Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adresselinjen i IE er på mystisk vis forsvunnet. Vet noen jeg kan få hvordan jeg kan få den tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

View -> Toolbars -> Navigation Toolbar. ;)

Skrevet
View -> Toolbars -> Navigation Toolbar. ;)

Antar dette er det samme som vis-verktøylinjer-adresselinje? :grønn:

Den er i hvert fall haket av, men linjen vises likevel ikke...

Skrevet

Siden du er selverklært grønn, drister jeg meg med dette svaret:

Verktøylinjene er flyttbare. Du kan rokere og skjule dem med musa.

Står det "Adress" ("Adresse", i norsk versjon skulle jeg tro ) et eller annet sted i verktøylinjefeltet, kan du klikke her og dra den med deg dit du ønsker.

Skrevet

Det står "adresse" helt tilhøyre i verktøylinjefeltet (ved siden av "koblinger"), men skriften er grå, og jeg får ingen respons når jeg trykker der.

Skrevet

Ja, da har den gjemt seg der. Husker ikke hvordan det er i andre versjoner, men i xp, er det hvertfall noen prikker foran. På de kan du trykke og flytte. :wink:

Skrevet

Jeg har xp, men det er ingen prikkker foran feltet hvor det står Adresse, om det er der du mener. :klø:

Skrevet

Med f11 får jeg full skjerm...

Utrolig irriterende dette; jeg kan da ikke drive og bruke søkemotor for å komme meg til hver eneste webside jeg vil til.

Sukk...

Skrevet

Hmm... Kanskje vi misforstår hverandre, da. Jeg er god på telefonsupport, men det er litt vanskeligere med taste-support...

Men du... på Vis-Verktøylinjer skal det være noe som heter "lås verktøylinjene" eller noe sånt. Er den huket av? Da er kanskje det grunnen til at du ikke ser de grå prikkene...

Hvis ikke det er feilen, så kaster jeg inn håndkle.

Skrevet
Men du... på Vis-Verktøylinjer skal det være noe som heter "lås verktøylinjene" eller noe sånt. Er den huket av? Da er kanskje det grunnen til at du ikke ser de grå prikkene...

.

Hipp hurra! Det funket!

Takk, Elanor! :blomst_opp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...