Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #1 Del Skrevet 18. februar 2005 Har begynt med denne dietten for en uke siden,det går bra.lurer på om det er noen andre her inne som har erfaring med dietten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prycilla Skrevet 19. februar 2005 #2 Del Skrevet 19. februar 2005 Har ikke hørt om den jeg. Fant litt info på nettet. Link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophie 70 Skrevet 21. februar 2005 #3 Del Skrevet 21. februar 2005 jeg har også lyst til å prøve denne dietten,synd at det ikke er noen som har erfaring. prycilla har du begynt på den,hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prycilla Skrevet 21. februar 2005 #4 Del Skrevet 21. februar 2005 jeg har også lyst til å prøve denne dietten,synd at det ikke er noen som har erfaring. prycilla har du begynt på den,hvordan går det? Nei, jeg har ikke begynt på den. Jeg holder meg til blodtypedietten og Bailine. Det fungerer bra for meg. Hvis du er interessert i å slanke deg, vil jeg anbefale deg å logge deg inn på slankenett.no. Legger linken under. Der finner du mange fine tips og dietter. Kanskje du finner noe som passer for deg? Hvis du begynner på South Beach Dietten, så er det fint om du legger ut mer info her om hvordan det går med deg. Ønsker deg i alle fall lykke til :-) http://slankenett.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mimi Skrevet 22. februar 2005 #5 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg går på denne dietten, de to første ukene hvor du skal holde deg unna alt som heter karbohydrater og frukt og annet sukkerholdig er de vanskeligste. Men det er jo kun snakk om to uker og så går du over til fase to hvor du kan spise litt karbohydrater. Jeg fikk stagget sukkerhungeren med denne kuren, og jeg var heller ikke sulten mens de to ukene sto på. På fase to var jeg heller aldri fysen på noe. Og det var også deilig at jeg slapp å veie maten og telle kalorier, jeg visste hva jeg ikke kunne spise og hva jeg kunne spise. Jeg synes iallfall at det var en avslappende kur, jeg gikk ned 10 kg og har holdt meg der det siste året. Nå har jeg tenkt å ta resten og har begynt kuren på nytt. Jeg har prøvd Grete Roede tidligere, og det var ikke noe for meg, jeg syntes det var et pes med å veie maten og telle kalorier, og jeg var fysen på noe hele tiden. Og gikk fort opp igjen etter kuren. Men South Beach har redusert sukkerlysten min betraktelig og det har gjort at jeg ikke er så lysten på noe å spise hele tiden. Så jeg er fornøyd for den funker på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nin@ Skrevet 22. februar 2005 #6 Del Skrevet 22. februar 2005 Har gått ned ca. 20 kg. ved å følge de samme prinsippene som Sout-Beach-dietten. Har holdt vekten (og spisevanene) i 1 år nå. Har venner som holder på med fitness, blant utøvere av fitness og BB er det velkjent at når man skal deffe/slanke seg/holde vekta funker det best å kutte raske karbohydrater, spise ofte, og få i seg nok proteiner og sunt fett. Det er jo det samme som South-beach-dietten går ut på. Det beste med dette opplegget er jo at man slipper å gå sulten! Høres nesten for godt ut til å være sant, men det er det heldigvis ikke. De 2 første ukene har som mål å få blodsukkeret under kontroll (samt eventuell insulinresistens). Dietten krever litt kunnskap om hva maten inneholder, ellers blir det lett sånn at man føler man ikke kan spise noe. Anbefaler å kjøpe boken, mye nyttig info der. Har ikke brukt oppskriftene, setter sammen mat jeg har lyst på selv. Nå har jeg aldri lyst på is og godteri lenger, og det er utrolig til å være meg. Det eneste jeg skeier ut med av og til er mørk sjokolade, men da klarer jeg meg med et par biter (heller ikke likt meg...). Dette kostopplegget anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå