AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Hvordan fungerer dette på tinder? Kan personer man har sveipet forbi /x-et bort dukke opp igjen når man sveiper? Sveipet bort en jeg hadde avsluttet dating med for litt siden, og han dukket opp igjen som forslag nå. Trodde ikke man kunne se igjen de man hadde trykket x på jeg. Anonymkode: 5ae59...15b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Ja det skjer ofte. Anonymkode: 055b5...59c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Jeg trodde man måtte slette profilen og lage en ny en for at det skulle være mulig? Anonymkode: 5ae59...15b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 Har skjedd meg, fyrer keg har sveipet bort dukker opp igjen... kanskje om de er betalende... Ver ikke hvorfor, men ja det skjer Anonymkode: 8402f...fff 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 Ja, det er noen menn jeg får opp HELE tiden, i såpass hyppig rate at de ikke ville hatt tid til å lage ny profil. Anonymkode: 343db...308
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan fungerer dette på tinder? Kan personer man har sveipet forbi /x-et bort dukke opp igjen når man sveiper? Sveipet bort en jeg hadde avsluttet dating med for litt siden, og han dukket opp igjen som forslag nå. Trodde ikke man kunne se igjen de man hadde trykket x på jeg. Anonymkode: 5ae59...15b Jo. Årsaker: Tekniske feil og profil re-startet. Anonymkode: 88238...19d
Kreator Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan fungerer dette på tinder? Kan personer man har sveipet forbi /x-et bort dukke opp igjen når man sveiper? Sveipet bort en jeg hadde avsluttet dating med for litt siden, og han dukket opp igjen som forslag nå. Trodde ikke man kunne se igjen de man hadde trykket x på jeg. Anonymkode: 5ae59...15b Å sveipe bort, unmatche, "trykke X" eller lignende er ikke permanente aksjoner på Tinder. Vet ikke detaljene, men kan ligne på en måneds tid eller noe sånt før de dukker opp igjen. Dette kan også avhenge av hvor stor tilflyt det er av kandidater, at man gjenbruker oftere hvis det er få nye. Bare å fortsette å sveipe venstre hvis du er uinteressert. Endret 1. april 2018 av Kreator
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 Kanskje de lager ny profil, eller deaktiverer og aktiverer igjen? Anonymkode: 67def...75e
Kreator Skrevet 1. april 2018 #11 Skrevet 1. april 2018 Just now, AnonymBruker said: Kanskje de lager ny profil, eller deaktiverer og aktiverer igjen? Anonymkode: 67def...75e Det fører til en full "refresh" ja, dvs at man behandles som man er første gang registrert. Men den andre oppførselen er normal, bortsveiping og unmatching er kun temporære handlinger på Tinder, og er ikke det samme som å blokkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå