AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Møtte en fra Tyskland på Happn. Han var her via jobb i en uke, så da vi matchet var han dessverre tilbake i Hamburg. Han er veldig hyggelig og praten går så lett. Vi snakker tysk sammen.Vi har snakket på appen i 2 uker nå, hver dag. Han har jobb og virker som en bra fyr. Han vil gjerne komme på besøk. Jeg vil gjerne treffe han for å vite om det kan være mannen i mitt liv ( satt litt på spissen). Men hadde dere latt han bo hjemme hos dere? Eller skal jeg gjøre det klart at han må bo på hotell? Jeg synes det er litt skummelt å la han bo hos meg. Litt uansvarlig. Anonymkode: e989f...b7e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Jeg hadde ikke villet la en mann jeg aldri hadde møtt bo hos meg, uavhengig av nasjonalitet. Og det gjelder nordmenn også. Litt pga. sikkerhet og litt fordi man ikke vet om man passer sammen eller faktisk har noe å snakke om når man først treffes. Kan han ikke bo på hotell nå første gangen, så tar dere det derfra? Anonymkode: 303ca...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Ikke la ham bo hjemme hos deg. Anonymkode: e2270...177 1
Hadley Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Han får bo på hotell! Men du kan jo kanskje hjelpe med å finne frem til et billig og greit sted? Og være personlig tourguide når han er her? Finne spisesteder, osv... Så hvis det klaffer kan du ta ham med hjem...
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 Takk. Ba han bo på hotell og sa jeg skulle hjelpe han med å finne overnatting og at jeg skulle vise han steder. Han sa at det var helt fint. TS Anonymkode: e989f...b7e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 Jobber med mange tyskere og du må ikke finne på å bli sammen med en Anonymkode: fd672...a6d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jobber med mange tyskere og du må ikke finne på å bli sammen med en Anonymkode: fd672...a6d Hvorfor ikke? Anonymkode: 8ee6a...4d7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber med mange tyskere og du må ikke finne på å bli sammen med en Anonymkode: fd672...a6d Lol. For en generalisering. Anonymkode: 03eaf...0eb
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lol. For en generalisering. Anonymkode: 03eaf...0eb Bare tulla med deg TS😂🙈 jobber med flere tyskere, mitt inntrykk er at de er veldig hyggelig og hardtarbeidende. Kos deg med tyskeren din ✌🏻 Anonymkode: fd672...a6d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Anonymkode: 8ee6a...4d7 Ta det med ro,tyskere er helt vanlige folk. Jeg har vært samboer med en tysk mann i åtte år Det finnes selvfølgelig noen råtne epler blant tyske menn, men det gjør det da blant norske menn også Anonymkode: 8aa10...e6a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #11 Skrevet 1. april 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta det med ro,tyskere er helt vanlige folk. Jeg har vært samboer med en tysk mann i åtte år Det finnes selvfølgelig noen råtne epler blant tyske menn, men det gjør det da blant norske menn også Anonymkode: 8aa10...e6a Det er nok heller du som skal ta det med ro med den merkelige humoren din. Anonymkode: 8ee6a...4d7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #12 Skrevet 1. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ta det med ro,tyskere er helt vanlige folk. Jeg har vært samboer med en tysk mann i åtte år Det finnes selvfølgelig noen råtne epler blant tyske menn, men det gjør det da blant norske menn også Anonymkode: 8aa10...e6a Hvordan møttes dere? Anonymkode: 2c787...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå