AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 99,99% av alle kvinner har ikke skrevet et tøddel om seg selv. Det ene 0,01% som har skrevet noe har copy pastet noe dritt de har funnet på internett. Da er det nærmest bedre å skrive: "lurer du på noe, så spør". Det er jo bildene som betyr noe. Liker ikke vedkommende bildene dine, så kan du være helt sikker på at personen ikke swiper høyre på deg om du har skrevet noe viss vass enten du har kommet på det selv eller copy pastet det fra internett... Anonymkode: b9958...8bd
Kreator Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 (endret) Lista er nok høy, men akkurat som kvinnene har skreve i en annen tråd så kan den rette teksten være avgjørende i noen (antageligvis ganske få) tilfeller. Hvis teksten treffer meg på en eller annen måte (interesser, ambisjoner, samme mørke humor eller lignende) så kan jeg bli interessert i å treffe kvinnen selv om bildene alene ikke gjorde meg overbevist. Endret 1. april 2018 av Kreator
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Definitivt et poeng. Har sveipet på mange der bildene er helt OK, men teksten har overbevist meg. Anonymkode: ad926...d7b 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Tekst forteller meg noen ganger om vedkommende virker oppegående. Menn med quotes, historier om sitt harde liv eller en uforståelig tekst sveipes rett til venstre. Hadde de kun hatt bra bilde, hadde de blitt eliminert på et senere tidspunkt. Menn med litt tekst om feks student/jobb, barn/ikke barn, seriøs/ser hva som skjer, uten de store skrivefeilene passerer testen hos meg. Anonymkode: e8cb1...8ee 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: 99,99% av alle kvinner har ikke skrevet et tøddel om seg selv. Det ene 0,01% som har skrevet noe har copy pastet noe dritt de har funnet på internett. Da er det nærmest bedre å skrive: "lurer du på noe, så spør". Det er jo bildene som betyr noe. Liker ikke vedkommende bildene dine, så kan du være helt sikker på at personen ikke swiper høyre på deg om du har skrevet noe viss vass enten du har kommet på det selv eller copy pastet det fra internett... Anonymkode: b9958...8bd Det første kriterier man ser på for sveip er: Førstebilde. Deretter Andrebilde. Deretter Tekst. Teksten KAN være make-or-break. KAN. Anonymkode: 22d34...1c0 1
Gjest hind Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 Dere skryter jo ofte av at dere er så visuelle at det bare er utseende som betyr noe, så de gidder kanskje ikke å ta seg bryet. For menn er det derimot viktig å skrive litt om selv selv, da kvinner er mindre grunne og bryr seg en hel del om personlighet og ferdigheter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 Vet ikke med andre kvinners profiler, men jeg har tekst i min. Når jeg ikke hadde det opplevde jeg matcher som kræsja helt personlighets/interessemessig og intensjonsmessig. For meg er det avgjørende at mannen jeg vurderer å sveipe like på har profiltekst som siernoe om hvem han er som menneske og hva han vil med tinder. Anonymkode: 000ff...005 2
Elaine Marley Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 Jeg tror det kan være avgjørende, ja. Nå skal jeg ikke påberope meg å snakke for alle kvinner, men når jeg sitter og sveiper på Tinder så ser jeg først på bildene, og hvis han ser ut som en interessant fyr så sjekker jeg teksten. Der kan det skjule seg mye rart, og kan faktisk være avgjørende. Noen ganger ser jeg menn jeg sikkert kunne ha sveipet til høyre, men på grunn av at de har intetsigende bilder og ingen tekst så går de til venstre. Så noen ganger avgjør teksten mye, men jeg er nok ganske opptatt av teksten selv om jeg også sveiper til høyre på de som ikke har tekst. Det kan forresten lønne seg å lese hva kvinner skriver her inne for eksempel. Det er for eksempel en ganske stor tråd om hva som får kvinner til å sveipe menn til venstre, for selv om det er til en viss grad individuelt hva kvinner liker så er det mye som går igjen. 2
Elaine Marley Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke med andre kvinners profiler, men jeg har tekst i min. Når jeg ikke hadde det opplevde jeg matcher som kræsja helt personlighets/interessemessig og intensjonsmessig. For meg er det avgjørende at mannen jeg vurderer å sveipe like på har profiltekst som siernoe om hvem han er som menneske og hva han vil med tinder. Anonymkode: 000ff...005 Nettopp dette jeg også merker. Min profiltekst tiltrekker seg menn med like interesser og ønsker, så at teksten har null å si mener jeg er tull.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 Det første jeg ser på er bildet som dukker opp, skal jo være litt attraktiv (kan legge til: for meg! litt dubben, rådhåret med skjegg! 😍 Its my dream man!). Det andre jeg ser på er teksten. Ingen tekst, nei da sveiper jeg videre. Om ikke han gidder bruke tid på tekt, gidder ikke jeg bruke tid på han. Personlig er jeg ute etter noe fast og vil anta at de uten tekst kun er ute etter ONS (ikke noe feil i det, men ikke hva jeg leter etter). Bildene kan være så bra som bare det, men ingen tekst, sorry as! Next! Anonymkode: 55227...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #11 Skrevet 1. april 2018 Profiltekst er helt avgjørende for min del. Uansett hvor kjekk fyren er venstresveiper jeg de som ikke tar seg bryet med å skrive et eneste ord i profilteksten. Altså; NOE må man da kunne skrive dersom man virkelig ønsker å finne en partner? Jeg trenger noe info for overhodet å vurdere en like og ikke minst et treff med vedkommende. Ser ikke poeng i å skulle skrive mye frem og tilbake hvis det er dødt løp i utgangspunktet. Så ja, profiltekst er svært viktig! Så skal det sies at jeg er ute etter noe seriøst og tenker at de som ikke gidder å ofre en kalori på profilteksten neppe er ute etter samme som meg uansett Anonymkode: 086ff...8c9 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #12 Skrevet 1. april 2018 Jeg holdt på å sveipe bort en skikkelig kjekkas fordi han rett og slett var litt for kjekk. Så leste jeg profilteksten, og så at vi hadde et par viktige ting til felles, og så ble det match. Vi har møttes et par ganger, vet ikke hvor det bærer, men håper jo at det kan bli noe mer. Så ja, tekst kan være viktig det. Anonymkode: a2f36...4bc 1
Duckie Skrevet 1. april 2018 #13 Skrevet 1. april 2018 I min omgangskrets kommer det an på hva man er ute etter. ONS? Ikke nødvendig med tekst. Forhold? Må ha tekst. 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #14 Skrevet 1. april 2018 3 minutter siden, Duckie skrev: I min omgangskrets kommer det an på hva man er ute etter. ONS? Ikke nødvendig med tekst. Forhold? Må ha tekst. Nettopp dette! Så hvis man er ute etter noe seriøst virker det skikkelig useriøst å droppe profiltekst. Da er det snakk om tafatt type, ihvertfall i mine øyne. Anonymkode: 086ff...8c9 1
Gjest Minesveiper Skrevet 1. april 2018 #15 Skrevet 1. april 2018 Jeg synes det er greit om damer har tekst fordi jeg vil gjerne vite litt om livssituasjon og hva damen liker å gjøre. Greit å vite om damen er ferdig utdannet og jobber, eller om hun forsatt tar utdanning og eller ikke har tatt noe, men jobber. Teksten kan man bruke til å vise litt hvilken person man er sånn at de av det motsatte kjønn som sveiper vet at man har en slags felles "platform". Jeg gidder ikke å bruke tid på, eller date damer som jeg for min del ikke ser noe potensiale i. Jeg finner ut av de tingene før jeg i det hele tatt går på date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå