cindypus Skrevet 18. februar 2005 #1 Skrevet 18. februar 2005 Hmm... Syns det er ganske stusselig å være singel jeg... I alle fall når jeg har lagt meg om kvelden, og ikke har noen å krype under dynen til... :-( Flere som har det sånn?
mjau Skrevet 18. februar 2005 #2 Skrevet 18. februar 2005 Skjønner.. Vært singel lenge?? Hvis man har gått ei stund blir det ensomt. Ingen å kose med er kjedelig..
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #3 Skrevet 18. februar 2005 Ja, helt enig med deg.... :-( Skulle gjerne hatt en kjæreste jeg altså, men det er ikke så enkelt å finne en. Ikke minst hadde det vært greit å hatt en i disse tider med MASSE regninger i postkassen!! Det er dyrt å være singel.
cindypus Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2005 Har ikke vært singel så veldig lenge... Kanskje det er det som er problemet...? At jeg ikke har blitt "vant" til det enda...? Uansett er det kjedelig... Sukk...
cindypus Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2005 Ikke minst hadde det vært greit å hatt en i disse tider med MASSE regninger i postkassen!! Det er dyrt å være singel. :enig_animasjon:
cindypus Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2005 Okei, som dere ser er jeg nybegynner... Hehe... Ehh... Hva gjør jeg når jeg skal sitere bare deler av et innlegg. og IKKE hele...? Som dere ser prøvde jeg overfor, men det ble jo helt feil...?!? Men jeg er i alle fall helt enig gjest, ikke bare er det ensomt å være singel, det er dyrt også...
Gjest C-Gjest Skrevet 18. februar 2005 #7 Skrevet 18. februar 2005 Når du har vært single lenge nok (langt forbi punktet der man har gitt opp), visner sånne følelser som savn og begjær. Man kommer inn i en egen rytme og trives best i sitt eget selskap. Hvis du vil ha noen å prate med, kjøp en hund.
Usikker Skrevet 18. februar 2005 #8 Skrevet 18. februar 2005 Når du har vært single lenge nok (langt forbi punktet der man har gitt opp)' date=' visner sånne følelser som savn og begjær. [/quote'] Helt uenig :-(
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #9 Skrevet 19. februar 2005 Uenig også! Men så er vi jo forskjellige... Selvfølgelig, man kommer jo inn i sitt eget mønster og blir kanskje litt sær av å være singel lenge...? Jeg mener, man blir jo vant til å gjøre som man vil store deler av tiden...? Men savnet er "en" blir nok bare sterkere etter hvert som tiden går tror jeg... :hjerter2:
mulle Skrevet 19. februar 2005 #10 Skrevet 19. februar 2005 Ja, jeg har det også sånn, savner å ha noen å krype inntil. (men det jeg ikke savner er å leve i et dårlig forhold!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå