Hønemor133 Skrevet onsdag kl. 07:43 #12561 Skrevet onsdag kl. 07:43 duskelapp skrev (17 minutter siden): Helt ok det, men da kan det godt være Kristin heller ikke fikk beskjed da Så klart kan det også ha skjedd en glipp der. Ut fra det Kristin har lagt ut framstår det som om det er ganske mye informasjon hun ikke har fått. Så kan en spekulere i om all den informasjonen ikke er gitt eller om hun ikke har fått den med seg 2
baremeg007 Skrevet onsdag kl. 13:49 #12562 Skrevet onsdag kl. 13:49 Selvfølgelig er informasjon gitt, både skriftlig og muntlig. Men KG er mer opptatt av å filme seg selv, drikke vin og ommøblere - så at hun ikke får med seg viktig info er jo veldig naturlig (og selvforskyldt). 3
Whitesnake69 Skrevet onsdag kl. 15:39 #12563 Skrevet onsdag kl. 15:39 Litt morsomt at hun først måtte reise seg fra senga for å sette opp mobilen, for så å reise seg igjen med smerter for å filme dette 🤣 40 9
LilleLaban Skrevet onsdag kl. 15:45 #12564 Skrevet onsdag kl. 15:45 (endret) LastSummer skrev (19 timer siden): Jeg har hatt over 10 operasjoner, på 3 av Norges største sykehus, og alltid blitt sendt rett for å skifte til rene sykehusklær.. alt annet er jo ganske ekkelt og potensielt "farlig". Jeg har hatt tre operasjoner, to på samme sykehus og har heller aldri fått den beskjeden. Fikk heller ikke den beskjeden når sønnen på 7 skulle opereres Endret onsdag kl. 15:47 av LilleLaban
FruRosa Skrevet onsdag kl. 20:29 #12565 Skrevet onsdag kl. 20:29 Whitesnake69 skrev (4 timer siden): Litt morsomt at hun først måtte reise seg fra senga for å sette opp mobilen, for så å reise seg igjen med smerter for å filme dette 🤣 Kanskje hun fikk en sykepleier til å sette opp mobilen? Ikke at det gjør det mindre morsomt/kleint… 4
Stargaze Skrevet 23 timer siden #12566 Skrevet 23 timer siden FruRosa skrev (12 timer siden): Kanskje hun fikk en sykepleier til å sette opp mobilen? Ikke at det gjør det mindre morsomt/kleint… Det gjør det bare enda verre. Som om ikke sykepleiere som løper beina av seg har annet å gjøre enn å stille opp som lakeier for selvopptatte influencere… 2 18
Mandagsbarn74 Skrevet 19 timer siden #12567 Skrevet 19 timer siden Hønemor133 skrev (På 6.1.2026 den 20.15): Da vil jeg tro det har skjedd en glipp i å få kommunisert dette til deg. Det er helt standard når det kommer til preoperative rutiner og gjøres pga fare for smitte og infeksjoner. Jeg har aldri fått den beskjeden og har en del dagkirurgi og vanlige inneliggene operasjoner bak meg. 1
loffen Skrevet 19 timer siden #12568 Skrevet 19 timer siden Uff... leser denne diskusjonen her inne. Jeg følger ikke denne latterlige influenseren, hun er blokkert, så ikke sett hva hun har lagt ut. Når det gjelder dette med egne klær i senga, så hadde jeg to operasjoner i høst, og fikk begge ganger beskjed om å møte nydusjet og i helt nyvaskede klær. Da skal det mye til at det blir farlige bakterier med inn på operasjonssalen altså, om hun ligger oppå dyna med klær på mens hun venter. 1 1
Bjerka Skrevet 18 timer siden #12569 Skrevet 18 timer siden Å tjene 💸💸💸 på snap er visst nå viktigere enn å komme seg til hektene i fred og ro hjemme. 2 2
Palmemor Skrevet 11 timer siden #12570 Skrevet 11 timer siden Så sykt provoserende at hun sier at et operasjon «krever rikelig med smertestillende». Nei. Det er ikke fasit! Og hvis hu bare aner hvor mange som misbruker det for å få sterke, vanedannende medisiner! Akkurat som at hun er noe lege og skal anbefale alle å tylle i seg opioider fordi en operasjon liksom krever det… 5
Ellenn Skrevet 11 timer siden #12571 Skrevet 11 timer siden Palmemor skrev (3 minutter siden): Så sykt provoserende at hun sier at et operasjon «krever rikelig med smertestillende». Nei. Det er ikke fasit! Og hvis hu bare aner hvor mange som misbruker det for å få sterke, vanedannende medisiner! Akkurat som at hun er noe lege og skal anbefale alle å tylle i seg opioider fordi en operasjon liksom krever det… Er hun fortsatt på sykehuset? Hun dukket opp på utforsker hos meg, og der satt hun fortsatt i sykehussenga.
Palmemor Skrevet 11 timer siden #12572 Skrevet 11 timer siden Ellenn skrev (21 minutter siden): Er hun fortsatt på sykehuset? Hun dukket opp på utforsker hos meg, og der satt hun fortsatt i sykehussenga. Nei hun er hjemme 1
Sparkel Skrevet 10 timer siden #12573 Skrevet 10 timer siden Palmemor skrev (53 minutter siden): Så sykt provoserende at hun sier at et operasjon «krever rikelig med smertestillende». Nei. Det er ikke fasit! Og hvis hu bare aner hvor mange som misbruker det for å få sterke, vanedannende medisiner! Akkurat som at hun er noe lege og skal anbefale alle å tylle i seg opioider fordi en operasjon liksom krever det… Sånn blir det når disse selvutnevnte some « ekspertene» skal drive med informasjon om ting de ikke har utdannelse i og null peiling på. Kristin sin kropp vil reagere helt annerledes enn andre sin på samme operasjon og derfor har hun ingen fasit akkurat som du sier. Å annonsere at du har opioider i hus til flere hundre tusen mennesker er bare helt totalt idiotisk. Vet aldri hvem som kan lese/ høre den informasjonen og hva som kan skje. Når du ikke trodde hun kunne bli mindre smart så overrasker hun igjen og igjen. 3 7
Mei88 Skrevet 10 timer siden #12574 Skrevet 10 timer siden Sparkel skrev (Akkurat nå): Sånn blir det når disse selvutnevnte some « ekspertene» skal drive med informasjon om ting de ikke har utdannelse i og null peiling på. Kristin sin kropp vil reagere helt annerledes enn andre sin på samme operasjon og derfor har hun ingen fasit akkurat som du sier. Å annonsere at du har opioider i hus til flere hundre tusen mennesker er bare helt totalt idiotisk. Vet aldri hvem som kan lese/ høre den informasjonen og hva som kan skje. Når du ikke trodde hun kunne bli mindre smart så overrasker hun igjen og igjen. Bare måten hun snakker om oxynorm på kjenner gir meg frysninger. Hun snakker om det som om det er paracet. Hadde det vært tramadol/nobligan hadde jeg nok ikke reagert. Jeg fikk med meg hjem 2 oxynorm etter en operasjon en gang, de hjalp ingenting, men det var nok bare feil pille til feil ting 4
Queen19 Skrevet 10 timer siden #12575 Skrevet 10 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Så sykt provoserende at hun sier at et operasjon «krever rikelig med smertestillende». Nei. Det er ikke fasit! Og hvis hu bare aner hvor mange som misbruker det for å få sterke, vanedannende medisiner! Akkurat som at hun er noe lege og skal anbefale alle å tylle i seg opioider fordi en operasjon liksom krever det… Jeg fikk med meg tre OxyNorm etter operasjon i samme område, bare mer omfattende. Jeg vil vel påstå at rikelig med smertestillende er en overdrivelse, men alt handler jo om å sanke inn medlidenhet og oppmerksomhet. 3
baremeg007 Skrevet 10 timer siden #12576 Skrevet 10 timer siden (endret) Alle som langer ut her om sine egne operasjoner, kan dere ta det et annet sted? Tråden handler om KG, ikke alle brukernes personlige erfaringer fra det ene og det andre. @Sol Rampelyset Endret 10 timer siden av baremeg007 5 7
Sol 54 Skrevet 5 timer siden #12577 Skrevet 5 timer siden (endret) Også har du meg som har gjort det samme som Kristin, og vet hvilke helvete hun går igjennom! All ære til Kristin❤️ Endret 5 timer siden av Sol 54 1
Faina Skrevet 49 minutter siden #12578 Skrevet 49 minutter siden Whitesnake69 skrev (På 7.1.2026 den 16.39): Litt morsomt at hun først måtte reise seg fra senga for å sette opp mobilen, for så å reise seg igjen med smerter for å filme dette 🤣 Det er hjul på nattbordet, så det kan lett skyves unna
skeiv-ostepop Skrevet 46 minutter siden #12579 Skrevet 46 minutter siden Sol 54 skrev (4 timer siden): Også har du meg som har gjort det samme som Kristin, og vet hvilke helvete hun går igjennom! All ære til Kristin❤️ All ære, for hva? Forstår at dette kanskje bare er litt rart ordvalg men ser ingen ære i dette. Tvert i mot skal en være forsiktig å dele og snakke om bruk av reseptbelagte medisiner på sosiale medier. Men jeg har ingen forventning av at Kristin skal forstå det. 4
Faina Skrevet 43 minutter siden #12580 Skrevet 43 minutter siden Sol 54 skrev (4 timer siden): Også har du meg som har gjort det samme som Kristin, og vet hvilke helvete hun går igjennom! All ære til Kristin❤️ Samme her. Det var vooondt i mange dager. Hadde 3 dager på sykehuset med morfin, og enda var de 2-3 første dagene hjemme jævlig vonde. Fikk med paralgin forte hjem. Ett brett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå