AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Har hørt mange får gnagsår av kjole og skjørt, hvordan er det mulig? Jeg har aldri opplevd at lårene gnisser inntil hverandre når jeg bruker kjole eller skjørt. Anonymkode: 69c17...cb1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Men da har ikke du lår som kommer inntil hverandre sant! Jeg har heller ikke noe problem med slikt, men jeg klarer jo å tenke at om jeg legger på meg noen kilo ++, så kan jeg meget mulig få slikt problem jeg også. Anonymkode: ee7f3...5e6
Perelandra Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 I tillegg til fasongen på lårene, kommer det jo også an på hvor mye du går i løpet av dagen. Er jeg hjemme eller sitter i ro mye av dagen, er det ikke noe problem. Hvis jeg er på bytur eller ute og går, blir jeg etter hvert sår på innsiden av lårene.
Anglofil Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 (endret) Da er du heldig, jeg skulle gjerne hatt det som deg. Uavhengig av vekt er gnissing av lårene noe jeg alltid har slitt med, også da jeg var topptrent. Det har med kroppsform å gjøre og det er lite man får gjort med det fra naturens side. I tillegg går jeg svært mye, og det gjør også sitt. Men, jeg bruker alltid tynne shorts, som ser ut som sykkelshorts (de er i litt tykkere stoff enn strømpebukse, men ikke like tykke som sykkelshorts), men som er laget nettopp for dette. Har de i ulike lengder; til litt opp på låret, og nesten til kneet. Kommer an på lengden på kjolen. Har de i beige, hvitt og svart, og gjør at jeg kan gå med kjoler og skjørt året rundt. Endret 1. april 2018 av Yvonne 1
Petrus Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 12 timer siden, Yvonne skrev: Da er du heldig, jeg skulle gjerne hatt det som deg. Uavhengig av vekt er gnissing av lårene noe jeg alltid har slitt med, også da jeg var topptrent. Det har med kroppsform å gjøre og det er lite man får gjort med det fra naturens side. I tillegg går jeg svært mye, og det gjør også sitt. Men, jeg bruker alltid tynne shorts, som ser ut som sykkelshorts (de er i litt tykkere stoff enn strømpebukse, men ikke like tykke som sykkelshorts), men som er laget nettopp for dette. Har de i ulike lengder; til litt opp på låret, og nesten til kneet. Kommer an på lengden på kjolen. Har de i beige, hvitt og svart, og gjør at jeg kan gå med kjoler og skjørt året rundt. Hei, Yvonne. Slike bruker eg også, men synest ofte dei kan vere vanskeleg å finne. Kan eg spørre kvar du kjøpet dine? Helsing meg 1
Anglofil Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 (endret) 7 timer siden, Petrus skrev: Hei, Yvonne. Slike bruker eg også, men synest ofte dei kan vere vanskeleg å finne. Kan eg spørre kvar du kjøpet dine? Helsing meg Jeg har primært kjøpt dem i Storbritannia, men man finner dem på nett i butikker som f.eks hos Evans (se her) og Marks & Spencer, de sender også til Norge. Sånn ser de ut: Endret 2. april 2018 av Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 Jeg opplevde dette når jeg var overvektig. Nå er jeg normalvektig og har ikke dette problemet. Lårene mine gnisser mot hverandre når jeg går nå også. Merkelig. Anonymkode: 6ce7e...337
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 Har det problemet utrolig irriterende å ikke kunne bruke skjørt og kjole på sommeren! Er ikke direkte tynn tynn, men har alltid, hele livet uavehngg av hvor liten eller stor jeg har vert, hatt fasong på lårene som gjør at de går sammen. Har prøvd å få trent opp på innsiden, men har ikke fått det til enda, skulle ønske jeg hadde "Thigh Gap", men må bare leve livet med det jeg har Du kan tenke deg hvordan det vil være å gnisse hud mot hud over en lengre periode, skal ikke mye til før en blir ekstremt sår Finnes greier du kan bruke under, men når det er varmt ønsker en jo mindre klær. Anonymkode: b0c4b...873
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 Samme hvor tynn eller tykk jeg er, så gnisser lårene mine. Og ser du rundt deg, må du da se at vi kommer i alle mulige former, og størrelser. Selv når jeg er undervektig, så har jeg kraftige lår og rumpe, men ser helt syk ut på overkroppen, ser ut som en svært syk kreft pasient. Så vi har alle forskjellige kropper. Anonymkode: 60e5e...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå