Full kontroll Skrevet søndag kl. 15:30 #12721 Skrevet søndag kl. 15:30 (endret) .Endret ned til at jeg syns hun klager ufortjent mye på at han har en fortid, som tydeligvis setter noen kjepper i hjulene for hennes fremtid 😕 Klage på klage, selv om hun har "kapret" prinsen og alle godene det gir henne fra pengesekken hans Endret søndag kl. 16:07 av Full kontroll 4 2
Stjertmeis Skrevet søndag kl. 19:03 #12722 Skrevet søndag kl. 19:03 Full kontroll skrev (3 timer siden): .Endret ned til at jeg syns hun klager ufortjent mye på at han har en fortid, som tydeligvis setter noen kjepper i hjulene for hennes fremtid 😕 Klage på klage, selv om hun har "kapret" prinsen og alle godene det gir henne fra pengesekken hans Hva er det ho har ranta om nå? 2
Full kontroll Skrevet søndag kl. 19:07 #12723 Skrevet søndag kl. 19:07 Stjertmeis skrev (2 minutter siden): Hva er det ho har ranta om nå? (ref slik jeg observere det ) Hun vil ikke lengre enn høyst nødvendig bo i dette huset han har delt med en annen.......men det er gangen som er for liten, + divdiv 😛 1
Stjertmeis Skrevet søndag kl. 19:13 #12724 Skrevet søndag kl. 19:13 Full kontroll skrev (4 minutter siden): (ref slik jeg observere det ) Hun vil ikke lengre enn høyst nødvendig bo i dette huset han har delt med en annen.......men det er gangen som er for liten, + divdiv 😛 Aha, skjønner 😆 2
Stjertmeis Skrevet mandag kl. 08:29 #12725 Skrevet mandag kl. 08:29 (endret) Denne boligen vil altså KG ha. Ser kul ut ved første øyekast, men når man oppdager at boligen består av et tilbygg til en eldre bolig samt 2. etg i den eldre boligen, så blir det veldig rart? Første etasje i den eldre delen av bygningen er en egen bolig. Hagen er delt i to. Jeg tenker at KG er bra desperat (og ikke minst egoistisk) med å komme seg vekk fea huset "med historie", når ho vil flytte ungene vekk fra venner, hjem og kjent miljø, og over i ny skolekrets, for DETTA! https://www.finn.no/407840229 Endret mandag kl. 08:30 av Stjertmeis Glemte lenke 7 4
baldrian Skrevet mandag kl. 09:46 #12726 Skrevet mandag kl. 09:46 Full kontroll skrev (14 timer siden): Hun vil ikke lengre enn høyst nødvendig bo i dette huset han har delt med en annen "Høyst nødvendig" er lenge når han har skolebarn som trives der. Stjertmeis skrev (1 time siden): Jeg tenker at KG er bra desperat (og ikke minst egoistisk) med å komme seg vekk fra huset "med historie", når ho vil flytte ungene vekk fra venner, hjem og kjent miljø, og over i ny skolekrets Sånt gjør man bare ikke som fars nye samboer, hvis det ikke er helt nødvendig. De er barn, ikke møbler. 9 6
skeiv-ostepop Skrevet mandag kl. 10:36 #12727 Skrevet mandag kl. 10:36 Stjertmeis skrev (2 timer siden): Denne boligen vil altså KG ha. Ser kul ut ved første øyekast, men når man oppdager at boligen består av et tilbygg til en eldre bolig samt 2. etg i den eldre boligen, så blir det veldig rart? Første etasje i den eldre delen av bygningen er en egen bolig. Hagen er delt i to. Jeg tenker at KG er bra desperat (og ikke minst egoistisk) med å komme seg vekk fea huset "med historie", når ho vil flytte ungene vekk fra venner, hjem og kjent miljø, og over i ny skolekrets, for DETTA! https://www.finn.no/407840229 Tipper det er behovet for eget «sted» som står høyest på den ønskelisten hennes. Det er skremmende å se at en far godtar en ny kjæreste som går så langt i å vise forrakt for hans fortid og hennes barn. 11 7
cerruti Skrevet mandag kl. 11:51 #12728 Skrevet mandag kl. 11:51 Ja, selvsagt er det problematisk med et stykke kake… Ikke lett å jobbe i skole/barnehage når det skal lages problemer ut av alt. Hjemmelaget er ikke ultraprossesert engang, en liten mengde sukker og litt kos for barna. Glad jeg ikke blir så fanatisk. 13 4
skeiv-ostepop Skrevet mandag kl. 11:54 #12729 Skrevet mandag kl. 11:54 cerruti skrev (2 minutter siden): Ja, selvsagt er det problematisk med et stykke kake… Ikke lett å jobbe i skole/barnehage når det skal lages problemer ut av alt. Hjemmelaget er ikke ultraprossesert engang, en liten mengde sukker og litt kos for barna. Glad jeg ikke blir så fanatisk. Dette er problemet når en influenser skal formane andre i hva de skal gjøre. En influenser som fremstår å ha spiseforstyrrelser. Uten selvinnsikt. 4 10
Nøytral-80 Skrevet mandag kl. 11:58 #12730 Skrevet mandag kl. 11:58 skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden): Dette er problemet når en influenser skal formane andre i hva de skal gjøre. En influenser som fremstår å ha spiseforstyrrelser. Uten selvinnsikt. Noen kan jo spørre henne, MÅ det være vin hver kveld? 🤣 4 18
Pakini Skrevet mandag kl. 17:22 #12731 Skrevet mandag kl. 17:22 Går helt fint å bo i samme hus som eksen har bodd i…. Det har jeg gjort i 17år, har jo selvsagt bodd meg inn i huset og gjort det til mitt og. Men har aldri hatt en negativ tanke for at det har bodd en annen kvinne her med mannen min. 9
Full kontroll Skrevet mandag kl. 17:48 #12732 Skrevet mandag kl. 17:48 Hvis det er slik at Kristin "ser" ett annet kvinnemenneske enn seg selv i dette huset ( satt på spissen) så må jo det etter mitt syn tenkes grense til sykelig sjalusi?! Likt med den hysteriske sexgudinnen hun gjør seg til sammen med denne mannen, der det historisk sett har stått mer i boxer'n hans enn det gjør i bibelen......hun minner meg om og framstår nesten som en bortskjemt jentunge, opponerer, roper og skriker, kverulerer og overkjører, 0 "konsekvensutredning" viktigheten av barnas bosted , tilgjengelighet, og nærmiljø, skole /sosialt.....nehda, meeeeg, meeeeg , meeeg 11 12
Whitesnake69 Skrevet mandag kl. 18:31 #12733 Skrevet mandag kl. 18:31 Nøytral-80 skrev (6 timer siden): Noen kan jo spørre henne, MÅ det være vin hver kveld? 🤣 Noen har det. På Instagram.
Hønemoor Skrevet mandag kl. 21:06 #12734 Skrevet mandag kl. 21:06 Hun vet hva som gir klikk hvertfall da. Nå er det kaker i alt av arrangementer som får gjennomgå. Mine barn går på til sammen tre idretter, deltar i bursdager og er generelt aktive på dugnader og diverse. Jeg syns ikke de spiser så ofte kaker jeg. Kjenner meg liksom ikke helt igjen. Det er en som forsiktig har forsøkt å kommentere under innlegget hennes om dette fokuset ikke og bør være rettet mot alkohol, men da gidder hun ikke å svare. Hun har jo så mange begrensninger som hun må leve etter fordi hun går så hardt ut, at alkohol er det eneste gøye hun har igjen. Og det er i følge hennes handlinger ikke usunt flere ganger i uken… 6 10
Bjerka Skrevet onsdag kl. 02:36 #12735 Skrevet onsdag kl. 02:36 Nøytral-80 skrev (På 9.2.2026 den 12.58): Noen kan jo spørre henne, MÅ det være vin hver kveld? 🤣 Spot on 😂👍🏻
Nøytral-80 Skrevet onsdag kl. 08:05 #12736 Skrevet onsdag kl. 08:05 Når man liksom skal hylle kjærligheten men klarer å legge ut tidenes “tigge-liste” i caption…. Influencere ass 🙄 5
Full kontroll Skrevet onsdag kl. 08:08 #12737 Skrevet onsdag kl. 08:08 (endret) . Endret onsdag kl. 08:08 av Full kontroll
Full kontroll Skrevet onsdag kl. 08:09 #12738 Skrevet onsdag kl. 08:09 Nøytral-80 skrev (3 minutter siden): Når man liksom skal hylle kjærligheten men klarer å legge ut tidenes “tigge-liste” i caption…. Influencere ass 🙄 Kommenterte feil tråd 😛 Endret .
Carrot Skrevet onsdag kl. 08:17 #12739 Skrevet onsdag kl. 08:17 Stjertmeis skrev (På 9.2.2026 den 9.29): Denne boligen vil altså KG ha..... for DETTA! https://www.finn.no/407840229 jeg hadde ALDRI betalt det der (eller mer) for DEN boligen der.. Aldri.. Den er upraktisk som Fy, det må gjøres en hel del og den har RØD energimerking som vil bety en betydelig kostnad om noen få år.. Så jeg er ikke en av de som hadde falt for denne.. 4
Full kontroll Skrevet onsdag kl. 08:30 #12740 Skrevet onsdag kl. 08:30 (endret) Carrot skrev (14 minutter siden): jeg hadde ALDRI betalt det der (eller mer) for DEN boligen der.. Aldri.. Den er upraktisk som Fy, det må gjøres en hel del og den har RØD energimerking som vil bety en betydelig kostnad om noen få år.. Så jeg er ikke en av de som hadde falt for denne.. Står det er SOLGT, ble det hus på henne da, eller blir hun å flyttet inn i furtebua til venninnen, i ren skuffelse, for at mannen ikke fikk ut fingeren fortere?? 😛 Endret onsdag kl. 08:33 av Full kontroll 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå