Gjest Winza Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Hva er den sykeste og mest ondskapsfulle aprilsnarren du kan komme på? Min måtte blitt Jeg: Mamma jeg er syk Mamma: Hva, hva er gale? Jeg: Jeg var hos legen og han sa at jeg hadde en svulst Mamma: Hva?! Å herregud Jeg: Aprilsnarr! Fy så ond man må være for å kødde om noe sånt
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 En jeg kjenner ga kona si skilsmissepapir som aprilsnarr.
Gjest Winza Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 3 minutter siden, Balian d'Ibelin skrev: En jeg kjenner ga kona si skilsmissepapir som aprilsnarr. Hvordan tok hun den aprilsnarren?
Gjest PaN Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 En av mange grunnene jeg holder meg så å si isolert 1.april
Gjest Winza Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, Pussle skrev: En av mange grunnene jeg holder meg så å si isolert 1.april Lett å bli paranoid ja når man ikke vet hvem som prater sant
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Hvordan tok hun den aprilsnarren? Ikke veldig bra, hun ble ganske sint for å si det slik og såret.
Gjest PaN Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 5 minutter siden, Balian d'Ibelin skrev: Ikke veldig bra, hun ble ganske sint for å si det slik og såret. Tok hun en reel hevn og sendte samme papirer i retur via advokat?
Gjest Winza Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 Dette måtte vært den aller verste aprilsnarren man kunne gjort O:
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 2 minutter siden, Pussle skrev: Tok hun en reel hevn og sendte samme papirer i retur via advokat? Nei men hun flyttet ut i et par måneder.
GammelSierraFan Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 1 time siden, Winza skrev: Dette måtte vært den aller verste aprilsnarren man kunne gjort O: Enig, slikt er bare slemt. Likedan med videoen med han som lurer kona/samboeren til å tro at han kaster ungen over rekkverket ved et uhell, den stakkars dama ble selvsagt hysterisk. :/
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 1. april 2018 #11 Skrevet 1. april 2018 (endret) 6 minutter siden, GammelSierraFan skrev: Enig, slikt er bare slemt. Likedan med videoen med han som lurer kona/samboeren til å tro at han kaster ungen over rekkverket ved et uhell, den stakkars dama ble selvsagt hysterisk. :/ Det er faktisk samme mann som gjør den Endret 1. april 2018 av Balian d'Ibelin
GammelSierraFan Skrevet 1. april 2018 #12 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, Balian d'Ibelin skrev: Det er faktisk mann som gjør den Sorry, nå er jeg ikke helt med. Hva mener du?
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 1. april 2018 #13 Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, GammelSierraFan skrev: Sorry, nå er jeg ikke helt med. Hva mener du? samme mann vet ikke hvorfor jeg glemte ordet samme.
Gjest Winza Skrevet 1. april 2018 #14 Skrevet 1. april 2018 7 minutter siden, Balian d'Ibelin skrev: Det er faktisk samme mann som gjør den Rart om ekteskapet dems har overlevd det
GammelSierraFan Skrevet 1. april 2018 #15 Skrevet 1. april 2018 7 minutter siden, Balian d'Ibelin skrev: samme mann vet ikke hvorfor jeg glemte ordet samme. Ah, da er jeg med. Fort gjort. Utrolig at de fortsatt er sammen da.
Jerry Lee Skrevet 1. april 2018 #16 Skrevet 1. april 2018 6 timer siden, Winza skrev: Hva er den sykeste og mest ondskapsfulle aprilsnarren du kan komme på? Min måtte blitt Jeg: Mamma jeg er syk Mamma: Hva, hva er gale? Jeg: Jeg var hos legen og han sa at jeg hadde en svulst Mamma: Hva?! Å herregud Jeg: Aprilsnarr! Fy så ond man må være for å kødde om noe sånt Motbydelig! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå