Gjest Catalina Culès Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Bare innom for å si farvel, til dere. Min tid er over. Kanskje jeg kommer tilbake engang, det får tiden vise
Gjest Daryl Dixon Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Det var synd! Håper du kommer tilbake. Spoiler What day is it today??
Klink Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 38 minutter siden, Catalina Culès skrev: Bare innom for å si farvel, til dere. Min tid er over. Kanskje jeg kommer tilbake engang, det får tiden vise Oppmerksomhet er flott? 4
Gjest Winza Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Synd, er veldig lite på kg selv så skjønner at det er lett å miste interessen. Får ønske deg alt godt videre i livet ditt, du er en positiv og fantastisk flott dame som har gjort kg til et enda bedre forum å være på
Salka Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 Du lurte ikke meg! Jeg visste at det var kødd før jeg åpna tråden. Bra spøk da! 3
Gjest Winza Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 12 minutter siden, Catalina Culès skrev: Dere blir ikke kvitt meg enda Jeg mente det jeg sa i hvert fall så da vet du det om den dagen du sletter deg skulle komme en gang
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 3 timer siden, Klink skrev: Oppmerksomhet er flott? Det var en 1 april spøk,
Gjest Winza Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Det var en 1 april spøk, Kanskje henne sitt innlegg også var en aprilsnarr?
Klink Skrevet 1. april 2018 #11 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Det var en 1 april spøk, Den var meget dårlig. Og å få oppmerksomhet var vel hele poenget med spøken? At en random slutter å skrive på et kvinneforum er virkelig verdens dårligste aprilspøk i dag. 3
Gjest Winza Skrevet 1. april 2018 #12 Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, Klink skrev: Den var meget dårlig. Og å få oppmerksomhet var vel hele poenget med spøken? At en random slutter å skrive på et kvinneforum er virkelig verdens dårligste aprilspøk i dag. Noen som har utsatt deg for en drøy aprilsnarr eller?
Klink Skrevet 1. april 2018 #13 Skrevet 1. april 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Noen som har utsatt deg for en drøy aprilsnarr eller? Den drøyeste hittil var da 7 åringen sa at 3 åringen hadde bæsja i trappa den var meget dårlig den også, men denne var dummere. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. april 2018 #14 Skrevet 1. april 2018 10 minutter siden, Klink skrev: Den var meget dårlig. Og å få oppmerksomhet var vel hele poenget med spøken? At en random slutter å skrive på et kvinneforum er virkelig verdens dårligste aprilspøk i dag. Å herregud
Klink Skrevet 1. april 2018 #15 Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Å herregud Ja virkelig, herregud 🙄😂
Gjest PaN Skrevet 1. april 2018 #16 Skrevet 1. april 2018 13 minutter siden, Klink skrev: Den var meget dårlig. Og å få oppmerksomhet var vel hele poenget med spøken? At en random slutter å skrive på et kvinneforum er virkelig verdens dårligste aprilspøk i dag. Du har dårlig humor altså, lo ikke av denne
Klink Skrevet 1. april 2018 #17 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, Pussle skrev: Du har dårlig humor altså, lo ikke av denne Nei og lo ikke av HI heller.
Gjest PaN Skrevet 1. april 2018 #18 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, Klink skrev: Nei og lo ikke av HI heller.
GammelSierraFan Skrevet 1. april 2018 #19 Skrevet 1. april 2018 Synes den var artig, jeg, men regnet med at det var tull før jeg gikk inn. Alltid noen som blir grinete, slår aldri feil. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå