AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Bare jeg som hater aprilsnarr? Det er så barnslig og lite morsomt. Blir mer irriterer. Andre som meg som hater denne dagen? Anonymkode: 97199...2b6 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Enig. Mannen min lurte meg til å tro jeg var gravid. Fikk helt hetta! Anonymkode: bd41a...0a1 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Gidder ikke å bry meg med det jeg. Stoler ikke på noen i dag. Det eneste jeg skal tro på er samboer som sier at pizzaen snart er ferdig. Anonymkode: cdb73...533 2
GammelSierraFan Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 (endret) Jeg blir mer irritert over dødsens alvorlige mennesker som ikke kan sette pris på litt barnslig moro innimellom. MEN! Å spøke med graviditet, sykdom, død og skilsmisser osv. er selvsagt verken morsomt eller greit å gjøre. Endret 1. april 2018 av GammelSierraFan 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, GammelSierraFan skrev: Jeg blir mer irritert over dødsens alvorlige mennesker som ikke kan sette pris på litt barnslig moro innimellom. MEN! Å spøke med graviditet, sykdom, død og skilsmisser osv. er selvsagt verken morsomt eller greit å gjøre. Jeg liker en god spøk, ikke misforstå. Men ikke unødvendig, tørre spøker. Det du nevner, sykdom, graviditet, død osv det er ikke greit for min del. Anonymkode: 97199...2b6
GammelSierraFan Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker en god spøk, ikke misforstå. Men ikke unødvendig, tørre spøker. Det du nevner, sykdom, graviditet, død osv det er ikke greit for min del. Anonymkode: 97199...2b6 Er nok en smaksak. Klart, en spøk som er altfor åpenbar (som bøndene som liksom skulle lære sauene selvforsvar mot ulven for en del år tilbake) synes ikke jeg er så morsomt heller, men jeg lar meg stort sett more. Enig der, sånt er bare slemt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 Det aller, aller meste som dukker opp iløpet av denne dagen er jo så hinsides latterlig, så folk flest skjønner vel med en gang at det bare er tull og tøys. Da blir det jo selvfølgelig ikke noe morsomt heller, ettersom man gjennomskuer alt sammen i samme øyeblikk som man får høre om det. Anonymkode: f157b...dea
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 36 minutter siden, GammelSierraFan skrev: Jeg blir mer irritert over dødsens alvorlige mennesker som ikke kan sette pris på litt barnslig moro innimellom. MEN! Å spøke med graviditet, sykdom, død og skilsmisser osv. er selvsagt verken morsomt eller greit å gjøre. Regnes det som å spøke med graviditet når man offentliggjør en faktisk graviditet 1.april? Anonymkode: 68324...af7
GammelSierraFan Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Regnes det som å spøke med graviditet når man offentliggjør en faktisk graviditet 1.april? Anonymkode: 68324...af7 Seff ikke, men det er greit å fremlegge den positive testen med en gang, eller vente til dagen etter med å fortelle. xD
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #12 Skrevet 2. april 2018 1 time siden, Honey Dew skrev: Å narre andre er ikke humor Jo. Anonymkode: 8e736...df6
GammelSierraFan Skrevet 2. april 2018 #13 Skrevet 2. april 2018 1 time siden, Honey Dew skrev: Å narre andre er ikke humor Kommer helt an på. Så lenge det er uskyldige ting, synes jeg det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå