Nøytral-80 Skrevet 11. januar #12621 Skrevet 11. januar skeiv-ostepop skrev (4 timer siden): Den store sterke stemmen hennes er nå blitt en fadese og skam. Lurer på hva Dr. Sandtorv som er så opptatt av influencere synes om dette? Nei vent, de to er vel på smiskinga med hverandre 🙄
skeiv-ostepop Skrevet 11. januar #12622 Skrevet 11. januar Nøytral-80 skrev (4 minutter siden): Lurer på hva Dr. Sandtorv som er så opptatt av influencere synes om dette? Nei vent, de to er vel på smiskinga med hverandre 🙄 Har de en relasjon?
Nøytral-80 Skrevet 11. januar #12623 Skrevet 11. januar skeiv-ostepop skrev (1 time siden): Har de en relasjon? Ikke som jeg vet, har bare fått med meg noe hjerter og greier i kommentarfelt. Men det er vel typisk for de fleste influencere. 2
baremeg007 Skrevet 11. januar #12624 Skrevet 11. januar Utrolig korttenkt og inkompetent gjort av duden å servere (tilby) henne alkohol. Som hun riktig nok takket nei til, men han fortsatte jo å spørre om ikke hun ville ha et «lite glass». Der hun ligger med trekantmedikamenter ved siden av seg - hva er det fyren ikke skjønner? 17 12
skeiv-ostepop Skrevet 11. januar #12625 Skrevet 11. januar baremeg007 skrev (8 minutter siden): Utrolig korttenkt og inkompetent gjort av duden å servere (tilby) henne alkohol. Som hun riktig nok takket nei til, men han fortsatte jo å spørre om ikke hun ville ha et «lite glass». Der hun ligger med trekantmedikamenter ved siden av seg - hva er det fyren ikke skjønner? Det er garantert et spill siden det har blitt snakket om litt mye alkohol hos henne. 14 5
Full kontroll Skrevet 11. januar #12626 Skrevet 11. januar (endret) Enn å gjøre det til en selvfølge at det er en annens skyld at hun hadde parkert feil iflg merkede plasser…. Nei, eeeg jørrkje feil , eeeeg? Endret 11. januar av Full kontroll 3
skeiv-ostepop Skrevet 11. januar #12627 Skrevet 11. januar Full kontroll skrev (1 minutt siden): Enn å gjøre det til en selvfølge at det er en annens skyld at hun hadde parkert feil iflg merkede plasser…. Nei, eeeg jøølrkje feil eeeeg? Men hun fikk tatt bilde av det heldigvis. 25 3
Meg.no Skrevet 11. januar #12628 Skrevet 11. januar Hønemor133 skrev (10 timer siden): Selv om det er jobben til influensere å utlevere alt, så må de fortsatt forholde seg til norsk lov. Den sier at en ikke skal reklamere for reseptpliktige medisiner. Hvorfor er det så vanskelig å godta? Det er ikke reklame. Hun får ikke betalt av legemiddelindustrien og hennes mål er ikke å øke salget av legemidlet. Det hun gjør regnes det normalt som personlig ytring, ikke reklame. 2 4
Måne Rampelyset Skrevet 11. januar #12629 Skrevet 11. januar Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Hønemor133 Skrevet 11. januar #12630 Skrevet 11. januar Meg.no skrev (1 time siden): Det er ikke reklame. Hun får ikke betalt av legemiddelindustrien og hennes mål er ikke å øke salget av legemidlet. Det hun gjør regnes det normalt som personlig ytring, ikke reklame. Loven gjelder for alle, ikke bare når en får betalt for det. I legemiddelforskriften er reklame definert som « (…) enhver form for oppsøkende informasjonsvirksomhet, kampanjer, holdningspåvirkning og andre tiltak som har til hensikt å fremme forskrivning, utlevering, salg eller bruk av legemidler». Ved å uttale at sterkere smertestillende er et kriterium og oppfordre følgere til å be om slike smertestillende er det absolutt en holdningspåvirkning som har til hensikt å fremme bruk av legemidler. Hun sier jo rett ut at folk bør ringe fastlegen sin og be om det. I stede for å lage avsporinger her inne, så er lovdata åpen for alle. Der kan man selv finne lovreguleringer. 6 14
Ninaen Skrevet 11. januar #12631 Skrevet 11. januar Hønemor133 skrev (1 time siden): Loven gjelder for alle, ikke bare når en får betalt for det. I legemiddelforskriften er reklame definert som « (…) enhver form for oppsøkende informasjonsvirksomhet, kampanjer, holdningspåvirkning og andre tiltak som har til hensikt å fremme forskrivning, utlevering, salg eller bruk av legemidler». Ved å uttale at sterkere smertestillende er et kriterium og oppfordre følgere til å be om slike smertestillende er det absolutt en holdningspåvirkning som har til hensikt å fremme bruk av legemidler. Hun sier jo rett ut at folk bør ringe fastlegen sin og be om det. I stede for å lage avsporinger her inne, så er lovdata åpen for alle. Der kan man selv finne lovreguleringer. Sa hun faktisk det?! I så fall håper jeg noen har tatt skjermdump og sender inn asap! Det er drøyt! 6
Sassya Skrevet 12. januar #12632 Skrevet 12. januar Ninaen skrev (51 minutter siden): Sa hun faktisk det?! I så fall håper jeg noen har tatt skjermdump og sender inn asap! Det er drøyt! Enig dette er ikke greit. Har to screenshots fra Snapchat. 11
Sassya Skrevet 12. januar #12633 Skrevet 12. januar I dag har hun altså kjørt bil etter å ha tatt oxynorm i 5 dager. Trodde man måtte vente 1 til 2 dager etter siste tablett med å kjøre bil. Har brukt oxynorm flere ganger og over flere måneder og vet hva de gjør med kroppen. Jeg hadde ikke klart å kjøre bil etter 5 dager med oxynorm. 7
baremeg007 Skrevet 12. januar #12634 Skrevet 12. januar Om alle skulle tatt en shot hver gang den repetitive brautestemmen der sier «min mann»… da hadde vi alle vært kronisk drita. 15 1
Angel75 Skrevet 12. januar #12635 Skrevet 12. januar (endret) Sassya skrev (4 timer siden): I dag har hun altså kjørt bil etter å ha tatt oxynorm i 5 dager. Trodde man måtte vente 1 til 2 dager etter siste tablett med å kjøre bil. Har brukt oxynorm flere ganger og over flere måneder og vet hva de gjør med kroppen. Jeg hadde ikke klart å kjøre bil etter 5 dager med oxynorm. Man kan kjøre bil 8 timer etter siste pille er tatt, ved enkeltdose iallefall. Endret 12. januar av Angel75 2 4
Miranda16 Skrevet 12. januar #12636 Skrevet 12. januar Hadde vært på sin plass å tipse tabloidpressen om hvordan hun oppfordrer og hvordan hun snakker om opioder! Så lei av hvordan de dekker influencere som om det skulle være så positivt! Å snakke om opioder på den måten bør være tabloidpressen 10 8
Bjerka Skrevet 12. januar #12637 Skrevet 12. januar baremeg007 skrev (9 timer siden): Om alle skulle tatt en shot hver gang den repetitive brautestemmen der sier «min mann»… da hadde vi alle vært kronisk drita. Hahahaha! 🤣😂 6
Palmemor Skrevet 12. januar #12638 Skrevet 12. januar Alkohol til kvelds i går? Etter inntak av oxynorm? For ett forbilde 🙏 15
Miranda16 Skrevet 13. januar #12639 Skrevet 13. januar Palmemor skrev (15 timer siden): Alkohol til kvelds i går? Etter inntak av oxynorm? For ett forbilde 🙏 Det er helt utrolig hva slags signaler hun sender ut! En godt voksen dame bør kunne sette seg inn i hva hun burde gjøre og ikke på så sterke medisiner. Blande A preparater og alkohol? Er hun og Geir helt fjern?? Det er bekymringsfullt. Hvordan kan det komme som en overraskelse at hun ikke kan kjøre på A preparater? Kjøper ikke den at hun ikke tok medisiner før hun kjørte. 8 16
baremeg007 Skrevet 13. januar #12640 Skrevet 13. januar Palmemor skrev (På 12.1.2026 den 18.25): Alkohol til kvelds i går? Etter inntak av oxynorm? For ett forbilde 🙏 Er det noe den dama er god på, så er det å ikke skille mellom hverdag og helg når det kommer til alkohol. Ei heller begrense inntaket til et sunt nivå. Bare synd hun ikke har selvinnsikt nok til å forstå hvor usunn hun faktisk er. 5 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå