Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke realityprogram har hun ikke deltatt på?!? Er det mulig å være mer PR-kåt🙄Er så driiitlei å se trynet hennes på alt. Og nei, jeg ser ikke på noe reality,men umulig å unngå å se det på reklamene på diverse kanaler. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mariposa__ skrev (23 minutter siden):

Hvilke realityprogram har hun ikke deltatt på?!? Er det mulig å være mer PR-kåt🙄Er så driiitlei å se trynet hennes på alt. Og nei, jeg ser ikke på noe reality,men umulig å unngå å se det på reklamene på diverse kanaler. 

Dette er vel en gjenganger når det kommer til influensere. Det er jo trossalt jobben deres å holde seg aktuelle. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg spekulerer i om hun er gravid. Bare en feeling jeg har.

• Liker 2
Skrevet
Superbobla skrev (21 minutter siden):

Hva som gjør at du har denne feelingen ? 😃

Skrevet

Hun går i bare store klær. Viser seg lite i helkropp så syntes jeg den røde ullgenseren sto litt langt ute ved magen i story. Mulig det bare var holdningen 😅

Skrevet
Superbobla skrev (9 timer siden):

Jeg har lurt på brudd🙈 de er i huset om en annen og tar seg av falk🤷 håper ikke det, favoritt kjendis paret mitt😍 men har stusset på at de er så mye på reis om en annen 🧐

• Liker 2
Skrevet
nøtta skrev (11 timer siden):

Jeg har lurt på brudd🙈 de er i huset om en annen og tar seg av falk🤷 håper ikke det, favoritt kjendis paret mitt😍 men har stusset på at de er så mye på reis om en annen 🧐

Så de for ett par uker siden, de så veldig lykkelig ut 😊 fikk en liten feeling av at de venter barn. Kunne se litt sånn ut 🥰

• Liker 2
Skrevet
Despicable Me skrev (1 time siden):

Så de for ett par uker siden, de så veldig lykkelig ut 😊 fikk en liten feeling av at de venter barn. Kunne se litt sånn ut 🥰

Ja dem har det fint dem :) hvordan fikk du den feelingen ? 

Skrevet
Despicable Me skrev (7 timer siden):

Hurra! Liker de to så godt👏🥰 blir spennende å se😍

• Liker 2
Skrevet
nøtta skrev (6 timer siden):

Hurra! Liker de to så godt👏🥰 blir spennende å se😍

Og mora til Dennis sa i dag at det skjer så mye spennende i livet deres at hun har lyst å fortelle, men får ikke lov, men at de skal muligens fortelle den ene tingen i dag 😍😍

• Hjerte 2
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Og mora til Dennis sa i dag at det skjer så mye spennende i livet deres at hun har lyst å fortelle, men får ikke lov, men at de skal muligens fortelle den ene tingen i dag 😍😍

Ja har hatt anelse på at det skjer mye nå , derfor dem har antagelig vært så stille og lite  aktiv på instagram i de siste månedene . 

• Hjerte 1
Skrevet
nøtta skrev (På 24.2.2022 den 9.02):

Ikke brudd hvertfall 😀dem har det fint 😀

• Hjerte 2
Skrevet

De skal flytte til Stavanger.

• Liker 1
Skrevet

Hun er på reise HELE tiden. Husmorferie ditt og datt. Velfortjent husmorsferie etc. Det er ikke mye velfortjent om det er hele tiden!!

• Liker 2
Skrevet
J.. skrev (4 timer siden):

De skal flytte til Stavanger.

Skal de? Når?
Har Dennis jobb der?

Skrevet

Dem har snakket om flytting til Stavanger flere ganger , men ikke sagt når. Dem har vel kommet frem til å flytte nå og funnet drømmehuset . 🥰

Skrevet
solietta skrev (21 timer siden):

Ja dem har det fint dem :) hvordan fikk du den feelingen ? 

Han strøk henne på magen og kysset henne 😊

• Liker 1
Skrevet
Despicable Me skrev (7 minutter siden):

okei , så koselig 😃

Skrevet
Despicable Me skrev (10 minutter siden):

Hvor så du det?

Skrevet
solietta skrev (3 timer siden):

Dem har snakket om flytting til Stavanger flere ganger , men ikke sagt når. Dem har vel kommet frem til å flytte nå og funnet drømmehuset . 🥰

Nå er det bekreftet 🥰❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...