Gå til innhold

Ny fam

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi er skilt,men har to "voksne"barn sammen. Vi er begge etablert på hver vår kant på nytt.

De har et felles barn på 4 og hun har to fra før.

han har stilt opp for hennes barn da de ikke har noen far.

jeg har aldri lagt meg inn i noen diskusjoner av noe, faktisk bare vert overflateprat mellom henne og meg da vi ar treftes.

Så måtte jeg ha kontakt med han i en fam.sak.Fikk aldri svar på hustlf, til slutt ringte jeg opplysningen for å få mobilnr hennes. Det var viktig å få tak i han.

Enden på det hele var at hun ga meg beskjed om å drite i å ringe til henne. jeg ringer på grunn av en av ungene og beklaget at jeg måtte ringe hennes nr.

Da fikk jeg beskjed at de var voksen og hele reglen der.

Ja, men han er da far uansett alder?

Ga klar beskjed om at hun ikke erintr.

det har jeg vert klar over lenge,men har aldri sagt noe om det. Han besøker aldri ungene. de få gangene det har skedd er hun aldri med.

Det blir takket nei til alle innbydelser ol.

De er med andre ord ikke medregnet i den fam. De er aldri invitert en dag i jul eller andre dager.

For meg virker dette helt tulerusk. Altså en som vil ha mannen,men ikke fam hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er mine tre stebarn små (eldste 9, yngste 4), men det hender da støtt og stadig at mamma'n ringer på min mobil - det har aldri falt meg inn at det skulle være noe galt i det?

Og det er da helt logisk i at du ringer til fyrens "bedre?" halvdel når det haster med å få tak i ham?!? Høres ut som om hun ser på deg og ungene som en slags trussel. Jeg ville aldri reagert på at noen som ikke fikk tak i sambo ringte til meg og spurte om jeg visste hvor han var, uansett hvem det var som ringte...

Skrevet

Jeg hadde også ringt henne dersom det var viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...