Chpl Skrevet 1. april 2018 #1 Del Skrevet 1. april 2018 Noen der ute som vet hvordan jeg åpner opp dette? Går ikke an å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Del Skrevet 1. april 2018 Snu proppen du har fjernet så vi ser merket på toalettet. Den hvite ringen kan normalt skrues. Hva skal du i sisternen? Anonymkode: 6a645...78d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chpl Skrevet 1. april 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 1. april 2018 Er porsgrund, skal være to bilder i innlegget, en med propp opp og en med propp ned:) toalettet renner veldig mye, ca et minutt etter at man «drar ned» begynner det å renne ned i do. Dersom man slår av vanntilførsel slutter det også å renne ned i do. Tenkte jeg kunne gjøre en liten quick fix dersom jeg kom meg inn i sisternen, ikke at jeg vet hvordan men.. mener du at jeg skal skru den hvite ringen, ikke den hvite tappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Del Skrevet 1. april 2018 Den hvite ringen er gjenget og du kan skru den opp. Da kan du ta av sisternelokket (porselenet) Bunnpakningen må nok byttes. Du kan selvfølgelig prøve å rengjøre den. Men den er nok morken og klar for utskiftning. Koster mellom 100-200 kr. Anonymkode: 6a169...e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chpl Skrevet 1. april 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 1. april 2018 Tusen takk for hjelpen! Må tydeligvis ha det inn med teskje, tenker du på den store hvite ringen øverst, helt på toppen av porselenet, eller den lille hvite ringen under? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #6 Del Skrevet 1. april 2018 19 minutter siden, Chpl skrev: Noen der ute som vet hvordan jeg åpner opp dette? Går ikke an å skru! 10 minutter siden, Chpl skrev: Er porsgrund, skal være to bilder i innlegget, en med propp opp og en med propp ned:) toalettet renner veldig mye, ca et minutt etter at man «drar ned» begynner det å renne ned i do. Dersom man slår av vanntilførsel slutter det også å renne ned i do. Tenkte jeg kunne gjøre en liten quick fix dersom jeg kom meg inn i sisternen, ikke at jeg vet hvordan men.. mener du at jeg skal skru den hvite ringen, ikke den hvite tappen? Vet du ikke hvordan, så lar du toalettfixingen vente til tirsdag. Skal du ha rørlegger fordi du fixer mer enn fornuftig er i dag, så koster det skjorta. 133 % mer enn på tirsdag. Du kan liksom ikke ta doen med deg noe sted og be om hjelp. Du må sannsynligvis ha en ny ballong eller del nede i sisternen som stenger vanntilførselen når sisternen er full. Film problemet og oppsøk en rørlegger så får du delen og forklaring på hva du skal gjøre for å løse problemet. Måtte gjøre dette selv før påske. Anonymkode: 6a645...78d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #7 Del Skrevet 1. april 2018 De gangene jeg har hatt de sisterne-renneproblemene, har jeg bare åpnet alt opp (gammel type do er enklere) og tatt tak i den "ballongen" og løftet sluppet den noen ganger, så har det ordnet seg. Sier som andre at en rørlegger på hverdagen er det beste om du ikke får ting til og ikke vet hvordan. Anonymkode: befd2...04b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chpl Skrevet 1. april 2018 Forfatter #8 Del Skrevet 1. april 2018 Avlyste rørlegger for noen dager siden :-) verste som kan skje er at jeg ødelegger toalettet. Og det er det verdt! Bare jeg får opp den sisternen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #9 Del Skrevet 1. april 2018 2 minutter siden, Chpl skrev: Avlyste rørlegger for noen dager siden :-) verste som kan skje er at jeg ødelegger toalettet. Og det er det verdt! Bare jeg får opp den sisternen! Ja, kan du klare deg uten do resten av påsken så gå i gang. Dete r tross alt 1. April i dag, kom jeg nettopp på. Anonymkode: 6a645...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chpl Skrevet 1. april 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 1. april 2018 Har to:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #11 Del Skrevet 1. april 2018 Ja, den øverste hvite ringen som hører til trykknappen. Og som sagt så er det bunnpakningen som må byttes. Egentlig ikke noen grunn å begynne på dette om du ikke allerede har kjøpt inn by pakning. Anonymkode: 6a169...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #12 Del Skrevet 1. april 2018 Søk på youtube på "reparere toalett sisterne" "fixing toilet cistern" etc, jeg fikset av mitt toalett som bare rant på den måten. Her er det som kom opp: https://www.youtube.com/results?search_query=reparere+toalett+sisternehttps://www.youtube.com/results?search_query=fixing+toilet+cistern Anonymkode: d548b...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #13 Del Skrevet 1. april 2018 På mitt gamle toalett måtte jeg skru av den hvite ringen (som er rundt hullet). Anonymkode: b77bf...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #14 Del Skrevet 1. april 2018 Dette ligner kanskje på det du har: Anonymkode: d548b...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #15 Del Skrevet 1. april 2018 Men høres ut til at det er en ødelagt pakning. Da får du ikke gjort noe før du får tak i ny. Skru av vannet å fiks det på tirsdag Anonymkode: b77bf...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #16 Del Skrevet 1. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette ligner kanskje på det du har: Anonymkode: d548b...228 Dette er en Ifø toalett, TS har en eldre Porsgrund toalett. TS har allerede fått svar.. Anonymkode: 6a169...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå