AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Skrevet 31. mars 2018 I over 10 år har vi menn nå hatt MGTOW. Nå begynner kvinner å føle det på kroppen. De kan ikke lenger vifte med hullet sitt og tro noen kommer løpende, for det gjør det ikke lenger. Vi menn har tatt til vettet og sluttet la oss påvirke av kvinnene. Så nå påstår kvinnene at de får sin egen vei, at forhold og ekteskap ikke er så viktig for dem likevel. Som om! Kvinners største drøm, helt fra de er små jenter, er å finne en mann å gifte seg med. Det er det kvinner leker når de leker med dukker, at Barbie gifter seg med Ken. Fra ekteskap til «solo life». Kvinner velger singellivet Over hele verden driver kvinner fram en sosial revolusjon som handler om å leve alene. I Asia har antall permanent single kvinner eksplodert, mens Vestens feminister ofte forlater ekteskapet til fordel for familie à là carte. Og vi er like lykkelige som gifte.http://globaltperspektiv.no/2017/04/25/fra-ekteskap-til-solo-life-kvinner-velger-singellivet/ Anonymkode: 1e60a...d4a 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Naturlig utvikling. Menn har sagt fra seg verdi som livsledsager i 10 års tid: kvinner tilpasser seg og trenger dem ikke lenger. Kjempesmart trekk av menn. Ca like smart som å tisse i buksen i -10 for å holde varmen. Anonymkode: 00574...23d 15
Trolltunge Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 (endret) Jeg lekte med Barbie ja. Alt fra at barna til Barbie ble kidnappet, og Barbie måtte redde dem, til at Barbie var på skummel oppdagelsesferd i villmarken. (Vi hadde da dukkene med oss ut, og "de" klatret i trær, falt ned fra fjell og isbadet. Med mer.) Min Barbie hadde ingen brudekjole. Det var aldri et savn. Jeg hadde en Ken, men kan ikke huske at jeg lekte med ham. Han hadde bare en liten blå shorts, så mulig jeg vurderte det slik at han fort ville fryse i hel dersom han reiste på oppdagelsesferd i villmarken. Det er egentlig ganske artig med disse trådene, hvor menn og kvinner liksom skal gå i strupen på hverandre og latterliggjøre hverandre. Hvem klarer å generalisere mest og verst? Jeg må innrømme at jeg personlig er dårlig på slike pissekonkurranser. Det kan nok komme av at jeg pisser skjevt. Det oppdaget jeg da jeg reiste rundt i verden (noe jeg drømte om som barn og ung, istedenfor å drømme om å finne en mann), og var i land der toaletter betyr et hull i bakken. Det er utrolig hva man kan oppleve og oppdage, når man drømmer om litt mer enn å finne en mann. (Ikke alt like nyttig å oppleve og oppdage, jeg skal innrømme det. ) Vet du, jeg simpelthen elsker menn. Ikke fordi jeg drømte om å gifte meg da jeg var barn, og ikke fordi jeg trenger en mann, men fordi de er staute og flotte, kloke og rare, stilige og søte, morsomme og sexy, tøffe og nerdete om hverandre. De fleste lukter også svært godt, og trigger noe i meg som kvinner ikke gjør. Verden hadde vært kjedeligere uten menn, og å finne en mann som man liker svært godt er en flott bonus i livet. Ikke selve meningen med med livet riktig nok (for det er det latter og vin med gode venner som er), men en sabla flott bonus. Noen menn er også tvers gjennom idioter, og har ingen gode sider. De er noen perverse og ekle kryp, som bare eksisterer for å få kvinner til sengs, for så å spise hjertet deres til frokost. Det har jeg hørt og lest om. Jeg kjenner ingen slike fullblods idioter selv, men det er kanskje ikke så rart, siden noen samler på alle. Endret 1. april 2018 av Trolltunge 19
Skorstein Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Haha jeg dro av hodet og lemmene på Barbie dukkene mine. Synes det var gøy å leke med hodeløs Barbie og skifte alle de fine klærne og tinga og møblene. Nei hadde aldri noen drøm om å gifte meg eller få barn. Det var å bli dyrlege eller delfinsvømmer. Det er sånt man tenker på når man treffer en man blir glad i og er skikkelig fysisk tiltrukket av. 5
bobler Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 Det har funnes "spinsters" og kvinner som lever uten menn i mangemange år kompis. MGTOW er ikke revolusjonært. 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 I dagens samfunn er det som kvinne lett og flott å leve alene. Jeg velger å leve uten en mann inntil jeg eventuelt skulle finne en mann som vil gjøre livet mitt bedre sammen med han enn det jeg har bygget meg opp selv. De færreste menn tjener bedre enn meg. Så på innteksfronten er det ingenting å hente. Jeg må altså overbevises om at hans samvær gjør meg til et gladere og mer fornøyd menneske dersom noe sånt som en mann skal inn i mitt liv igjen. Så langt har menn kun betydd mer problemer på alle områder. De er grisete, rotehoder, sløser bort penger på gaming og tull og bidrar kun med noen blomster til pynt i ny og ne- kun fordi de da forventer en blowjob på sin lille uvaskede drittpikk.. Anonymkode: 882ad...446 8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 Jeg tror nok kvinner blir mer og mer desperate etter hvert. Det er kvinnene som trenger noen som holder om de, som holder dem i hånden, som forteller dem de er vakre, som bekrefter dem, som gir dem en masse penger, osv. Vi menn klarer oss fint alene. Så kvinnene kommer til å komme gråtende før eller siden. Anonymkode: ed4a5...9f1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: I dagens samfunn er det som kvinne lett og flott å leve alene. Jeg velger å leve uten en mann inntil jeg eventuelt skulle finne en mann som vil gjøre livet mitt bedre sammen med han enn det jeg har bygget meg opp selv. De færreste menn tjener bedre enn meg. Så på innteksfronten er det ingenting å hente. Jeg må altså overbevises om at hans samvær gjør meg til et gladere og mer fornøyd menneske dersom noe sånt som en mann skal inn i mitt liv igjen. Så langt har menn kun betydd mer problemer på alle områder. De er grisete, rotehoder, sløser bort penger på gaming og tull og bidrar kun med noen blomster til pynt i ny og ne- kun fordi de da forventer en blowjob på sin lille uvaskede drittpikk.. Anonymkode: 882ad...446 Haha. Bruker penger?! De fleste familier har en finansminister og så har du forbruksministeren. Gjett engang kjønnet på den. Ref. Silje Sandmæl Luksusfellen. Anonymkode: dd9d7...b37
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 Kvinner trenger mannens penger til shopping. Kjøpe dyre klær, smykker, og annet slikt som kvinner er så glade i å bruke penger på. Kvinner er glade i å bruke penger ja. Og glade i menn med mye penger. Anonymkode: ed4a5...9f1 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: I over 10 år har vi menn nå hatt MGTOW. Nå begynner kvinner å føle det på kroppen. De kan ikke lenger vifte med hullet sitt og tro noen kommer løpende, for det gjør det ikke lenger. Vi menn har tatt til vettet og sluttet la oss påvirke av kvinnene. Så nå påstår kvinnene at de får sin egen vei, at forhold og ekteskap ikke er så viktig for dem likevel. Som om! Kvinners største drøm, helt fra de er små jenter, er å finne en mann å gifte seg med. Det er det kvinner leker når de leker med dukker, at Barbie gifter seg med Ken. Fra ekteskap til «solo life». Kvinner velger singellivet Over hele verden driver kvinner fram en sosial revolusjon som handler om å leve alene. I Asia har antall permanent single kvinner eksplodert, mens Vestens feminister ofte forlater ekteskapet til fordel for familie à là carte. Og vi er like lykkelige som gifte.http://globaltperspektiv.no/2017/04/25/fra-ekteskap-til-solo-life-kvinner-velger-singellivet/ Anonymkode: 1e60a...d4a Hehe, du bruker eksempler fra Asia der kvinner velger singellivet nettopp fordi gifte kvinner med barn er mer eller mindre tvunget til å være hjemme med dem og droppe karrieren? Altså, de mangler mulighetene til å velge karriere om de gifter seg Det er et kjent problem at det at kvinner blir tvunget inn i et snevert familieliv er en av de store grunnene til at for eks japanere ikke ønsker ekteskap og familie Anonymkode: 75f70...6e3 4
Gjest hind Skrevet 1. april 2018 #11 Skrevet 1. april 2018 Hvorfor kan dere ikke bare være enslige og trives med det uten å bruke masse tid på å rakke ned på de dere påstår at dere ikke er det minste interessert i? Dere såkalt lykkelige MGTOW'ere virker alt annet enn lykkelige.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #12 Skrevet 1. april 2018 Men vi er flokkdyr og trives best sammen. Samfunnet er kaldere nå enn før. Alle skal være så kule alene. Det er ensomt alene. Og dyrt. Anonymkode: 8da0a...17b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #13 Skrevet 1. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror nok kvinner blir mer og mer desperate etter hvert. Det er kvinnene som trenger noen som holder om de, som holder dem i hånden, som forteller dem de er vakre, som bekrefter dem, som gir dem en masse penger, osv. Vi menn klarer oss fint alene. Så kvinnene kommer til å komme gråtende før eller siden. Anonymkode: ed4a5...9f1 Så dette er altså bare en hevnfantasi? "Hvis jeg later som om jeg ikke bryr meg kommer de horene til å angre og be på sine kne etter pikk! Bare vent å se!". Jaja hva enn som får deg til å sove om natten. Anonymkode: 4acd1...1ef 10
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #14 Skrevet 1. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror nok kvinner blir mer og mer desperate etter hvert. Det er kvinnene som trenger noen som holder om de, som holder dem i hånden, som forteller dem de er vakre, som bekrefter dem, som gir dem en masse penger, osv. Vi menn klarer oss fint alene. Så kvinnene kommer til å komme gråtende før eller siden. Anonymkode: ed4a5...9f1 Du veit hvis du aldri har opplevd noe av det der du beskriver, så er det ikke noe man savner. Tidligere tenkte og ønsket jeg, at jeg også kunne oppleve noe sånt. Men nå... veit jeg at jeg aldri kommer til å oppleve noe slikt fordi jeg ikke stoler på folk, og holder avstand til alle. Anonymkode: f7fd6...e3b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #15 Skrevet 1. april 2018 Synes det er flott at de enslige kvinnene stortrives. Bra for dem! Anonymkode: 20af8...118 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #16 Skrevet 1. april 2018 Elsket barbiene mine. Men Ken? Han var vel aldri noen storselger... Pengene tjener jeg selv. Og ønsker jeg barn finnes det jo løsninger for det. Må være tøft å være mann. Anonymkode: 3f471...771 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #17 Skrevet 3. april 2018 At jentene leker mor og far og familieliv med Barbie er det mange TROR, spesielt menn. Jeg elsket å leke med Barbie da jeg var liten men lekte omtrent aldri lykkelig familieliv. Det ble fort alt for kjedelig. Jeg lekte det jeg så på TV og leste om i blader og aviser; sex (til og med horehus), kidnapping, intriger, festing/sosialt samvær osv. Barbiedukkene mine var sjeldent i så veldig faste forhold og hadde aldri unger, de bare flørtet og koste seg, og kranglet om de få Ken-dukkene jeg hadde. Det hendte seg også at vi kledde Ken i dameklær og parykk, bare fordi det var gøy Men joda, kvinner er faktisk nå så desperate etter å bli som menn at vi til og med drar i fra dere i intelligens! Det er bra desperat asså! http://www.dailymail.co.uk/news/article-2173808/Women-overtake-men-IQ-tests-time-100-years-multitasking.html#ixzz20xcKYanh Anonymkode: 81434...749 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #18 Skrevet 3. april 2018 Hvorfor er det så viktig for TS å fortelle kvinner hva som er viktig for dem og hva de drømmer om? Er det kanskje fordi dette egentlig dreier seg om TS sine ønsker og drømmer? Anonymkode: b50c0...55d 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #19 Skrevet 4. april 2018 På 1.4.2018 den 1.25, AnonymBruker skrev: I over 10 år har vi menn nå hatt MGTOW. Nå begynner kvinner å føle det på kroppen. De kan ikke lenger vifte med hullet sitt og tro noen kommer løpende, for det gjør det ikke lenger. Vi menn har tatt til vettet og sluttet la oss påvirke av kvinnene. Så nå påstår kvinnene at de får sin egen vei, at forhold og ekteskap ikke er så viktig for dem likevel. Som om! Kvinners største drøm, helt fra de er små jenter, er å finne en mann å gifte seg med. Det er det kvinner leker når de leker med dukker, at Barbie gifter seg med Ken. Fra ekteskap til «solo life». Kvinner velger singellivet Over hele verden driver kvinner fram en sosial revolusjon som handler om å leve alene. I Asia har antall permanent single kvinner eksplodert, mens Vestens feminister ofte forlater ekteskapet til fordel for familie à là carte. Og vi er like lykkelige som gifte.http://globaltperspektiv.no/2017/04/25/fra-ekteskap-til-solo-life-kvinner-velger-singellivet/ Anonymkode: 1e60a...d4a Men det jeg ikke forstår er, og fremdeles ikke forstår er. De fleste er relativt desperate, men det blir ikke sett på som desperasjon iom at veldig mange gjør det, og ingen liker å tenke på seg selv som desperat, selv om de er desperat. Selv om det hadde vært kult for en gangs skyld å høre en eller annen utbasunere: jeg er desperaaaaaaaat <-- uten at folk liksom får masse tics og hele pakken. Hvis man har vært desperat kjenner man til følelsen. Og da kommer man til det saftige ... Hvis man ikke har opplevd den form for desperasjon før er det mange som stiller seg til selve problemstillingen som om de var en jomfru, a la "hva er egentlig problemet, hva er galt med det, det er en følelse jeg har, skal dere lage problemer?" Så hører man de andre ... Du er desperat ... Og da er det slik at de andre må ha følt desperasjon for å kunne påpeke at det er desperasjon. Da sier de jo selv at de er desperate og har issues med desperasjon. Hvis man har issues med desperasjon er man jo egentlig perfekt anlagt for å gjøre noe med desperasjonen. Være en slags foregangsfigur. Du er desperat, det er heeeelt okay og det er heeeelt normalt. Alle er desperate. Men jeg tror de fleste synes desperasjon er ekkelt. Det er jo ingen som tør å ta på det. Hadde jo vært dritkult om noen turde. HEHE Jeg hadde kastet meg over ham og han hadde avvist meg på grunn av desperasjon. Er det ikke ironisk ....................... Anonymkode: 266fc...f82
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #20 Skrevet 4. april 2018 Jeg lekte verken med Barbie eller drømte om giftemål/barn Har heller ikke merket noe til at menn ikke er like villige lenger. Føler all menn jeg møter på er desperat etter dame og familieliv etterhvert. Anonymkode: 5520b...7ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå