Lady Luck Skrevet 18. februar 2005 #1 Skrevet 18. februar 2005 Valpen min begynte på Oliver`s i går. Ser ut som hun liker det! :-) Men hun har rapa noe forferdelig de siste to dagene. Har blandet ut Oliver`s fôret med det hun spiste fra før av så ikke det skulle bli så brå overgang. Noen som kan tenke seg hva den rapinga kan komme av?
Brunhilde Skrevet 18. februar 2005 #2 Skrevet 18. februar 2005 At hun sluker maten og dermed en del luft også?
Lady Luck Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2005 At hun sluker maten og dermed en del luft også? Kan godt hende at det er grunnen! Hun likte hvertfall smaken av dette fôret, så da spiser hun sikkert fortere også. Blir jo litt plagsomt for henne om hun skal fortsette med den rapinga da men.. Det er jo ikke lett å få henne til å spise saktere heller. Er glad hun endelig har funnet ett fôr hun liker. Så får hun heller ha litt ekstra luft. Det er ikke skadelig å ha så mye luft i magen hver dag da? Kan jo hende hun spiser litt saktere da maten ikke er så spennede lenger og.
Gjest Ninakanin Skrevet 18. februar 2005 #4 Skrevet 18. februar 2005 Hun sluker nok maten og svelger luft! Min erfaring er at hunder elsker olivers såpass at de hiiiver seg over maten, og dermed blir luften med på vei ned i magen.. Hehe huff!! Er nok ikke noe å bekymre seg over tror jeg!
Midnattsol Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 Min sluker ikke i seg maten men raper godt allikevel når han er ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå