AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Jeg har faktisk blitt forelsket i menn ved å drømme at jeg har sex med dem, og da har forelskelsen vart lenge og. Men jeg sliter virkelig med å falle for noen, men hvis jeg ligger med en tilfeldig, som virker som en grei fyr, vil jeg bli forelsket da? Anonymkode: 3c785...dc4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk blitt forelsket i menn ved å drømme at jeg har sex med dem, og da har forelskelsen vart lenge og. Men jeg sliter virkelig med å falle for noen, men hvis jeg ligger med en tilfeldig, som virker som en grei fyr, vil jeg bli forelsket da? Anonymkode: 3c785...dc4 Jeg har ligga med mange damer, aldri fått love følelser for noen. Seksuelle følelser må være der da for at sexen blir bra Anonymkode: 5903a...a64
tøydokka Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Du må nesten prøve. Jeg har opplevd det. Altså at jeg har fått følelser for en mann først etter at vi har hatt sex. Noen ganger har jeg ikke følt noe særlig, andre ganger har jeg fått gode følelser, mens andre ganger har jeg fått dårlige. Sånn skikkelig dårlige følelser at jeg har følt avsky for vedkommende og skam over at jeg overhode ble med på "leken".. Jeg tror hvertfall at den følelsen du har etter sex med en person kan gi deg en viktig og riktig indikator på om dette er noe å gå videre med. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 3 timer siden, tøydokka skrev: Du må nesten prøve. Jeg har opplevd det. Altså at jeg har fått følelser for en mann først etter at vi har hatt sex. Noen ganger har jeg ikke følt noe særlig, andre ganger har jeg fått gode følelser, mens andre ganger har jeg fått dårlige. Sånn skikkelig dårlige følelser at jeg har følt avsky for vedkommende og skam over at jeg overhode ble med på "leken".. Jeg tror hvertfall at den følelsen du har etter sex med en person kan gi deg en viktig og riktig indikator på om dette er noe å gå videre med. Nå utløser sex hormonet oxytocin. Det er samme hormonet som utløses når mor ammer barn. Så vitenskapelig sett, vil jo sex utløse følelser. Anonymkode: 029f3...b75
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 Du må jo like personen da, selv om du ikke er forelsket. Men hvordan det går, vet nok ingen. Jeg har hatt 2 pulekompiser, og jeg fikk med tiden følelser for de. Men det var jo menn jeg likte og tente på, var bare ikke forelsket i de fra starten. Prøvde med en nå, men han var så elendig i sengen, så da funket det overhodet ikke. Jeg elsker sex, og er ganske sikker på at har jeg sex som er bra og lidenskapelig med en mann over tid, så vil jeg få følelser for han. Anonymkode: 70667...101
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 Gift deg før du knuller Anonymkode: 45578...ad8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 Jenter blir ofte forelska først etter sex. Litt på samme måte som oxytocin utløses hos gutter via kyssing. For å si det enklest mulig: Er du gutt, og vil safe en jente ut av en annen verden og få henne til å få følelser for deg; jo raskere du har sex, jo raskere fanger du henne. Dette er det noen gutter som vet å bruke sin kunnskap til for å opptre som ''drittsekken hun alltid vender tilbake til'', fremfor de tafatte guttene som tror på ''3. date''-regelen osv. tull. Anonymkode: ac04b...248
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 Kjenner til en del tilfeller der sexen har gjort at de romantiske følelsene har kommet. Men å ligge med en tilfeldig fyr som du bare syntes er grei, er nok ikke nøkkelen! De tilfellene jeg kjenner til har vært noen man har kjent eller datet leeenge, og liker på alle mulige måter, og passer på alle mulige måter med fremtidsvisjoner, verdier, kjemi, personlighet osv , men ikke greier å få tenningen og romantiske følelsene for , men så gjerne skulle ønske de var på plass for da hadde alt vært perfekt. Så har de hatt sex noen ganger og sexen har vært god, så har tenningen og de romantiske følelsene kommet allikevel Anonymkode: 46013...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå