Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gode råd? 

Jeg leser teori boka, prøver å forstå! Men det er så enormt mye å kunne at jeg blir syk!

hvor lenge ambefaler der å lese før jeg skal gi en sjanse til å ta testen?  

Skrevet

Hvor langt er et tau? Jeg kan lese 600 sider på en ettermiddag og kunne nok til en slik prøve. Søsteren min kan leste minst dobbelt så mye. Men jeg kjenner også noen som ikke klarer mer enn 20 sider på en dag.

Jeg vil anbefale deg å lese boken tre ganger. Hvis du er redd for å stryke kan du kjøpe teoriapp til noen kroner eller teste deg på teoritentamen. Hvis du ikke har hastverk eller mangel på penger anbefaler jeg deg å bare ta en prøve å se hvordan det går. Ta med lappen over resultat så får du en pekepin på hva du må lese på.

Jeg ville brukt ekstra god tid på å pugge skilt og vegoppmerking. Mange får helt unødige feil der. 

Jeg opplever at mange bruker alt for lang tid til å prøve. Det er ikke katastrofe å stryke en gang. Men les boken først og ta noen tester på nett. Det er billig og tar ikke så lang tid. Mye er bare sunn fornuft.

AnonymBruker
Skrevet

Bruk appen teoritentamen! :) Den lærte jeg alt fra :) Bestod med glans etter 2-3 måneder

Anonymkode: 60ce8...19d

Skrevet

Ta heller prøver på teoritentamen. Bestod med 3 feil etter å ha øvd der en uke :)

• 3 uker senere...
Skrevet

teoritentamen og det du ser du får alltid feil på kan du lese deg opp på i teoriboka di

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...