AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Hvor vanlig er rimming når man har sex? Er det noe folk flest tillater den de ligger med å gjøre? Anonymkode: 58b1d...9c4
crashbunny Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor vanlig er rimming når man har sex? Er det noe folk flest tillater den de ligger med å gjøre? Anonymkode: 58b1d...9c4 kan ikke si så mye om hva folk flest gjør, men jeg har ikke noe problem med det 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Opplever ikke at dette er vanlig. Men heller en særgreie. Av de 30-talls jeg har hatt sex med er det kun 1 som har prøvd på det, og siden han ikke spurte først så ble det helt rart og moodkiller, så jeg avbrøt hele sexen og greide ikke ha sex med han igjen selvom vi hadde hatt det flere ganger tidligere. I ettertid når jeg så han så ble han bare "ånei der er han som prøvde å slikke meg i rumpa kleeint" . Eksen min spurte meg i en ikke-seksuell setting om jeg kunne tenke meg det (hadde han spurt i en seksuell setting hadde det vært moodkiller og turnoff) , og selvom jeg sa nei der og da, så kunne jeg nok ha prøvd det om vi fortsatt hadde vært sammen, men for meg er det selvfølge at man snakker sammen om sånt først! Det er jo faktisk analsex! Veldig respektløst og unormalt å bare forsøke å gjøre det uten å snakke sammen først, og det er ikke normalt, men heller en særgreie. Anonymkode: 1fd9d...a25 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Opplever ikke at dette er vanlig. Men heller en særgreie. Av de 30-talls jeg har hatt sex med er det kun 1 som har prøvd på det, og siden han ikke spurte først så ble det helt rart og moodkiller, så jeg avbrøt hele sexen og greide ikke ha sex med han igjen selvom vi hadde hatt det flere ganger tidligere. I ettertid når jeg så han så ble han bare "ånei der er han som prøvde å slikke meg i rumpa kleeint" . Eksen min spurte meg i en ikke-seksuell setting om jeg kunne tenke meg det (hadde han spurt i en seksuell setting hadde det vært moodkiller og turnoff) , og selvom jeg sa nei der og da, så kunne jeg nok ha prøvd det om vi fortsatt hadde vært sammen, men for meg er det selvfølge at man snakker sammen om sånt først! Det er jo faktisk analsex! Veldig respektløst og unormalt å bare forsøke å gjøre det uten å snakke sammen først, og det er ikke normalt, men heller en særgreie. Anonymkode: 1fd9d...a25 Rimming er ikke analsex da, det er oralanalsex Anonymkode: 58b1d...9c4 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 Jeg har opplevd det to ganger, begge gangene tok fyren initiativ uten å spørre. Og jeg synes det er kjempedeilig. Men jeg hadde nok aldri bedt om det, og aldri gjort det tilbake. Anonymkode: 08292...90a 1
Gjest Alterego666 Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 Gjort det mange ganger, aktivt og passivt. Begge deler er deilig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå