Gå til innhold

Eksempler på Tindertekst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger noen innspill i forhold til Tindertekst. LES (Dette er bare eksempler) 

- Jeg liker å gå fjellturer, men eier ikke retningssans. Derfor drysser jeg brødsmuler slik at jeg finner veien tilbake.

Jeg jobber som sykepleier. Jeg kan derfor ta vare på deg hvis du blir syk. Neida. Ellers liker jeg å dra på seiltur, stå på ski og danse salsa.

- Jeg danser til tider swing. Dette er spesielt populært på dansegulvet på stappfulle utesteder. 

- Jeg liker å gå på auksjoner. Er du en av dem som alltid skal ha siste ordet egner du deg dårlig for meg.

Anonymkode: 7ce49...5cd

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hå jeg ekke keen om du kun vil få stå.

Neida. Grei tekst, men ville ha droppa "Neida" etter det du skrev om å ta vare på noen når man blir syk.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Misliker sånne onelinere fordi jeg ikke er en fyr som drar onelinere til vanlig! Blir heller noen tørre bemerkninger, kort om meg selv,  eller lek med ord på et eller annet snedig vis som jeg synes er morsomt.

Endret av SpaceDementia
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de appelerte til meg. 😬

Anonymkode: 5ed2c...2a3

• Liker 2
Skrevet

Hva er det du ønsker med profilteksten din? 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

- Jeg liker å gå fjellturer, men eier ikke retningssans. Derfor drysser jeg brødsmuler slik at jeg finner veien tilbake. Gir ikke mening, for du gjør jo ikke det.

Jeg jobber som sykepleier. Jeg kan derfor ta vare på deg hvis du blir syk. Neida. Ellers liker jeg å dra på seiltur, stå på ski og danse salsa. Til det første: What. Det andre, ok, men det kan du kanskje spare til samtalen.

- Jeg danser til tider swing. Dette er spesielt populært på dansegulvet på stappfulle utesteder. KLEINT.

- Jeg liker å gå på auksjoner. Er du en av dem som alltid skal ha siste ordet egner du deg dårlig for meg. Ikke bra med negativt fokus, snakk heller om hva som passer for deg.

Sorry for totalslakt, men synes alle disse var helt håpløse. Synes tindertekster bør ha en humoristisk snert i seg, disse var bare rare.

• Liker 8
Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)

Tekstene du viser til virker litt som et forsøk på påtatte morsomheter. 

Hva med å bare skrive kort hvem du er og hva du kikker etter, og dropp morsomhetene om du ikke har bedre fantasi/humor enn det du viser til i denne tråden :)

Endret av HanenIFlokken
Skrivefeil
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Hvis du skriver nr.2 slik: 

"Jobber som sykepleier, og kan ta godt vare på deg om du blir syk :kokk: :fnise:  Ellers liker jeg å dra på seiltur, stå på ski og danse salsa"

Du trenger ikke å være morsom i profilteksten din. Fint om du bare skriver litt om deg selv så en vet hva du jobber med, hva du liker å gjøre osv. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Jeg liker å gå fjellturer, men eier ikke retningssans. Derfor drysser jeg brødsmuler slik at jeg finner veien tilbake.

Jeg jobber som sykepleier. Jeg kan derfor ta vare på deg hvis du blir syk. Neida. Ellers liker jeg å dra på seiltur, stå på ski og danse salsa.

- Jeg danser til tider swing. Dette er spesielt populært på dansegulvet på stappfulle utesteder. 

- Jeg liker å gå på auksjoner. Er du en av dem som alltid skal ha siste ordet egner du deg dårlig for meg.

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes dette var morsomt, men jeg er dame da. Har inntrykk av at når menn vil ha damer med sans for humor, vil de ha damer som ler av deres morsomheter - ikke damer som selv er morsomme...

Anonymkode: 2748c...61a

• Liker 1
Skrevet

TS. Her var det mange bra. En av utfordringene med å bruke humor er at for enkelte vil ikke humoren appellere til de ved den enten ikke liker den type humor eller rett og slett ikke forstår den. Det finnes personer som synes det er morsomt å se Grevinnen og hovmesteren hver jul fordi de synes dette er morsomt. Det samme med å se Mr. bean. Det finnes de som synes The big bang theory er morsomt med "laugh track" i bakgrunnen som skal fortelle deg når du skal le.

Det finnes de som synes disse er morsomme:1209821.thumb.png.8f0c1b74d3c5d00ef715cf56185f53e0.png

55fdc49950a19.jpg.d8019650aaf6aa7cdc27a3b6b806c889.jpg

Dessverre så er det slik med humor at det vil bestandig være noen som hverken skjønner eller synes disse er morsomme sånn som hun her. 

8 hours ago, Påfugl said:

Sorry for totalslakt, men synes alle disse var helt håpløse. Synes tindertekster bør ha en humoristisk snert i seg, disse var bare rare.

De to siste var mer totalmissforstått enn totalslakt. 

Om målet var å skille seg ut med disse tinderbioene har du klart det. Noen vil ta dem og synes dem er morsomme, mens andre vil ikke skjønne dem. Mens atter andre vil ta dem men ikke synes dem er morsomme. 

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Det virker litt kunstig og også intentsigende for meg. Det slår meg at siden du spør om synspunkter her, så har du kanskje ikke funnet den språkføringen som gir et reelt inntrykk av hvem du faktisk er?

AnonymBruker
Skrevet

Veldig krampeaktige morsomheter. Ikke noe for meg. 

Anonymkode: 53cfc...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Synes at du prøver litt for hardt. 

Første setning var bra om at du liker fjellturer men ikke eier retningssans. Du trenger ikke skrive det med brødsmuler i tillegg det er ikke så morsomt. Med å bare skrive det første føler jeg også du legger opp til at mannen kan skrive noe om det når han tar kontakt.

Anonymkode: c0708...c11

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat de spesefikke interessene gjør at jeg likte likte det du skrev (missforstå meg rett). Men synes det var bra text! Litt humoristisk :laugh: Du kan fint bruke det der altså! 

Anonymkode: b55ef...768

AnonymBruker
Skrevet

Humor er viktig for meg, så hadde et bilde som gjenspeilet humoren min da jeg var på tinder. Og det funket veldig bra som siling, som du sikkert også ser av svarene. Tror jeg nesten utelukkende hadde bra dater med menn som tok humoren. 

Anonymkode: 0b2ad...d39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...