AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Del Skrevet 1. april 2018 Hei, bare lurer på hvor mange som syntes dette er akseptabelt. Har altså kone og tre barn hjemme, lever ett ok A4-liv. Normale samlivs-relasjoner, trives med familie og svigers, er intim med kona 2-3 ganger i uken osv. Er dog en del på jobb-reise, spesielt til en større by i Sverige, og har her truffet ei lokal dame jeg trives godt i lag med. (Traff henne på en massasje-salong). Vi bruker å gå ut spise sammen (min invitasjon, selvsagt), tar gjerne ett glass vin eller to etter maten, og havner ofte i samme seng natten over. Og ja, vi er også intime med hverandre. Tingen er, jeg opplever ett klart skille mellom familien hjemme, og kjæresten i denne byen. Intet savn etter denne kvinnen når jeg er hjemme, ei heller noe savn etter kjæresten når jeg er der. Om noe så ser jeg på dette «alternative» forholdet som noe positivt noe, da jeg har en ekstremt stressende jobb, og der jeg ofte brukte å komme hjem helt utkjørt, gretten og grinete på kone og barn, opplever jeg nå tvert om at jeg kommer hjem i bedre humør enn før jeg dro. Kan dette unnskylde mitt sidesprang noget? Anonymkode: 43ee5...603 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 1. april 2018 #2 Del Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan dette unnskylde mitt sidesprang noget? Anonymkode: 43ee5...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 1. april 2018 #3 Del Skrevet 1. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, bare lurer på hvor mange som syntes dette er akseptabelt. Har altså kone og tre barn hjemme, lever ett ok A4-liv. Normale samlivs-relasjoner, trives med familie og svigers, er intim med kona 2-3 ganger i uken osv. Er dog en del på jobb-reise, spesielt til en større by i Sverige, og har her truffet ei lokal dame jeg trives godt i lag med. (Traff henne på en massasje-salong). Vi bruker å gå ut spise sammen (min invitasjon, selvsagt), tar gjerne ett glass vin eller to etter maten, og havner ofte i samme seng natten over. Og ja, vi er også intime med hverandre. Tingen er, jeg opplever ett klart skille mellom familien hjemme, og kjæresten i denne byen. Intet savn etter denne kvinnen når jeg er hjemme, ei heller noe savn etter kjæresten når jeg er der. Om noe så ser jeg på dette «alternative» forholdet som noe positivt noe, da jeg har en ekstremt stressende jobb, og der jeg ofte brukte å komme hjem helt utkjørt, gretten og grinete på kone og barn, opplever jeg nå tvert om at jeg kommer hjem i bedre humør enn før jeg dro. Kan dette unnskylde mitt sidesprang noget? Anonymkode: 43ee5...603 Nei. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 1. april 2018 #4 Del Skrevet 1. april 2018 Absolutt ikke akseptabelt. Håper kona di finner det ut og kaster deg på huet og ræva ut.😡 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Del Skrevet 1. april 2018 7 minutter siden, Balian d'Ibelin said: 7 minutter siden, FrøkenMånestråle said: Nei. 3 minutter siden, atropos said: Absolutt ikke akseptabelt. Håper kona di finner det ut og kaster deg på huet og ræva ut.😡 Hmm, men så lenge hun ikke vet ... ?? Anonymkode: 43ee5...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 1. april 2018 #6 Del Skrevet 1. april 2018 Jeg skjønner godt at du ønsker å høre at dette er akseptabelt. Du får tross alt i pose og sekk, og det enkleste og mest behagelige for deg er å fortsette på denne måten. At det er moralsk forkastelig og direkte kvalm oppførsel er kanskje ikke så nøye for deg. Har du prøvd å se på saken fra en annen side, som f.eks. familien din sin side? Hadde du tenkt at det var helt OK om kona hadde en elsker mens du var bortreist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 1. april 2018 #7 Del Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hmm, men så lenge hun ikke vet ... ?? Anonymkode: 43ee5...603 Vel vil det være greit for deg om hun har sex med en annen mann så lenge du ikke vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #8 Del Skrevet 1. april 2018 10 minutter siden, boblebrist said: Jeg skjønner godt at du ønsker å høre at dette er akseptabelt. Du får tross alt i pose og sekk, og det enkleste og mest behagelige for deg er å fortsette på denne måten. At det er moralsk forkastelig og direkte kvalm oppførsel er kanskje ikke så nøye for deg. Har du prøvd å se på saken fra en annen side, som f.eks. familien din sin side? Hadde du tenkt at det var helt OK om kona hadde en elsker mens du var bortreist? 9 minutter siden, Balian d'Ibelin said: Vel vil det være greit for deg om hun har sex med en annen mann så lenge du ikke vet ? Ja, det er jo der alle forhold egentlig er? At man ikke vet Hvordan kan jeg reagere negativt på, eller med vemmelse, noe jeg ikke kjenner til? Det eksisterer jo ikke i min verden .. Anonymkode: 43ee5...603 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 1. april 2018 #9 Del Skrevet 1. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo der alle forhold egentlig er? At man ikke vet Hvordan kan jeg reagere negativt på, eller med vemmelse, noe jeg ikke kjenner til? Det eksisterer jo ikke i min verden .. Anonymkode: 43ee5...603 Ah, du tenker "det man ikke vet har man ikke vondt av"? Derfor er det greit å servere løgner til de man påstår å elske, bedra i realiteten hele familien din. De vet jo ikke om det så hva er egentlig problemet. Nei, om du ikke eier ryggrad så er det ikke noe problem. Du får kose deg videre. Personlig håper jeg elskerinnen din blir gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #10 Del Skrevet 1. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, men så lenge hun ikke vet ... ?? Anonymkode: 43ee5...603 Du traff henne på massasjesalong? Prostituert? Kjønnssykdommer som du kan smitte din kone med er det farligste ved dette. Anonymkode: 455ae...a88 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #11 Del Skrevet 1. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo der alle forhold egentlig er? At man ikke vet Hvordan kan jeg reagere negativt på, eller med vemmelse, noe jeg ikke kjenner til? Det eksisterer jo ikke i min verden .. Anonymkode: 43ee5...603 Så hvis du ikke vet at du har klamydia eller HIV, så er det ikke problematisk? Anonymkode: 455ae...a88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 1. april 2018 #12 Del Skrevet 1. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvis du ikke vet at du har klamydia eller HIV, så er det ikke problematisk? Anonymkode: 455ae...a88 Det man ikke vet har man ikke vondt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #13 Del Skrevet 1. april 2018 20 minutter siden, AnonymBruker said: Du traff henne på massasjesalong? Prostituert? Kjønnssykdommer som du kan smitte din kone med er det farligste ved dette. Anonymkode: 455ae...a88 Hun er ikke prostituert!! Måtte spise to middager med henne, før det ble no på meg!! Mindre løs enn den gjengse norske kvinne. Anonymkode: 43ee5...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #14 Del Skrevet 1. april 2018 Nei, ikke på noen som helst måte!!!! Så ekkel, egoistisk, respektløs og hjerteløs du er!!!! Anonymkode: 55e17...95f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #15 Del Skrevet 1. april 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, men så lenge hun ikke vet ... ?? Anonymkode: 43ee5...603 Nei det er ikke greit uansett! LOJALITET er NR 1 for et forhold, så kommer ÆRLIGHET. Disse er selve fundamentet for et forhold!!! Og du har nå ødelagt hele fundamentet og har bare deg selv å takke den dagen familien rakner og kona di aldri vil se det løgnfulle trynet ditt igjen. Og hun kommer til å finne ut av det en dag, det kan du være sikker på! Og vet denne kjæresten din at du faktisk har kone og barn eller juger du henne opp i trynet også? Æsj, sånne mennesker som deg tilhører bunnslammet og lommerusket i samfunnet. Kan ikke ha respekt for deg og den kommer alle rundt deg til å miste også når det kommer ut hvordan type du egentlig er. Anonymkode: 55e17...95f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #16 Del Skrevet 1. april 2018 Yikes! Du er er jævla null! Stygge jævel, start å grav din egen grav! Anonymkode: d2e6c...f39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest middagshøyden Skrevet 1. april 2018 #17 Del Skrevet 1. april 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 1. april 2018 #18 Del Skrevet 1. april 2018 Så TS, det du håper er at noen her skal si "ja dette er helt innafor" slik at den dårlige samvittigheten du prøver ignorere forblir undertrykket, har jeg forstått deg riktig da? Vel svaret er uansett NOPE, no fucking way! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #19 Del Skrevet 1. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke prostituert!! Måtte spise to middager med henne, før det ble no på meg!! Mindre løs enn den gjengse norske kvinne. Anonymkode: 43ee5...603 Lol. Prostituert, verken mer eller mindre. Anonymkode: f661c...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #20 Del Skrevet 1. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Lol. Prostituert, verken mer eller mindre. Anonymkode: f661c...768 Særdeles ufint av deg. Rapporterer deg for rasisme. Anonymkode: 43ee5...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå