Mocca86 Skrevet 14. januar #12641 Skrevet 14. januar Viktig å slite seg ut sånn at hun kan ha en unskyldning til å fortsette å ta OxyNorm. Og ikke minst, KUN for oppmerksonheten. 10
Knocks Skrevet 14. januar #12642 Skrevet 14. januar Palmemor skrev (På 10.1.2026 den 23.55): Er det helt normalt? Med klar nedtrappingsplan? Har jeg aldri hørt om. Jeg vet man får om man vil, ofte litt ukritisk. Men aldri med en plan om nedtrapping. Jeg har hatt 5 operasjoner knyttet til mageregionen og aldri fått tilbud om noe nedtrapping, men heller fri flyt om jeg ville … 3 ulike sykehus Hei. F.eks hvis pasienten bruker 10 mg siste dagen bør man gå ned til 5mg før man er helt ferdig og får over på andre medikamenter(paralgin forte eller nobligan og paracet). Men det vanligste er sikkert at man er ferdig med a prep når man er på sykehuset. 1
Anno1969 Skrevet 15. januar #12643 Skrevet 15. januar kittykaat skrev (På 5.1.2026 den 17.01): Jeg er ikke noen fan av Sophie Elise, men jeg håper Kristin har gitt henne en personlig unnskyldning for all dritt hun ga henne foran et helt publikum for noen år siden. Dubbelmoral 🤢 Ikke lenge siden Kristin pratet om dette, og sa at hun ikke angrer på det hun sa om og til Sophie Elise. At hun mente det var berettiget og fortjent kritikk. Eneste hun villet forandret på var at hun kanskje ikke ville bannet like mye hvis hun skulle holdt den talen en gang til. Dette var like før hun flyttet inn til Temu vikaren!! 2
Tough cookie Skrevet 15. januar #12644 Skrevet 15. januar Spiser Kristin smågodt da?😳 På snapen til temutypen kjøper hun smågodt på Meny og sier at godteriet fra "Snop" er så mye bedre enn "Candyking" sitt 2
Natttåke Skrevet 15. januar #12645 Skrevet 15. januar Tough cookie skrev (1 minutt siden): Spiser Kristin smågodt da?😳 På snapen til temutypen kjøper hun smågodt på Meny og sier at godteriet fra "Snop" er så mye bedre enn "Candyking" sitt Hvorfor skulle hun ikke det?
skeiv-ostepop Skrevet 15. januar #12646 Skrevet 15. januar Natttåke skrev (9 minutter siden): Hvorfor skulle hun ikke det? Fordi hun generelt sett er i mot alt som er snop - og har gjentatte "cleanups" hjemme hvor alt usunt kastes på dør og avsluttes med livets plukktallerkener med frukt og grønt. 10 11
Natttåke Skrevet 15. januar #12647 Skrevet 15. januar skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Fordi hun generelt sett er i mot alt som er snop - og har gjentatte "cleanups" hjemme hvor alt usunt kastes på dør og avsluttes med livets plukktallerkener med frukt og grønt. Ok, takk, jeg kjenner egenlig ikke til personen.
skeiv-ostepop Skrevet 15. januar #12648 Skrevet 15. januar Natttåke skrev (1 minutt siden): Ok, takk, jeg kjenner egenlig ikke til personen. Kristin har siden forsøket på å selge "Spis med Kristin" prøvd å etablere troverdighet innen helse og ernæring. Og som en del av innholdet sitt for å tjene penger så viser hun frem et ekstremt ytterpunkt hvor ALT usunt i livet hennes og barnet skal bort - dette inkluderer og barna til livets mann. Når hun flyttet inn der så hadde hun flere økter på snap hvor hun kastet mat og pålegg de likte og erstattet med de eneste rette - som hun likte. Dette gjelder ikke alkohol eller reseptbelagte medisiner da. Det er det ikke så nøye med. Det ironiske her da er at til tross for dette imaget hennes så vet hun tydeligvis litt av hvert om ulike godteriprodusenter. 23 5
Full kontroll Skrevet 15. januar #12649 Skrevet 15. januar (endret) Endret/fjernet hele kommentaren (ytringen) tenkte litt for høy 😛 Endret 15. januar av Full kontroll
Anno1969 Skrevet 15. januar #12650 Skrevet 15. januar Sassya skrev (På 12.1.2026 den 3.23): I dag har hun altså kjørt bil etter å ha tatt oxynorm i 5 dager. Trodde man måtte vente 1 til 2 dager etter siste tablett med å kjøre bil. Har brukt oxynorm flere ganger og over flere måneder og vet hva de gjør med kroppen. Jeg hadde ikke klart å kjøre bil etter 5 dager med oxynorm. Du kan kjøre bil etter 8 timer med oxynorm 1 2
Full kontroll Skrevet 15. januar #12651 Skrevet 15. januar (endret) Anno1969 skrev (1 time siden): Du kan kjøre bil etter 8 timer med oxynorm Kan ja, men opplever man ikke bevegelse ganske "dizzy" ,og med noe tung hangover timer etter oxynorn? Om man er så sløv i sofa som hun viser, ser jeg ikke for meg at man har noe bak et ratt i trafikken å gjøre 😛 Endret 15. januar av Full kontroll 4 3
Palmemor Skrevet 15. januar #12652 Skrevet 15. januar Full kontroll skrev (30 minutter siden): Kan ja, men opplever man ikke bevegelse ganske "dizzy" ,og med noe tung hangover timer etter oxynorn? Om man er så sløv i sofa som hun viser, ser jeg ikke for meg at man har noe bak et ratt i trafikken å gjøre 😛 Trenger ikke bli sløv, men enig i at hun ikke hadde noe bak rattet å gjøre (hun heller) 1
Tough cookie Skrevet 15. januar #12653 Skrevet 15. januar Natttåke skrev (9 timer siden): Hvorfor skulle hun ikke det? Fordi hun har hatt mange tordentaler mot godteri og sukker, og demonstrert at hennes barn ikke får det, men plukketallerken med blomkål, dadler, nøtter osv 10
Full kontroll Skrevet 16. januar #12654 Skrevet 16. januar (endret) Vin skal ned om det er forsvarlig / anbefalt eller ei 😕 Blir vel danse på bordet ila kvelden....også :ups- eeeeg overdrev litt i går eeeg ..... Lita uke til med "brød & vann" hadde ikke skadet hèlingen Endret 16. januar av Full kontroll 6
baremeg007 Skrevet 17. januar #12655 Skrevet 17. januar Hvordan er det på ekte mulig å ha abonnementer for 20k i året, som hun påstår å ha hatt? Apper på tlf til flere tusen i mnd, hvordan går det an? 7 2
skeiv-ostepop Skrevet 17. januar #12656 Skrevet 17. januar baremeg007 skrev (26 minutter siden): Hvordan er det på ekte mulig å ha abonnementer for 20k i året, som hun påstår å ha hatt? Apper på tlf til flere tusen i mnd, hvordan går det an? Tja. Jeg har det selv. Så det er ikke helt urealistisk.
Miranda16 Skrevet 17. januar #12657 Skrevet 17. januar baremeg007 skrev (36 minutter siden): Hvordan er det på ekte mulig å ha abonnementer for 20k i året, som hun påstår å ha hatt? Apper på tlf til flere tusen i mnd, hvordan går det an? Helt utrolig at hun etter så mange økonomiske smeller og ikke ha en ide hva hun bruker pengene på 6 13
Bjerka Skrevet 19. januar #12658 Skrevet 19. januar Nå er hun i gang med å male igjen... utstillingsramper til Danmark-utstillingen.
Gjest cocacola2 Skrevet 19. januar #12659 Skrevet 19. januar Anno1969 skrev (På 15.1.2026 den 19.17): Du kan kjøre bil etter 8 timer med oxynorm Dette bør slettes. Dette er fullstendig individuelt! 12 timers regelen med alko er det og mange som brenner seg! Slutt å komme med idiotiske og farlige råd! BRUK NEPA
skeiv-ostepop Skrevet 19. januar #12660 Skrevet 19. januar Bjerka skrev (7 minutter siden): Nå er hun i gang med å male igjen... utstillingsramper til Danmark-utstillingen. En kan jo begynne å lure på om hun har et usunt forhold til maling? Kanskje lukta? 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå