Gå til innhold

Kan tinderprofiler dukke opp på nytt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer dette på tinder? Kan personer man har sveipet forbi /x-et bort dukke opp igjen når man sveiper? Sveipet bort en jeg hadde avsluttet dating med  for litt siden, og han dukket opp igjen som forslag nå. Trodde ikke man kunne se igjen de man hadde trykket x på jeg. 

Anonymkode: 5ae59...15b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det skjer ofte.

Anonymkode: 055b5...59c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde man måtte slette profilen og lage en ny en for at det skulle være mulig? 

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd meg, fyrer keg har sveipet bort dukker opp igjen... kanskje om de er betalende...

Ver ikke hvorfor, men ja det skjer :) 

Anonymkode: 8402f...fff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er noen menn jeg får opp HELE tiden, i såpass hyppig rate at de ikke ville hatt tid til å lage ny profil.

Anonymkode: 343db...308

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan fungerer dette på tinder? Kan personer man har sveipet forbi /x-et bort dukke opp igjen når man sveiper? Sveipet bort en jeg hadde avsluttet dating med  for litt siden, og han dukket opp igjen som forslag nå. Trodde ikke man kunne se igjen de man hadde trykket x på jeg. 

Jo.

Årsaker:

Tekniske feil og profil re-startet.

Anonymkode: 88238...19d

Skrevet

Det skjer hele tiden. Utrolig irriterende. 

Skrevet (endret)
5 hours ago, AnonymBruker said:

Å sveipe bort, unmatche, "trykke X" eller lignende er ikke permanente aksjoner på Tinder. Vet ikke detaljene, men kan ligne på en måneds tid eller noe sånt før de dukker opp igjen. Dette kan også avhenge av hvor stor tilflyt det er av kandidater, at man gjenbruker oftere hvis det er få nye. Bare å fortsette å sveipe venstre hvis du er uinteressert.

Endret av Kreator
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de lager ny profil, eller deaktiverer og aktiverer igjen?

Anonymkode: 67def...75e

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kanskje de lager ny profil, eller deaktiverer og aktiverer igjen?

Anonymkode: 67def...75e

Det fører til en full "refresh" ja, dvs at man behandles som man er første gang registrert. Men den andre oppførselen er normal, bortsveiping og unmatching er kun temporære handlinger på Tinder, og er ikke det samme som å blokkere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...