AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Del Skrevet 1. april 2018 Kan du nevne tre produkter fra Koreansk hudpleie som har skikkelig overasket deg, som du bruker daglig/ofte? Flott med link eller kort omtale også, jeg har akkurat oppdaget det. Anonymkode: c3962...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Del Skrevet 2. april 2018 Håper flere bidrar i tråden for jeg har også veldig lyst til å lære mer innen koreansk kosmetikk og hudpleie! Har prøvd en god del produkter, men de som har imponert meg er: Mizon Snail Recovery (eller repair?) Gel - den gjorde huden min skikkelig babyfin veldig raskt, men etter et års bruk så begynte jeg å få kviser av den, merkelig nok! COSRX Low Ph Morning Gel - de første månedene hadde jeg finere hud enn noen gang av denne rensen, og den kurerte blankheten i huden min som jeg slet med (oljete hud) , men av en eller annen merkelig grunn så endret den også virkning etter ca 6 mnd bruk, og jeg var plutselig mer blank og oljete enn før!.... Laneige Lip Mask - brukes fortsatt etter 2 år, får supermyke lepper av den og tilfører masse fukt. Anonymkode: df58b...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Del Skrevet 2. april 2018 Hva er så spesielt med koreansk? Anonymkode: 4dbd4...a3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Del Skrevet 2. april 2018 Kviseplaster fra COSXR Lemon peeling (husker ikke merket) Super Aqua serien fra Missha Snail Recovery + masse mer 😍😍 Anonymkode: 5a356...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 2. april 2018 #5 Del Skrevet 2. april 2018 Linker? Priser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Del Skrevet 2. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er så spesielt med koreansk? Anonymkode: 4dbd4...a3d De ligger langt foran vesten på hudpleie for hudproblemer som acne, pigmenter og på anti-age Anonymkode: df58b...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #7 Del Skrevet 2. april 2018 2 hours ago, Forundret.. said: Linker? Priser? Du greier vel søke frem selv? Anonymkode: 09d82...ef0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8 Del Skrevet 2. april 2018 3 timer siden, Forundret.. skrev: Linker? Priser? det meste kan kjøpes på amazon og ebay , bare å søke opp Har du et spesielt hudproblem eller leter etter type produkt kan du finne mye nyttig ved å google f.eks "Korean pore mask" "best korean anti age" "korean acne treatment review" "dark undereye circle korean mask review" og lese andres reviews og erfaringer som har lik hudtype eller hudproblem som deg og bli kjent med produktene de bruker Anonymkode: df58b...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 2. april 2018 #9 Del Skrevet 2. april 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du greier vel søke frem selv? Anonymkode: 09d82...ef0 Ja, men noen steder er dyrere enn andre og da er det greit med en link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 2. april 2018 #10 Del Skrevet 2. april 2018 Regel nummer 1: Kjøp fra trygge selgere om du skal handle fra korea. Jolse.com er en fin side emd ekte produkter, men de har ikke alt av varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 2. april 2018 #11 Del Skrevet 2. april 2018 SKIN WATCHERS - Natural Deep Cleansing Oil - Effektiv sminkefjerner og rens, irriterer ikke huden min det minste! Bruker den hver eneste dag og bare hatt positive erfaringer. CosRX - Acne Pimple Master Patch - "Magiske" plaster som fjerner/reduserer kviser over natten. Noen dager skulle jeg ønske de kunne lage en hel sheet mask av denne CosRX - Good Morning Gel Cleanser - Veldig fornøyd med denne, huden føles så ren ut etterpå. Blir litt tørr i huden av å bruke den hver dag, men ellers ingenting å utsette på den. Har kombinert og ganske sensitiv hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #12 Del Skrevet 2. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kviseplaster fra COSXR Lemon peeling (husker ikke merket) Super Aqua serien fra Missha Snail Recovery + masse mer 😍😍 Anonymkode: 5a356...8b5 Hvor kjøper dere Snail Recovery gel? Har lest en del om det, men eneste produktet jeg finnes som selges i Norge er Dr. Organic sin snail gel som ikke akkurat er 100% snegle Anonymkode: 281b5...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #13 Del Skrevet 2. april 2018 Vita har noe koreansk. Er det likt? Anonymkode: ea0c3...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #14 Del Skrevet 2. april 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: De ligger langt foran vesten på hudpleie for hudproblemer som acne, pigmenter og på anti-age Anonymkode: df58b...ef2 Nja, de gjør vel egentlig ikke det. Det eneste er at de har flere gode solkremer. Anonymkode: 58526...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #15 Del Skrevet 2. april 2018 9 minutter siden, Radon skrev: CosRX - Good Morning Gel Cleanser - Veldig fornøyd med denne, huden føles så ren ut etterpå. Blir litt tørr i huden av å bruke den hver dag, men ellers ingenting å utsette på den. Har kombinert og ganske sensitiv hud Ahaa, kanskje det er derfor jeg opplevde å få veldig blank hud av den etter noen måneders bruk? For jeg brukte den morgen og kveld, og vet jo at det er tea tree i den, som kan være ganske uttørrende på sensitiv hud... Opplevde aldri huden noe direkte tørr, men vet at det er sånn på mange at den overproduserer olje i stedet for å tørke ut når den blir utsatt for uttørkende greier. Hva bruker du som rens morgen og kveld til vanlig? Og som fuktighetskrem/dagkrem? Jeg har også kombinert og sensitiv hud Anonymkode: df58b...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #16 Del Skrevet 2. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøper dere Snail Recovery gel? Har lest en del om det, men eneste produktet jeg finnes som selges i Norge er Dr. Organic sin snail gel som ikke akkurat er 100% snegle Anonymkode: 281b5...7ac Jeg bestilte på Ebay, rundt 40 kroner og gratis frakt Husker ikke selgeren, men bare søk og sett sortering etter "Price: Low to high included shipping" og velg noen av de selgerne med stjerne bak navnet sitt så er det helt safe! Anonymkode: df58b...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #17 Del Skrevet 2. april 2018 51 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bestilte på Ebay, rundt 40 kroner og gratis frakt Husker ikke selgeren, men bare søk og sett sortering etter "Price: Low to high included shipping" og velg noen av de selgerne med stjerne bak navnet sitt så er det helt safe! Anonymkode: df58b...ef2 Ville vært veldig forsiktig med denne løsningen. Mizon er et av de merkene som forfalskes oftest. Sellger selgeren andre ting enn hudpleie ville jeg styrt kraftig unna, selv med høy rating. 55 minutter siden, AnonymBruker said: Nja, de gjør vel egentlig ikke det. Det eneste er at de har flere gode solkremer. Anonymkode: 58526...dd3 Er nok Japan du tenker på der! Om noen vil ha tips til solkrem er Biore Uv Aqua Rich megagod! Anonymkode: 09d82...ef0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #18 Del Skrevet 2. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vita har noe koreansk. Er det likt? Anonymkode: ea0c3...81e Jeg har nettopp kjøpt fra Vita. Merket er Erborian. Det kostet flesk, så jeg håper det holder hva det lover. Foreløpig er den eneste forskjellen jeg merker noen røde kviseaktige flekker her og der, men det er vel vanlig når man bytter merke. Lukter nydelig, da. Anonymkode: f486d...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. april 2018 #19 Del Skrevet 3. april 2018 Mine: Kohakuhada Lotion Super Moist. Dette er en fuktgivende toner (lotion er betegnelsen japanerne bruker) med hyaluronsyre. Gir masse fukt. Denne har jeg brukt regelmessig i flere år nå. Kose Softymo Deep Cleansing Oil. Renseolje som renser huden, enkelt og greit. Denne tar mye gunk, og koster lite. Goodal Waterest Lasting Water Oil. Denne er litt rar, på en måte som gjør den vanskelig å putte i én bestemt boks. Det er vel et serum da, men konsistensen er en blanding mellom vann og olje. Mediumflytende sak som gir masse fukt. Jeg bruker denne rett før fuktighetskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå