Gå til innhold

Påskekos på insta og face!!!! Jeg spyr snart.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvert eneste år topper det seg virkelig av påskesol, kalde Carlsberg i snøen og påskelykke med store og små. 

Er alle på hytta?? Har alle en fantastisk påske??

Hvorfor skal vi overgå hverandre i dette nytelsesskrytet ved alle anledninger!!??

(Jeg er ikke bitter eller fattig eller misunnlig)

Anonymkode: d8a4e...fa9

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke bitter? Nei det syns jo ikke i det hele tatt. 

Hvis du får så vondt i sjela sv å se koselige bilder fra hytta så får du logge av Internett. 

Anonymkode: 6e737...2e1

• Liker 34
Skrevet

Så enig 🙌 Føler det har blitt en konkurranse hele insta og snap 😂😂🐣 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke på hytta og har ikke hatt en fantastisk påske, men føler det ikke passer seg å legge ut bilder på insta og face om det når alle andre er så lykkelige i påskekosen. 

Anonymkode: a202b...fa9

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvert eneste år topper det seg virkelig av påskesol, kalde Carlsberg i snøen og påskelykke med store og små. 

Er alle på hytta?? Har alle en fantastisk påske??

Hvorfor skal vi overgå hverandre i dette nytelsesskrytet ved alle anledninger!!??

(Jeg er ikke bitter eller fattig eller misunnlig)

Hadde det hjulpet deg om jeg la ut bildet av bøtta med spy i?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt påska hjemme i år. vant med å dra på hytta, men fikk baby i vår, så vi fant ut at det er bedre å være hjemme å slappe av. Men har vært på dagsturer hos familie som er på hyttetur ol. Har hatt en koselig påske selv om den er annerledes enn jeg er vant med. Neste år blir det nok en hyttepåske igjen. 

Anonymkode: 1ffd6...671

AnonymBruker
Skrevet

Visste at det ikke gikk an å legge ut noe sånt uten å bli stemplet som bitter!!!

Jeg gjør også masse hyggelige ting! Men Jeg har likevel ikke dette ekstremet behovet for å dele dele dele dele!!! 

Ja! Har ofte lyst å bare slette meg fra sosiale medier.

• Liker 19
Gjest N-Nøff
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Visste at det ikke gikk an å legge ut noe sånt uten å bli stemplet som bitter!!!

Jeg gjør også masse hyggelige ting! Men Jeg har likevel ikke dette ekstremet behovet for å dele dele dele dele!!! 

Gjør det, da? :) livet er bedre uten 

Skrevet
5 minutter siden, Neinøff skrev:

Hadde det hjulpet deg om jeg la ut bildet av bøtta med spy i?

Da hadde tilogmed jeg fått meg instagram:)

• Liker 3
Skrevet

Det der er nok en gedigen misforståelse,

at folk deler påskebilder, for å skryte og overgå hverandre i hvor flott dem har det.

Men, jeg har stor forståelse for at folk som selv ikke er med på moro’a, lett kan oppfatte det slik. :vetikke:

• Liker 10
Gjest N-Nøff
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Da hadde tilogmed jeg fått meg instagram:)

:fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp dette er grunnen for at jeg er mindre på sosiale medier for tiden. Og jeg er heller ikke misunnelig, liker ikke en gang ski og hytteliv. Det er uinteressant fordi alle gjør jo det samme! Jeg ser snart ikke forskjell på hvems skitupper som er tatt bilde av i løypa, hvilken fjelltopp det er bilde av eller hvor de går, alt ser likt ut for meg. Selv er jeg hjemme, men om jeg skulle ha valgt et sted å dra hadde det ikke vært "påskefjellet" i alle fall.

Anonymkode: 0413f...f18

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, puppi skrev:

Det der er nok en gedigen misforståelse,

at folk deler påskebilder, for å skryte og overgå hverandre i hvor flott dem har det.

Men, jeg har stor forståelse for at folk som selv ikke er med på moro’a, lett kan oppfatte det slik. :vetikke:

Hvorfor deler man da?

• Liker 4
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du har jo stort behov for å posisjonere deg over, de som ønsker å dele sine påske-minner og opplevelser, ved å rakke ned på dem her på kvinneguiden.

Patetisk:skratte:

Endret av puppi
  • Liker 7
Skrevet

De som virkelig koser seg er vel de som ikke har tid/husker på å legge ut dokumentasjonen hele tiden.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Om du syntes det er så fælt at de du følger deler ting (som SoMe er til), så slutt å følg de da. Jeg deler hyggelige familiebilder, for familie og venner som følger meg. Vil de ikke se at vi koser oss, så er det bare å ikke følge. Snakk om å være bitter og ikke takle at andre har det bra..

Anonymkode: 1eb95...854

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vi har leid hytte i påska sammen med 9 slektninger, hatt det helt fantastisk! 2-3 skiturer hver dag, slalåm, påskelam, quiz, bål osv.. :yvonne: Så klart har det vært noe småkrangling og uenigheter, og jeg har måttet tatt meg et par skiturer alene vekk fra alle når irritasjonen har blitt i overkant, men så er alt like fint igjen etterpå :alice:

Anonymkode: af547...55c

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke SÅ fantastisk å sitte på hytta med kvikklunsj, hvem blir misunnelig på det? Jeg blir mer misunnelig når noen legger ut bilder fra fine utenlandsturer, men misunnelsen avtar når de må dele og sjekke inn hver eneste kafe de går inn på. De kan jo knapt få med seg noe av turen når de sitter på mobilen hele tiden. Det er litt som når folk deler at de er på superkoselig fest med "ramseoppallevenner". Hvor superkoselig har man det når man må logge seg på mobilen under en fest? De som deler fra hytteveggen kjeder antagelig livet av seg. :laugh:

Anonymkode: 036b6...051

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor deler man da?

Ehm, hvorfor deler man da noe i det heletatt?

Hvorfor viste man, og så i bildealbum, i gamledager?

For å skryte og overgå hverandre i hvor flotte opplevelser man har hatt?

Blir du kvalm av det, òg? :fart2:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jaja puppi. Klarte å engasjere deg tydligvis.

Jeg blir dårlig av denne dele-kulturen, og er ikke alene om det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...