Gå til innhold

"sveip til venstre om du er ute etter ons"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere damer har det på Tinder. Jeg er ute etter noe seriøst og sveiper da til høyre rimelig nok, likevel er det slik at vi ikke får match. Jeg skjønner jo seff tegningen at jeg ikke er pen nok. Så dukker mange av de profilene opp igjen etterhvert der det fortsatt står det samme, da tenker jeg at de damene har et problem med å velge feil menn. Eller? 

Poenget er altså, ikke klag på at du matcher med "feil" menn når du tydeligvis sveiper bort de hyggelige. Og det bare fordi de ikke er riktig pene nok for deg.

Anonymkode: 3f698...a31

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du klarer jo tydeligvis ikke få kjæreste sjæl på Tinder, da blir det vel spesielt å kritisere andre. :)

Anonymkode: f4a5e...de0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er bare underholdning. Slutt å legg så mye  i det 

Anonymkode: 0c9a9...3e8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er bare underholdning. Slutt å legg så mye  i det 

For seriøse er det ikke underholdning.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joda, jeg er seriøs, men bruker bare tinder som underholdning når jeg sitter på do å bæsjer.
Og kun sporadisk en sjelden gang i blandt , så profilen min har vært der i evigheter. Det betyr ikke at jeg velger feil menn , bare at jeg ikke er så jævla aktiv og treffer fem menn i uka, eller i det hele tatt sveiper like på fem menn i uka.
Du er nok en av de jeg har sveipa videre på da, hvis du ikke har noe spesielt fengende med profilen din. For meg holder det ikke at det er et kjekt bilde og at det står at man er ute etter noe seriøst. Det må også stå noe som sier meg noe om hvem du er som person og dine interesser, for å se om vi har noe som helst mer til felles å connecte rundt enn at vi begge liker utseendet til hverandre.

Anonymkode: 9de1e...a8d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke forvente at alle damer som ikke er ute etter ONS er interessert i deg bare fordi du skriver at du er ute etter noe seriøst.

Anonymkode: 9de1e...a8d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tinder passer dårlig for bitre menn.

Anonymkode: 4287c...fc4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du bør ikke bruke tinder om du er seriøs.

AnonymBruker
Skrevet

De fant ikke utseendet ditt eller profilteksten din attraktivt nok til å matche med deg. Sjekk bildene dine om du kan ta bedre bilder (har sett mange menn som ikke legger noe i bildene de legger ut) og jobb med profilteksten din. Bilder og profiltekst er muligheten du har til å selge deg inn hos damene. Og nei, du må ikke se ut som en gresk gud. 

Anonymkode: 3953f...54d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Profilteksten er det vel de færreste som leser? Hvem trykker seg inn på hver enkel tinderprofil for å lese det som står før de velger å like? For det meste blir man dømt i løpet av et sekund på det første bildet, og jeg ser ingen grunn til å bruke tid på å sjekke individuelle profiler når sjansen for at man matcher med "akkurat den" personen uansett er liten. Bortkastet tid. Jeg bare spammer "Like" på alle helt til de er brukt opp, og så sjekker jeg heller nærmere profilen på de jeg eventuelt matcher med. Selv om det er en uting å bruke tinder slik og det helt sikkert bare øker terskelen for at jenter velger å like, så er dette en trend som blir utviklernes problem å løse, ikke brukerne.

Jeg vil anbefale mer klassiske datingtjenester der man har mulighet til å skrive til dem man vil og ikke er avhengig av gjensidig match først. Drit i ting som Happn og Tinder, og prøv heller f.eks. Sukker, Møteplassen, Badoo. Da kan man i fred og ro bla i profiler, skrive til dem man vil og som man finner interessante, og man har mye større sjanse for å få oppmerksomhet ved at motparten i det minste leser det man skriver og får tatt seg tid til en mer helhetlig vurdering av både bildene, profilen og åpningsteksten.

Anonymkode: 91a20...8ff

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe skrudd med logikken din. Du forventer at damene skal finne den rette med en gang på Tinder, ellers så er de dårlige i å velge menn. Det kan jo hende disse damene ikke har vært på så mange dater, og ikke faller lett for en mann. Selv om de ikke har valgt deg, betyr det ikke at de har gjort dårlige valg.

Anonymkode: 0db4f...410

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Profilteksten er det vel de færreste som leser? Hvem trykker seg inn på hver enkel tinderprofil for å lese det som står før de velger å like? For det meste blir man dømt i løpet av et sekund på det første bildet, og jeg ser ingen grunn til å bruke tid på å sjekke individuelle profiler når sjansen for at man matcher med "akkurat den" personen uansett er liten. Bortkastet tid. Jeg bare spammer "Like" på alle helt til de er brukt opp, og så sjekker jeg heller nærmere profilen på de jeg eventuelt matcher med. Selv om det er en uting å bruke tinder slik og det helt sikkert bare øker terskelen for at jenter velger å like, så er dette en trend som blir utviklernes problem å løse, ikke brukerne.

Jeg vil anbefale mer klassiske datingtjenester der man har mulighet til å skrive til dem man vil og ikke er avhengig av gjensidig match først. Drit i ting som Happn og Tinder, og prøv heller f.eks. Sukker, Møteplassen, Badoo. Da kan man i fred og ro bla i profiler, skrive til dem man vil og som man finner interessante, og man har mye større sjanse for å få oppmerksomhet ved at motparten i det minste leser det man skriver og får tatt seg tid til en mer helhetlig vurdering av både bildene, profilen og åpningsteksten.

Anonymkode: 91a20...8ff

Damer leser ofte tekst. 

Anonymkode: f2907...62e

AnonymBruker
Skrevet
On 1.4.2018 at 8:15 PM, AnonymBruker said:

Tinder passer dårlig for menn.

Anonymkode: 4287c...fc4

Her, fikset innlegget for deg.

Anonymkode: eccdf...8f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...