AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Selv tenker jeg nei, men kan det likevel være at man kan finne et varig catch på Tinder av alle steder? Anonymkode: faace...ab5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv tenker jeg nei, men kan det likevel være at man kan finne et varig catch på Tinder av alle steder? Anonymkode: faace...ab5 Ser også at det er 1.april og blir ikke akkurat mere overbevist av det Anonymkode: faace...ab5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Er man mindre seriøs om man er kjekk og trent? Anonymkode: fb5ae...187
puppi Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Just now, AnonymBruker said: Er man mindre seriøs om man er kjekk og trent? Anonymkode: fb5ae...187 Ja, det er jo bevist. Jo større omkrets rundt overarm, jo mer drittsekk er man. 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 Sjansen for at han er seriøs er ekstremt liten da han vil ha veldig mange som henger etter han for oppmerksomhet hvis han er så kjekk som du sier. Hvorfor ta til takke med bare en hvis man har en kø som venter på seg? Anonymkode: bc57f...92d 6
T-Rex Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 Da er det noe galt med fyren. Seriemorder, eller noe.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 Kjekke og veltrente menn har nok de samme behovene og ønskene som oss andre dødelige. Anonymkode: 5b65a...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sjansen for at han er seriøs er ekstremt liten da han vil ha veldig mange som henger etter han for oppmerksomhet hvis han er så kjekk som du sier. Hvorfor ta til takke med bare en hvis man har en kø som venter på seg? Anonymkode: bc57f...92d Er litt dette jeg er redd for. At han er type player enkelt og greit fordi han trolig får akkurat de han vil ha Anonymkode: faace...ab5 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 1 time siden, puppi skrev: Ja, det er jo bevist. Jo større omkrets rundt overarm, jo mer drittsekk er man. Nei, men jo mere ettertraktet man er, jo mere bevisst blir man vel også på nettopp det? Og menn ligger vel gjerne rundt om de har muligheten? Vet selvsagt at dette ikke gjelder for alle, men tenker vel at det er større risiko for at en ekstremt kjekk og veltrent kjekkas er en useriøs player fremfor en som neppe har samme muligheter for å velge fritt. Anonymkode: faace...ab5 4
puppi Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, men jo mere ettertraktet man er, jo mere bevisst blir man vel også på nettopp det? Og menn ligger vel gjerne rundt om de har muligheten? Vet selvsagt at dette ikke gjelder for alle, men tenker vel at det er større risiko for at en ekstremt kjekk og veltrent kjekkas er en useriøs player fremfor en som neppe har samme muligheter for å velge fritt. Anonymkode: faace...ab5 Det kommer vel an på, drømmen til de fleste menn, er jo å ha utseende og personlighet til å kunne ligge rundt. Å kunne få alle de søte små piker til å gape høyt for deres tissefant. Men sukk så kjedelig det blir i lengden det òg.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #11 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, puppi skrev: Det kommer vel an på, drømmen til de fleste menn, er jo å ha utseende og personlighet til å kunne ligge rundt. Å kunne få alle de søte små piker til å gape høyt for deres tissefant. Men sukk så kjedelig det blir i lengden det òg. Krysser selvsagt fingrene for at han har liten tissefant. Sånt demper egoet betraktelig har jeg lært her inne på KG Anonymkode: faace...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #12 Skrevet 1. april 2018 12 minutter siden, puppi said: Det kommer vel an på, drømmen til de fleste menn, er jo å ha utseende og personlighet til å kunne ligge rundt. Å kunne få alle de søte små piker til å gape høyt for deres tissefant. Men sukk så kjedelig det blir i lengden det òg. Joda, det kan jo selvsagt hende at akkurat TS er den heldige som snapper han akkurat når han har gått lei av å kunne få seg ny jente hver helg, men det har nok en del jenter tenkt før TS også Anonymkode: a69ea...113 1
puppi Skrevet 1. april 2018 #13 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Joda, det kan jo selvsagt hende at akkurat TS er den heldige som snapper han akkurat når han har gått lei av å kunne få seg ny jente hver helg, men det har nok en del jenter tenkt før TS også Anonymkode: a69ea...113 Den der intet våger, intet vinner 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #14 Skrevet 1. april 2018 Jeg har datet noen sånne i min fortid, og felles for dem alle var at de latet som de var interessert i noe mer, men så var det bare sex de ønsket, eller de var utro mot dama eller skrev med en haug andre. Det sier seg selv at ikke alle er sånn, og jeg har mannlige bekjente som virker veldig genuine og skikkelige, men jeg hadde nok ikke turt likevel Anonymkode: bb6fa...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #15 Skrevet 1. april 2018 Mange som har funni sitt varige catch der, men de dritkjekke og veltrente som atpå til legger ut bilder av seg for å vise hvor veltrente de er, kan du ikke ta seriøst! Blir som damer som legger ut presse-puppene-opp-i-kameraet bilderog rumpebilder, altsååååå Anonymkode: 208d9...cf3 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #16 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange som har funni sitt varige catch der, men de dritkjekke og veltrente som atpå til legger ut bilder av seg for å vise hvor veltrente de er, kan du ikke ta seriøst! Blir som damer som legger ut presse-puppene-opp-i-kameraet bilderog rumpebilder, altsååååå Anonymkode: 208d9...cf3 Likte nettopp det at bildene ikke er de typiske kvalme selfie-bildene for å vise kropp/muskler. Men han er virkelig kjekk og definitivt trent uten at det er i overkant. Får vel bare se an Anonymkode: faace...ab5
Gjest Minesveiper Skrevet 1. april 2018 #17 Skrevet 1. april 2018 (endret) Ja Jeg er seriøs, og godt trent Endret 1. april 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #18 Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, Minesveiper skrev: Ja Jeg er seriøs, og godt trent He-he - håper det ikke er deg, da. Ville være litt flaut om han så dette her inne på KG Anonymkode: faace...ab5
Gjest Minesveiper Skrevet 1. april 2018 #19 Skrevet 1. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: He-he - håper det ikke er deg, da. Ville være litt flaut om han så dette her inne på KG Anonymkode: faace...ab5 Jeg tar ikke sjansen på å spørre tinder-daten min om det as. Er ikke på kg jeg
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #20 Skrevet 1. april 2018 5 minutter siden, Minesveiper skrev: Jeg tar ikke sjansen på å spørre tinder-daten min om det as. Er ikke på kg jeg Problem solved Anonymkode: faace...ab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå