AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Mann her. Som person ser andre meg smart, målrettet og bestemt, morsom, snill, tålmodig, sterk,sosial og aktiv. (Selvmotivert). . Verken røyker, drikker eller noe i den delen.Når det kommer opp til damene, så er jeg flink med å snakke med dem, er flink til å flørte osv. Men kommer ofte aldri noe mer enn snakking og litt flørting. Prosessen min når det kommer opp til damer er som følger: (1) Samtalen=Bli kjent, finne en god tone og se om det er noe kjemi --- (2) Move to små flørting og se hvordan mottakeren tar imot det----(3) Spørre henne ut. Jeg kommer sjeldent mer enn (2) Små flørting. Jeg spør sjeldent noen ut, grunnen til det er for å ikke bli rejected. Jeg sliter litt med dette her. Noe tips og innspill? Anonymkode: 9989a...7bd
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Vel slik du beskriver deg selv her så har du mange gode kvaliteter og du burde i utgangspunktet ikke ha problem med å be kvinner ut slik jeg ser det. Men det kan kanskje føles skremmende å ikke helt vite hvilken respons du vil få med redsel og mulighet for å bli avvist slik du beskriver. Det er vel gutsen til å gjennomføre det siste støtet du må trene litt på og det å kunne takle en avvisning. Tror ikke det er noe annet råd enn å bare gjøre det. Anonymkode: 0975c...5a2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel slik du beskriver deg selv her så har du mange gode kvaliteter og du burde i utgangspunktet ikke ha problem med å be kvinner ut slik jeg ser det. Men det kan kanskje føles skremmende å ikke helt vite hvilken respons du vil få med redsel og mulighet for å bli avvist slik du beskriver. Det er vel gutsen til å gjennomføre det siste støtet du må trene litt på og det å kunne takle en avvisning. Tror ikke det er noe annet råd enn å bare gjøre det. Anonymkode: 0975c...5a2 Takk ☺ Anonymkode: 9989a...7bd
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Prøv å følge intuisjonen og ikke sett regler for når du kan småflørte. Du kan godt småflørte fra første stund selv om du er i bli kjent fasen. Og så er det bedre å ta sjanser og få et nei enn å aldri ta sjanser. Dette går bra. Lykke til! Anonymkode: a1c7b...f53
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 Slapp helt av. Pust. Du er bare 23 år. For under 10 år siden så hadde du ikke engang hår på ballene, og du er fortsatt ikke ferdig mentalt utviklet og fysisk utvokst. I midten av 20-årene er den tiden man former meste parten av sin personlighet, så mange av de som blir sammen når de er yngre slår opp når de kommer til denne alderen fordi man vokser fra hverandre. Mange er ikke i sitt første forhold før man er nærmere 30 eller til og med over 30. Du har ikke noe hastverk, for å si det sånn! Jeg er jente og kom i mitt første forhold når jeg var 28. Angående det at du ikke ber noen på date fordi du er redd for å bli rejected, da må jeg spørre deg, er du redd for å dø i bilkræsj når du setter deg inn i en bil eller på bussen også? Eller redd for at den nye hunden til broren din som du besøker en gang i året ikke skal like deg med en gang? For det er ikke noe å være redd for å bli rejected! Det er bare tull å gå å være redd for! For en dame som ikke kjenner deg godt fra før av, vil jo aldri rejecte deg av personlige årsaker, så det er ingen vits i å ta det personlig om man blir avvist. For eksempel når jeg blir rejecta av menn jeg føler jeg bare "måå ha", og til og med hatt lyst på lenge men som ikke kjenner meg som person og mitt indre, så er det ikke noe værre enn å tenke "Neivel, søren heller, men at least I tried da var det ikke meant to be" for det er jo ikke sånn at de syntes man ikke er bra nok, eller er slem eller en dum person osv bare fordi man blir rejecta, siden de faktisk ikke kjenner meg og mitt indre! Da er det bare at det ikke passa, og ikke noe personlig. Og selvom man kjenner hverandre og har datet en stund eller blitt kjent og møttes noen ganger, så er det sjeldent heller ikke værre enn at man ikke passer sammen, enn at den andre syntes noe direkte dårlig om deg. Og man kan faktisk ikke fremtvinge følelser og kjemisk match hos noen andre, for det er som med alle andre substanser, som inne på en kjemisal er det noen stoffer som får en positivt kjemisk reaksjon når man putter de i samme rør, og andre passer ikke sammen i det hele tatt. Så hvis du får en god tone med de du flørter med, så ikke vær redd for å spørre de rett ut om de vil bli med på en date en dag eller/og si rett ut at du liker den du liker. Blir du avvist så shit'dau, sånn er livet, men livet går videre og da var man ikke meant to be uansett. Anonymkode: cc826...ed0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå