre. Hvordan kan man hinte til noe sånt uten at det blir kleint!!! Spoiler Anonymkode: 3f3e5...264
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Hvorfor må det alltid brukes hint? Kan man ikke snakke sammen i et forhold? Anonymkode: fffc1...fda 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Unnskyld for skrive feil 😬!!! Anonymkode: 3f3e5...264
visp Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Jeg synes du skal si rett ut: "Vet du hva? På tide vi innfører oralsex på lista". Si det utenom senga. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 2 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Hinting er bare tull. Bruk ord. Vi har aldri brukt ord det skjer vanligvis under kyssinga. Og hun er ganske dominerende så man rekker ikke å spørre før klærne er vekk og man er igang. Anonymkode: 3f3e5...264
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har aldri brukt ord det skjer vanligvis under kyssinga. Og hun er ganske dominerende så man rekker ikke å spørre før klærne er vekk og man er igang. Anonymkode: 3f3e5...264 Da går du ned når klærne er av, liker hun det ikke så stopper hun deg. Anonymkode: cba09...f65 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 Hææ? Dere har vært sammen i 3 år og du har aldri slikket henne? Bare å dykke ned det neste gang - på tide for å si det MILDT! Anonymkode: 53363...271 4
Hr. Aktiv Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 Hæ hinte? Jeg sier det bare rett ut jeg. Aldri opplevd at hun/dem hverken har besvimt av sjokk, fått kaffen i vranga eller blitt på vranga av den grunn. Men jeg ventet ikke 3 år da. Mere 3 dager, om mulig kansje litt kortere også etter vi har funnet ut å prøve å være kjærester. Ei spurte jeg om hvor lenge om gangen hun likte å bli slikket? Fikk til svar at jeg var litt ufin da vi var på butikken å hun hadde treningstights med null under å kort topp. Hun ble visst våt av slikt overfall fikk jeg høre på tur ut av butikken.... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå