Full kontroll Skrevet 1. februar #12701 Skrevet 1. februar Vært på "cocktail" party i går? ( ( "feirer" vel nesten vær dag meg ett gl vin) Fikk med meg før helgen ( dårlig nett på hytta) at legen sa noe om at hun ifbm smerter bare skulle fortsette med smertestillende 3-4 gd.....?! .hvordan " gjør man det" når man heter Kristin Gjelsvik òg har gjort om vann til vin?? 😛 1 5
FreezeandFawn Skrevet 2. februar #12702 Skrevet 2. februar Jeg ser hun skriver i et innlegg på instagram at hun har slettet noe hun la ut tidligere i dag. Scrollet igjennom nettavisen for å finne artikkelen, men fant ikke noe. Noen som vet hva det dreier seg om, og hva hun la ut? 2
refill Skrevet 2. februar #12703 Skrevet 2. februar (endret) FreezeandFawn skrev (33 minutter siden): Jeg ser hun skriver i et innlegg på instagram at hun har slettet noe hun la ut tidligere i dag. Scrollet igjennom nettavisen for å finne artikkelen, men fant ikke noe. Noen som vet hva det dreier seg om, og hva hun la ut? Jeg så ikke innlegget til KG, men antar det handlet om den unge jenta som uttalte seg litt uheldig i intervju med Nettavisen (tror jeg) hvor hun sa noe om at hun trodde rettssaken ble gøy og spennende, også sa hun vel at hun kom til å bli starstrucked av å se Marius. Dette var de som har stått i kø for å sikre seg "billett". Tror de fleste skjønner at hun ikke mente det sånn som det kom ut, stakkars. Intervjuet er fjernet. Legger til at jeg mener hun var der med rettslæreklassen sin. Endret 2. februar av refill 4 1 4
FreezeandFawn Skrevet 2. februar #12704 Skrevet 2. februar refill skrev (8 minutter siden): Jeg så ikke innlegget til KG, men antar det handlet om den unge jenta som uttalte seg litt uheldig i intervju med Nettavisen (tror jeg) hvor hun sa noe om at hun trodde rettssaken ble gøy og spennende, også sa hun vel at hun kom til å bli starstrucked av å se Marius. Dette var de som har stått i kø for å sikre seg "billett". Tror de fleste skjønner at hun ikke mente det sånn som det kom ut, stakkars. Intervjuet er fjernet. Legger til at jeg mener hun var der med rettslæreklassen sin. Ah, da er jeg med, tusen takk! 😊 1
baremeg007 Skrevet 3. februar #12705 Skrevet 3. februar Helt utrolig hva den godt voksne dama skal legge seg borti! «Følte jeg måtte si fra», «delte for å understreke alvoret», altså hva er det som får henne til å tro at hun er en slags utpekt som skal ta enhver kritikkverdig situasjon/hendelse for seg for åpne kanaler? Det skjer jo gang på gang. Skrike sine høye meninger for åpen scene først, tenke (kanskje) etterpå. Flaut! 19 18
baremeg007 Skrevet 3. februar #12706 Skrevet 3. februar Hun er forresten den siste som skal snakke om clickbaits… 12 8
Fullrulle Skrevet 3. februar #12707 Skrevet 3. februar Her skrek hun altfor høyt altfor fort. Jeg ble faktisk litt overrasket, at hun som godt voksen kvinne som prøver å fremstå reflektert, henger ut en stakkars 19 åring på denne måten. Da lærte jeg noe om Kristin en gang for alle, hun er ikke så voksen og smart som hun fremstiller seg selv til å være. Hun bare later som. Hun tråkket på en annen for å heve seg selv og hun burde visst bedre. Hun av alle som vet både hvordan media fungerer, men også clickbauit. Flaut Kristin! Gå tilbake å skrik over sukker i maten og hudpleie for barn heller. 22 9
Svartfugl Skrevet 3. februar #12709 Skrevet 3. februar Fullrulle skrev (1 time siden): Her skrek hun altfor høyt altfor fort. Jeg ble faktisk litt overrasket, at hun som godt voksen kvinne som prøver å fremstå reflektert, henger ut en stakkars 19 åring på denne måten. Da lærte jeg noe om Kristin en gang for alle, hun er ikke så voksen og smart som hun fremstiller seg selv til å være. Hun bare later som. Hun tråkket på en annen for å heve seg selv og hun burde visst bedre. Hun av alle som vet både hvordan media fungerer, men også clickbauit. Flaut Kristin! Gå tilbake å skrik over sukker i maten og hudpleie for barn heller. Det er da sånn hun har holdt på hele tiden. Angriper andre for å hevde seg selv. 15 15
Maia3 Skrevet 3. februar #12710 Skrevet 3. februar Svartfugl skrev (1 time siden): Det er da sånn hun har holdt på hele tiden. Angriper andre for å hevde seg selv. Hadde hun enda hatt seriøse grunner for å hevde seg selv da ! Hun bør roe ned flere hakk og begynne å ta tak i sin egen shit. 10 3
Nøytral-80 Skrevet 3. februar #12711 Skrevet 3. februar Fullrulle skrev (4 timer siden): Her skrek hun altfor høyt altfor fort. Jeg ble faktisk litt overrasket, at hun som godt voksen kvinne som prøver å fremstå reflektert, henger ut en stakkars 19 åring på denne måten. Da lærte jeg noe om Kristin en gang for alle, hun er ikke så voksen og smart som hun fremstiller seg selv til å være. Hun bare later som. Hun tråkket på en annen for å heve seg selv og hun burde visst bedre. Hun av alle som vet både hvordan media fungerer, men også clickbauit. Flaut Kristin! Gå tilbake å skrik over sukker i maten og hudpleie for barn heller. Har skrevet det før og skriver igjen, Kristin Gjelsvik er en BØLLE! Å henge ut en ung kvinne på 19 år på sin offentlige IG profil er helt sinnsykt ugreit! 18 30
Hønemor133 Skrevet 4. februar #12712 Skrevet 4. februar Merkelig at hun får så mye hyllest av å være så ryddig og hensynsfull, da hun i utgangspunktet var med på å henge ut og kritisere denne jenta. Kristin kom ikke selv fram til at dette var galt, det var det andre som måtte påpeke. Ikke mye ryddig over det.. 14 10
Queen19 Skrevet 4. februar #12714 Skrevet 4. februar RandiO skrev (Akkurat nå): Hva er saken med denne jenta? Hun ble intervjuet i forbindelse med plass til rettssaken og uten at jeg vet formuleringen på spørsmålet fra journalisten, så svarte den unge jenta at hun kom til å bli starstruck av å se Marius.
Mocca86 Skrevet 6. februar #12715 Skrevet 6. februar Nå skal Verdend tåpeligste bærgæænser uttale seg om høiby saken igjen. Ah ah ah ah content, gives a shit in hva det egentlig dreier seg om. Så lenge hun åpner kjeften om NOE, så er det same shit hva a snakker om. Så jævla egoist 15 6
RandiO Skrevet 6. februar #12716 Skrevet 6. februar Når skal folk skjønne at klikk gir inntekt = enda mer svada og mer inntekt!! Blokker dem alle sammen! Vi trenger ikke influensere som ikke har NOE å komme/bidra med. Bunnpunktet var vel når Temuvikaren (?) ble nominert til Vixen. Jeg har sikkert 50 influensere på blokkeringslisten og det føles helt nydelig. 15 9
baremeg007 Skrevet 7. februar #12717 Skrevet 7. februar Mocca86 skrev (22 timer siden): Nå skal Verdend tåpeligste bærgæænser uttale seg om høiby saken igjen. Ah ah ah ah content, gives a shit in hva det egentlig dreier seg om. Så lenge hun åpner kjeften om NOE, så er det same shit hva a snakker om. Så jævla egoist Hun er simpelthen desperat. Kanskje ikke så «rart» mtp at der hvor vanlige folk planlegger f eks boligsalg og -kjøp - spesielt når det inntreffer side om side med million«bryllup» - gjør dette over et lengre tidsrom og budsjetterer, så hopper denne inkonsekvente og uøkonomiske «dronningen av SoMe» rett i det. Skyter først, spør etterpå. Og sitter med skjegget i postkassa deretter. Hun er et prakteksemplar på godt voksen kvinne uten konsekvenstenkning. Eller bare rett og slett idiot, i mine øyne - så langt som hun drar enhver jævla ting! 9 9
baremeg007 Skrevet 7. februar #12718 Skrevet 7. februar Og hvordan klarer hun egentlig bli inspirert av sin egen «styling» hos venninna? Som hun nå utbasunerer. Den «stylingen» er jo ikke annet enn klipp og lim fra alt hun har sett «kvinnen i gata» gjøre. Intet originalt, personlig, sensasjonelt eller spesielt med det overhodet. For meg så det ikke ut som et hjem heller, men en Airbnb som strebet etter å tiltrekke seg flest mulig av (kunde)massen 3
Sol Rampelyset Skrevet 7. februar #12720 Skrevet 7. februar Tråden er ryddet for persondebatt og hets. Sol, admin. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå