AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Så var det altså min tur til å skrive et håpløst "hva gjør jeg nå"-innlegg her... Har aldri vært en jente som har endt opp med usympatiske menn og har en ganske grei "radar" på om en fyr er grei eller ikke, stort sett. Det jeg derimot sliter litt med er at jeg ikke er veldig flink til å vise interesse overfor menn når jeg er sammen med dem, som gjør at jeg kan være vanskelig å lese (fått tilbakemelding på dette tidligere). Jeg har datet en fyr over noen uker nå. Han er en veldig sympatisk fyr, og virker som han primært er en forholds-type. Jeg er ikke vant med å ta initiativ eller være den som følger opp etter en date men har gjort det et par ganger nå. Det er likevel han som har tatt initiativet til konkrete planer, og bedt meg ut. Vi har hatt sex en gang. Det har skjedd et par ganger er at han har måttet avlyse daten. En gang var han syk, men fulgte opp et par dager etter da han følte seg bedre, og spurte om jeg ville ut og spise, hvilket vi gjorde. Sist han kansellerte skulle vi spise hos ham, og jeg var helt ærlig ganske frustrert. Jeg hadde satt av kvelden, kjøpt det jeg skulle ha med, vært og vokset meg og alt dette jenter bruker tid på...Denne frustrasjonen kom nok ganske tydelig til uttrykk via melding og han sa flere ganger at han var veldig lei seg og at vi godt kunne treffes lørdag eller søndag kveld når han var tilbake, hvis jeg ville. Det kom også frem at det var pga. sykdom i familien og jeg skrev senere tilbake og spurte hvordan det gikk med vedkommende, da jeg fikk litt dårlig samvittighet for å ha vært sur når det var en legitim årsak. Vi har fortsatt match på Tinder og jeg ser av location at han er tilbake i byen. Jeg har derimot ikke hørt noe. Siste meldingen som ble sendt var også fra meg (dog denne var kun svar på hans, ingen spm.). Kynikeren i meg vil forberede meg mentalt på at han av en eller annen grunn har mistet interessen. Men jeg vil også ha en avklaring. Problemet er at jeg har erfaring med at slike "avklaringsmeldinger" blir en automatisk avslutning, da menn har en tendens til å tenke at det blir mye negativt og mye mas. Og ettersom det fortsatt er søndag bør jeg kanskje ha litt is i magen. Virker det som han dropper meg, og hvis ja, hvor lenge venter jeg før jeg tar kontakt for å erklære offisielt dødstidspunkt på denne lille romansen? Anonymkode: adbb3...c9e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Han har AKURATT kommet hjem igjen, det har vært sykdom i familien osv, og å legge planer med noen andre så fort han kommer inn døra er nok det siste han tenker på akuratt nå, uansett hvor godt han liker deg. Man må få lov til å hente seg inn igjen og ha alene tid. Jeg hadde blitt helt kvelt om en jeg datet forventet at jeg skulle ta kontakt med en gang , når jeg var utslitt av reise og mentale anstrengelser. Da trenger jeg noen dager, en uke, eller mer, å være i mitt eget ess på, og sender hvertfall ikke meld før etter noen dager når jeg faktisk har overskudd og følelesmessig kapasitet til å tenke på det å anstrenge meg på nytt igjen . Ut fra det du skriver om åssen han har beklaget seg og forsikret deg før, og lagd nye avtaler med en gangosv, så hadde jeg ikke blitt usikker på han! Det har du ingen grunn til ! Du hører nok helt sikkert fra han til onsdagen/torsdagen igjen, senest! Men la han få koble ut og la inntrykk fra beøsk hos syk familie osv få synke inn nå og ikke tolk at det er noe personlig mot deg. Han er et menneske han også. Anonymkode: 666af...a65 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har AKURATT kommet hjem igjen, det har vært sykdom i familien osv, og å legge planer med noen andre så fort han kommer inn døra er nok det siste han tenker på akuratt nå, uansett hvor godt han liker deg. Man må få lov til å hente seg inn igjen og ha alene tid. Jeg hadde blitt helt kvelt om en jeg datet forventet at jeg skulle ta kontakt med en gang , når jeg var utslitt av reise og mentale anstrengelser. Da trenger jeg noen dager, en uke, eller mer, å være i mitt eget ess på, og sender hvertfall ikke meld før etter noen dager når jeg faktisk har overskudd og følelesmessig kapasitet til å tenke på det å anstrenge meg på nytt igjen . Ut fra det du skriver om åssen han har beklaget seg og forsikret deg før, og lagd nye avtaler med en gangosv, så hadde jeg ikke blitt usikker på han! Det har du ingen grunn til ! Du hører nok helt sikkert fra han til onsdagen/torsdagen igjen, senest! Men la han få koble ut og la inntrykk fra beøsk hos syk familie osv få synke inn nå og ikke tolk at det er noe personlig mot deg. Han er et menneske han også. Anonymkode: 666af...a65 Alt er bra nå mht. sykdom tror jeg. Jeg har full forståelse for at man trenger litt tid, men han foreslo jo faktisk selv lørdag eller søndag kveld. Da synes jeg det er unaturlig å ikke i det minste si et pip. Jeg ville i det minste sendt en sms og sagt noe, spesielt når man selv avlyste siste date samme dag? TS Anonymkode: adbb3...c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå