Gå til innhold

Føler jeg kommer til å forbli singel hele livet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei. Jeg er en jente på snart 17 år, og som overskriften sier, redd for at jeg mest sannsynlig kommer til å forbli singel hele livet.  

Ja, jeg vet jeg bare er 17 år, og har hele livet foran meg ogsånt. Men det blir vel vanskeligere å få kjæreste når man blir eldre, blir det ikke? Flere ting må tas i betraktning fordi man er voksen og det er mer seriøst osv?

Nesten alle vennene mine har kjæreste, har hatt kjæreste eller holder på med noen. Selvom det ikke nødvendigvis handler om at det er noe feil med meg, og heller mer om det at det er tilfeldig at noen har funnet den rette og andre ikke, tenker jeg bare at det er feil med meg. Om jeg ikke finner noen på videregående, gjør jeg det i det hele tatt? (Jeg går i første klasse nå, forresten). Jeg har jo god kontakt med gutter og småflørter litt ogsånt, det er ikke noe problem - men ingen vil bli sammen med meg og det tærer på selvtilliten. Noen av vennene mine som også er single, har gutter på rad og rekke som er villige til å bli sammen med dem. Jeg har ingen. Jeg ønsker jo også å få kjærste for min egen del, jeg synes det virker utrolig koselig å ha en som alltid er der, en bestevenn som jeg også kan ha intim kontakt med, og som faktisk bryr seg om meg, tenker på meg og synes jeg er den beste i verden. Men nå tenker jeg bare at jeg aldri kommer til å oppleve dette.

Kan legge til at det er en fyr jeg er litt interessert i, som er to år eldre. Vi har møttes en gang på fest og vi er ekstremt like typer med mange felles interesser både innenfor musikk, serie, film, mote etc, men han virker lite interessert i meg. Dette tærer på selvtilliten, eller håpet om å få kjæreste i det hele tatt, når de jeg er interessert i ikke er det i meg..

Noen som har gått gjennom det samme og har noen oppmuntrende historier? Om at det går  bra til slutt? Noen tips, til ting jeg gjør feil? 

Anonymkode: 3bf47...63b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, du er 17 år... jeg gidder faktisk ikke si noe mer enn det...

Anonymkode: 13f94...974

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

å herregud. Du er 17, livet ditt har så vidt startet.. når ble dette et forum for barn? 

Anonymkode: ea2e4...d38

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 30 år singel og barnløs...du er over 10 år yngre enn meg...pass deg så du ikke ender opp som meg. Finn deg en mann og få 3 unger innen du er 25 for å være sikret😊😊😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hallo. Du er pur ung. Jeg er 38 og singel på 4.året så du overlever du også. Man MÅ ikke ha type for å ha et bra liv. Med typer kommer også bekymringer og sorg. Nei kos deg og nyt livet. Tenk å være 17 igjen å ha hele livet foran seg.

Anonymkode: a75a1...b66

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er enda ung, mange som ikke har kjæreste på den alderen:) Om dette handler om sex også, at du stresser med å miste jomfrudommen, er du enda ung. Jeg mistet den ikke før jeg var 18 med min første kjæreste. 

Anonymkode: 9a065...b84

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hallo. Du er pur ung. Jeg er 38 og singel på 4.året så du overlever du også. Man MÅ ikke ha type for å ha et bra liv. Med typer kommer også bekymringer og sorg. Nei kos deg og nyt livet. Tenk å være 17 igjen å ha hele livet foran seg.

TS her, vet jeg kan ha et bra liv uten kjæreste også. Jeg er i en vennegjeng men har ikke noen jeg føler er spesielt nær, og har alltid følt meg litt ensom. Derfor virker det så fint å ha en kjæreste, som genuint bryr seg om meg, prioriterer meg og er glad i meg.. også går jeg på vgs, og tenker at det er et bra tidspunkt nå, hvor ting ikke er så «seriøst» i livet enda. På en måte. 

:P 

Skrevet

Sett ut et rykte om at du ligger med hvem som helst. Da kommer guttene til å stille seg i kø hos deg også. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her, vet jeg kan ha et bra liv uten kjæreste også. Jeg er i en vennegjeng men har ikke noen jeg føler er spesielt nær, og har alltid følt meg litt ensom. Derfor virker det så fint å ha en kjæreste, som genuint bryr seg om meg, prioriterer meg og er glad i meg.. også går jeg på vgs, og tenker at det er et bra tidspunkt nå, hvor ting ikke er så «seriøst» i livet enda. På en måte. 

:P 

Ja forstår deg. Alle mine venner er gifte og i forhold også. Jeg satt 3 dager alene her i påsken pga det. Jeg orket ikke gå til noen venner som har familiene samlet. Så da var jeg alene. Er alene ellers også. Det går fint det også, men en klem i ny og ne hadde vært fint. Jeg bruker så lang tid å bli forelsket i noen. Jeg har heller ikke ons så tenk over 3 år uten intimitet med noen. Og jeg overlever, men savner av og til det jeg hadde før. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette må være trolling.....

Du kom i puberteten for 3 år siden..... Du er ikke ferdig utviklet fysisk eller psykisk , ikke i nærheten engang.

Det er ikke vanskeligere å få kjæreste når man blir eldre, det er faktisk lettere, for da vet folk hva de vil ha, i stedet for å vimse rundt på alle de syns er søte og knuse hjertene til folk fordi de er så vinglepetter og umodne.

Anonymkode: 11809...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...