Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Henrik Troy har laget sin egen versjon av innlegget nå 😁👏🏼 Og Gjelsvik skriver og skriver... 

Screenshot_20260103_030134_Instagram.thumb.jpg.d8f204e3b21af15085bf9e6aaab9a657.jpgScreenshot_20260103_030154_Instagram.thumb.jpg.63c441f29baead0075c08f6eda0a2573.jpg

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bjerka skrev (5 timer siden):

Henrik Troy har laget sin egen versjon av innlegget nå 😁👏🏼 Og Gjelsvik skriver og skriver... 

Screenshot_20260103_030134_Instagram.thumb.jpg.d8f204e3b21af15085bf9e6aaab9a657.jpgScreenshot_20260103_030154_Instagram.thumb.jpg.63c441f29baead0075c08f6eda0a2573.jpg

Er enig med Kristin at folk i kommentarfelt både her og andre steder, kan oppføre seg bedre, men jeg syns det er ganske urovekkende at hun ikke kan svare Henrik Troy, skikkelig. Hun kunne svart på det han stiller spørsmål ved, i sliden sin. Hun gjentar seg til det kjedsommelige. 

• Liker 20
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (9 timer siden):

Nå blir det vel en del uvennskap influencere imellom, når de i lag legges ut hos Kristin, for deretter legges ut hos Troy😅 Kristin gikk så hardt ut mot Sophie Elise i sin kritiske tid, at hun egentlig burde bedt Sophie Elise om unnskyldning, for åpenbart mente hun ikke det hun den gang sa, hun var muligens bare misunnelig på statusen til SE.  Raad har uttrykt at hun ikke går på Vixen, nettopp pga mobbingen til Kristin. 
Jeg forstår rett og slett ikke Kristin. Og nå har hun sikkert velmenende tenkt å være god, men har skapt rabalder for seg selv, i et forsøk på å få ordentlig innpass hos de hun vil ha framsnakket. 

Jeg "forstår" henne. Hun er i likhet med de fleste influensere av typen som ikke har noe spesielt talent eller utdanning/kompetanse, opportunist. Jeg burde jo skjønt det den gang, at en person som  frivillig melder seg på paradise hotel ikke som regel ender opp som samfunnsdebattant, først og fremst.

Det er vel ganske tydelig for oss nå at hun så mulighetene for å holde seg relevant og bli mer kjent ved å sparke inn vidåpne dører angående SE sin negative innvirkning ungdommer, f.eks. Så satt de der i debattenstudioet, KG lot som hun var sint, SE hadde snakket med PR-byrået sitt og kledd seg ut i rollen som seriøs og sårbar. Hadde ikke forundret meg om de tok en high five i sminken, for nå ble det sikkert mer penger i kassa på begge to.

Nå som hun har fått flere følgere, kan hun gå tilbake på å fokusere på det som den jevne influenser bryr seg aller mest om: seg selv . Jeg tror heller ikke hun er så opptatt av å komme inn i det gode selskap hos de andre influenserne. Jeg tror ikke noen av de andre er så opptatt av det heller. De er ikke intetessert i hverandre,med mindre de kan tjene på det. Gjelsvik var ute etter åf ramsnakke seg selv, først og fremst, for nå ble det litt mye kritikk. Men det tar seg dårlig ut å si at man vil framsnakke seg selv, så da velger man noen som er nesten helt lik seg selv. Vanlige folk reagerer på dette, for det er ikke vanlig å oppføre seg sånn ellers. Det ville vært pinlig for oss om vi oppførte oss slik på jobb, skole eller i familien.

• Liker 10
  • Nyttig 17
Skrevet

For meg ble dette bare den siste streken under fasiten om at KG er blitt en versting, at jeg ble lurt trill rundt når hun snakket mot egen bransje og at jeg gjorde riktig da jeg blokkerte henne overalt. Kjempeidé og blokkere alle hun fremhever, jeg er i gang…

• Liker 15
  • Nyttig 11
Skrevet

Gjelsvik er jo helt fjern. Hva tenkte hun her, særlig med den collagen? 🤣 Flott innspill fra Henrik Troy og gøy at så mange skriver hans navn på innlegget hennes. 🤭 (dog ganske forferdet over hyllesten av mange «verstinger» der mht miljø, konsum, barne-eksponering og filterbruk, for å nevne noe.)

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet

Latterlig dame med en enda mer latterlig mann. Hører rykter om at hele nabolaget ler seg fillete

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet
Klump skrev (19 minutter siden):

Latterlig dame med en enda mer latterlig mann. Hører rykter om at hele nabolaget ler seg fillete

Dette er karakterdrap. Av henne selv. Det finnes jo ikke noen troverdighet igjen hos henne.

• Liker 29
  • Nyttig 1
Skrevet
Klump skrev (29 minutter siden):

Håper de ler av og ikke med, pinlig om et helt nabolag har like dårlig humor som groupie-squaden til tøffelen.

• Liker 3
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (2 timer siden):

For meg ble dette bare den siste streken under fasiten om at KG er blitt en versting, at jeg ble lurt trill rundt når hun snakket mot egen bransje og at jeg gjorde riktig da jeg blokkerte henne overalt. Kjempeidé og blokkere alle hun fremhever, jeg er i gang…

Også blitt lurt trill rundt innser jeg! Altså. Noen influensere bytter rumpe, Gjelsvik bytter ut personlighet. Og det er faktisk mer skremmende, syns jeg.

Kollontaj skrev (1 time siden):

Gjelsvik er jo helt fjern. Hva tenkte hun her, særlig med den collagen? 🤣 Flott innspill fra Henrik Troy og gøy at så mange skriver hans navn på innlegget hennes. 🤭 (dog ganske forferdet over hyllesten av mange «verstinger» der mht miljø, konsum, barne-eksponering og filterbruk, for å nevne noe.)

Henrik Troy for president!

• Liker 18
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg blir flau på vegne av Kristin. Noen av hennes nærmeste MÅ ta en alvorsprat med henne snart. 

• Liker 17
Skrevet

"Det er bedre med dobbeltmoral, enn ingen moral". Gjelsvik er rett og slett blitt influenset av tidligere nemesis Sophie Elise. Hvem skulle trodd.

• Liker 16
Skrevet
Turkis Sau skrev (7 minutter siden):

"Det er bedre med dobbeltmoral, enn ingen moral". Gjelsvik er rett og slett blitt influenset av tidligere nemesis Sophie Elise. Hvem skulle trodd.

Gjeldsvik er blitt alt det hun ropte høyt imot på åpen scene, og ingen ser ut til å konfrontere henne med det overhodet. SE burde jo virkelig være den første til å stille henne til veggs, slik som Gjelsvik gikk ut mot henne. 

• Liker 15
  • Nyttig 9
Skrevet
Era Vulgaris skrev (53 minutter siden):

Gjeldsvik er blitt alt det hun ropte høyt imot på åpen scene, og ingen ser ut til å konfrontere henne med det overhodet. SE burde jo virkelig være den første til å stille henne til veggs, slik som Gjelsvik gikk ut mot henne. 

Jeg tenker at det å heve seg over det er det smarteste SE gjør, men det kan ikke være lett.

KG klarer jo helt selv å grave sin egen grav og SE kan jo egentlig bare sitte å se på. Det innlegget HT snakker om er jo bare utrolig pinlig. 

• Liker 16
Skrevet

Jeg må virkelig si at Kvinneguiden og mange av debattantene her inne, har fått meg til å reflektere mer over hvem man følger, og ikke, enn noe Kristin Gjelsvik har fått meg til. 
Hun må være det mest dobbeltmoralske mennesket av alle profilene. Gjelsvik skal liksom være de svakes røst. Roper høyt om økonomi og det å være økonomisk på felgen, samtidig som hun i neste øyeblikk bevilger seg dyre ferier, pusser opp, helt manisk, handler mat, som om hun er gjort av penger. Hvem er hun egentlig forbilde til? 
Sophie Elise disses ofte. Men se på Sophie Elise, hun er ærlig om hvem hun vil være: den lille sexy jenta fra nord. Joda, sikkert ikke noe forbilde, men hun er ærlig i den forstand at du får det du ser. Kristin? Jeg vet egentlig ikke hvem hun er. For verdiene hennes skifter side, like ofte som andre skifter side. Kristin burde i full offentlighet bedt Sophie Elise om unnskyldning for måten hun var på, mot henne. Sistnevnte har jeg utrolig nok, mer respekt for. 
Slutt å følg disse unyttige profilene. De skaper dessverre ikke annet enn tull, ødelegger jorda, bidrar sikkert med skatt, men fra det? Null niks nada. Jeg håper flere får opp øynene, at H. Troy når ut til mange. Og det kan vi bidra med, ved å dele innlegg han legger ut. 

• Liker 21
  • Nyttig 8
Skrevet
Bjerka skrev (17 timer siden):

Hva oppsummerte hun her? Jo endel av de yrkene, menneskene, personlighetene hun selv har hengt ut, ledd av, fnyst av? Dette er så dumt. Og kanskje hun burde latt vær å kommentere. Dette er kanskje prisen en må betale for å dele uhemmet med det formål å tjene inn nok til tidenes bryllup feks.?  

• Liker 16
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (13 minutter siden):

Jeg tenker at det å heve seg over det er det smarteste SE gjør, men det kan ikke være lett.

KG klarer jo helt selv å grave sin egen grav og SE kan jo egentlig bare sitte å se på. Det innlegget HT snakker om er jo bare utrolig pinlig. 

Selvinnsikt er mangelvare hos de aller fleste av disse influenserne, men Gjelsvik er virkelig helt blottet. Nå er SE den influenseren jeg misliker mest av alle, men det Gjelsvik holder på med her, er jo bare ytterst pinlig. 

• Liker 22
Skrevet

Hun er blitt så desperat, som mange flere influensere, at hun er begynt å grave sin egen grav hun også. Hin har slettet innlegget som tyder på at hun ikke står i det. Som en kommenterte så fint "hva positivt bidrar du med å legge ut 50 slides om eksen sitt brudd?" Influensere "yrket" er uten tvil på vei ut og vekk👏👏💪

• Liker 25
Skrevet

Dama fornekter seg ikke, og knaller til med et råsterkt bidrag til humorprisen 2026

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
nøtta skrev (2 timer siden):

Hun er blitt så desperat, som mange flere influensere, at hun er begynt å grave sin egen grav hun også. Hin har slettet innlegget som tyder på at hun ikke står i det. Som en kommenterte så fint "hva positivt bidrar du med å legge ut 50 slides om eksen sitt brudd?" Influensere "yrket" er uten tvil på vei ut og vekk👏👏💪

Ho har ikke sletta det, men lagt ut to ny innlegg etter og festet ett, slik at det kommer litt lengre ned. 

Skrevet
heavyheart skrev (3 timer siden):

Dama fornekter seg ikke, og knaller til med et råsterkt bidrag til humorprisen 2026

😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...