AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #21 Skrevet 3. april 2018 Det er jo flott! Jeg er ikke veganer men kaviar og egg det spiser jeg ikke,blir kvalm bare av tanken! Hvor barbarer er vi ikke som driver å spiser eggene og fosterne til andre arter? Ughhh blæh Anonymkode: 16796...1d3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #22 Skrevet 3. april 2018 Hvorfor er dette så stort problem for deg, hvorfor er det i det hele tatt noe å tenke over. Går du rundt på butikken, og ser på hver eneste matvare, og lurer på hva er poenget med det. Eller er det bare vegansk mat? Er det ikke fantastisk at det finnes mennesker der ute, som bryr seg om dyrene og miljøet. De bidrar faktisk til at vi kan leve litt lenger her, du burde egentlig takke de. Anonymkode: dd579...8ba
Gjest -Willow Skrevet 3. april 2018 #23 Skrevet 3. april 2018 Å spise plantebasert handler ikke nødvendigvis/bare om nusselige dyr, men også om helse og miljø. Jeg syns det er veldig interessant hvor fornærmet folk blir av at noen ikke vil spise animalske produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå