Mariposa__ Skrevet 18. februar 2022 #1881 Del Skrevet 18. februar 2022 Hvilke realityprogram har hun ikke deltatt på?!? Er det mulig å være mer PR-kåt🙄Er så driiitlei å se trynet hennes på alt. Og nei, jeg ser ikke på noe reality,men umulig å unngå å se det på reklamene på diverse kanaler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 18. februar 2022 #1882 Del Skrevet 18. februar 2022 Mariposa__ skrev (23 minutter siden): Hvilke realityprogram har hun ikke deltatt på?!? Er det mulig å være mer PR-kåt🙄Er så driiitlei å se trynet hennes på alt. Og nei, jeg ser ikke på noe reality,men umulig å unngå å se det på reklamene på diverse kanaler. Dette er vel en gjenganger når det kommer til influensere. Det er jo trossalt jobben deres å holde seg aktuelle. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 23. februar 2022 #1883 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg spekulerer i om hun er gravid. Bare en feeling jeg har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 23. februar 2022 #1884 Del Skrevet 23. februar 2022 Superbobla skrev (21 minutter siden): Jeg spekulerer i om hun er gravid. Bare en feeling jeg har. Hva som gjør at du har denne feelingen ? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 23. februar 2022 #1885 Del Skrevet 23. februar 2022 Hun går i bare store klær. Viser seg lite i helkropp så syntes jeg den røde ullgenseren sto litt langt ute ved magen i story. Mulig det bare var holdningen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 24. februar 2022 #1886 Del Skrevet 24. februar 2022 Superbobla skrev (9 timer siden): Jeg spekulerer i om hun er gravid. Bare en feeling jeg har. Jeg har lurt på brudd🙈 de er i huset om en annen og tar seg av falk🤷 håper ikke det, favoritt kjendis paret mitt😍 men har stusset på at de er så mye på reis om en annen 🧐 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 24. februar 2022 #1887 Del Skrevet 24. februar 2022 nøtta skrev (11 timer siden): Jeg har lurt på brudd🙈 de er i huset om en annen og tar seg av falk🤷 håper ikke det, favoritt kjendis paret mitt😍 men har stusset på at de er så mye på reis om en annen 🧐 Så de for ett par uker siden, de så veldig lykkelig ut 😊 fikk en liten feeling av at de venter barn. Kunne se litt sånn ut 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 24. februar 2022 #1888 Del Skrevet 24. februar 2022 Despicable Me skrev (1 time siden): Så de for ett par uker siden, de så veldig lykkelig ut 😊 fikk en liten feeling av at de venter barn. Kunne se litt sånn ut 🥰 Ja dem har det fint dem hvordan fikk du den feelingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 25. februar 2022 #1889 Del Skrevet 25. februar 2022 Despicable Me skrev (7 timer siden): Så de for ett par uker siden, de så veldig lykkelig ut 😊 fikk en liten feeling av at de venter barn. Kunne se litt sånn ut 🥰 Hurra! Liker de to så godt👏🥰 blir spennende å se😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 25. februar 2022 #1890 Del Skrevet 25. februar 2022 nøtta skrev (6 timer siden): Hurra! Liker de to så godt👏🥰 blir spennende å se😍 Og mora til Dennis sa i dag at det skjer så mye spennende i livet deres at hun har lyst å fortelle, men får ikke lov, men at de skal muligens fortelle den ene tingen i dag 😍😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 25. februar 2022 #1891 Del Skrevet 25. februar 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Og mora til Dennis sa i dag at det skjer så mye spennende i livet deres at hun har lyst å fortelle, men får ikke lov, men at de skal muligens fortelle den ene tingen i dag 😍😍 Ja har hatt anelse på at det skjer mye nå , derfor dem har antagelig vært så stille og lite aktiv på instagram i de siste månedene . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 25. februar 2022 #1892 Del Skrevet 25. februar 2022 nøtta skrev (På 24.2.2022 den 9.02): Jeg har lurt på brudd🙈 de er i huset om en annen og tar seg av falk🤷 håper ikke det, favoritt kjendis paret mitt😍 men har stusset på at de er så mye på reis om en annen 🧐 Ikke brudd hvertfall 😀dem har det fint 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. februar 2022 #1893 Del Skrevet 25. februar 2022 De skal flytte til Stavanger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariposa__ Skrevet 25. februar 2022 #1894 Del Skrevet 25. februar 2022 Hun er på reise HELE tiden. Husmorferie ditt og datt. Velfortjent husmorsferie etc. Det er ikke mye velfortjent om det er hele tiden!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariposa__ Skrevet 25. februar 2022 #1895 Del Skrevet 25. februar 2022 J.. skrev (4 timer siden): De skal flytte til Stavanger. Skal de? Når? Har Dennis jobb der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 25. februar 2022 #1896 Del Skrevet 25. februar 2022 Dem har snakket om flytting til Stavanger flere ganger , men ikke sagt når. Dem har vel kommet frem til å flytte nå og funnet drømmehuset . 🥰❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 25. februar 2022 #1897 Del Skrevet 25. februar 2022 solietta skrev (21 timer siden): Ja dem har det fint dem hvordan fikk du den feelingen ? Han strøk henne på magen og kysset henne 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 25. februar 2022 #1898 Del Skrevet 25. februar 2022 Despicable Me skrev (7 minutter siden): Han strøk henne på magen og kysset henne 😊 okei , så koselig 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariposa__ Skrevet 25. februar 2022 #1899 Del Skrevet 25. februar 2022 Despicable Me skrev (10 minutter siden): Han strøk henne på magen og kysset henne 😊 Hvor så du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 25. februar 2022 #1900 Del Skrevet 25. februar 2022 solietta skrev (3 timer siden): Dem har snakket om flytting til Stavanger flere ganger , men ikke sagt når. Dem har vel kommet frem til å flytte nå og funnet drømmehuset . 🥰❤ Nå er det bekreftet 🥰❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå