Gå til innhold

Har moderatorteamet laget aprilspøk i dag, eller har de sluttet med denslags?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet? :popcorn:

Anonymkode: 15ca5...5d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere sett noen slike spøker i dag? :)

Skrevet

Det tviler jeg sterkt på. Har aldri sett dem ta initiativ til noe i løpet av den tiden jeg har vært her. De har neppe interesse av oss utover at vi skriver og klikker, og det gjør vi jo selv om de ikke gjør noe for å glede oss.

AnonymBruker
Skrevet

Første april er jo bare tåpelig uansett da...

Anonymkode: a3c8a...f19

Skrevet (endret)
3 timer siden, hind skrev:

Det tviler jeg sterkt på. Har aldri sett dem ta initiativ til noe i løpet av den tiden jeg har vært her. De har neppe interesse av oss utover at vi skriver og klikker, og det gjør vi jo selv om de ikke gjør noe for å glede oss.

Nå er de vel med som brukere også så vidt meg bekjent. De er liksom ikke tilskuere til hva andre skriver bare. De deltar selv. De er brukere som har som eneste andre oppgave å reagere på forumets regler.

BRUDD på forumets regler.

Endret av SoWhat?
Skrevet
3 timer siden, hind skrev:

I fjor eller året før hadde de laget en hemmelig moderator-kategori med masse fiktive emner og lange tråder, tror de hadde jobbet med det i månedsvis. Og wops det ble synlig offentlig første april. 

Den var faktisk bra, masse artige tråder. Selv om få gikk rett på :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Zoey skrev:

I fjor eller året før hadde de laget en hemmelig moderator-kategori med masse fiktive emner og lange tråder, tror de hadde jobbet med det i månedsvis. Og wops det ble synlig offentlig første april. 

De har laget en aprilspøk nå i kveld (tror jeg) :mynona:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: 07f3e...8e5

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei.

Jo :nordvesta:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Hvorfor sier du nei?

Gjest boblebrist
Skrevet
8 timer siden, hind skrev:

Jeg er genuint nysgjerrig bare. Hva forventer du eller ønsker at de skal ta initiativ til? 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

En veldig dårlig en, hvor de sletter folk som avslører spøken. Kan ikke ta forumet seriøst hvis de virkelig mener at det er "spekulasjoner" å avsløre en dårlig spøk. 

Anonymkode: 09888...5d3

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Zoey skrev:

Den var skikkelig bra :skratte: Jeg var en av de som gikk fem på :bond:

Anonymkode: 2397e...028

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken tråd er dette?

Anonymkode: 6d0c8...428

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, hind said:

Her er en gammel fra 2006. :laugh:

Anonymkode: 5c4a4...e22

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet? :popcorn:

Har intrykk av at moderatorene er på påskeferie. De siste ukene har det også sett ut som om moderatorene m.fl. er lite på forumet. 

Aprilsspøk er på vei ut, for å redusere falske nyheter, ala beskyldninger mot sosiale medier fra en viss amerikansk persident. 

Anonymkode: d7557...986

AnonymBruker
Skrevet

I år har kvinneguiden delegert alle aprilspøkene til en blogg som heter "Anne Brith" 

Anonymkode: 5199f...315

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I denne tråden var årets aprilsnarr :)

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

I år har kvinneguiden delegert alle aprilspøkene til en blogg som heter "Anne Brith" 

Anonymkode: 5199f...315

Nå lo jeg så snørra føyk ut av nesa. :skratte: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...