Harnoejegvilsi Skrevet 2. januar #12481 Skrevet 2. januar Nøytral-80 skrev (5 timer siden): Hva er det med denne vanvittige smiskinga Kristin driver med? Mot influencere hun ikke bare kritiserte tidligere, men også hakket på og gjorde narr av. Begynner å bli patetisk Gjelsvik! Så den gjengen hun hadde samlet i et bilde på Instagram. Hva i all verden er denne framsnakkingen hun gleder seg så til å lese? Et lite stikk til Henrik Troy? En motstemme til uthenging? Jeg kaller det ikke framsnakk, jeg kaller det smisk. Rett og slett for at hun nå vil inn i store deler av den gjengen, hun i litt mer kritiske dager, ikke hadde innpass i. 18 13
enkefru Skrevet 2. januar #12482 Skrevet 2. januar Harnoejegvilsi skrev (28 minutter siden): Så den gjengen hun hadde samlet i et bilde på Instagram. Hva i all verden er denne framsnakkingen hun gleder seg så til å lese? Et lite stikk til Henrik Troy? En motstemme til uthenging? Jeg kaller det ikke framsnakk, jeg kaller det smisk. Rett og slett for at hun nå vil inn i store deler av den gjengen, hun i litt mer kritiske dager, ikke hadde innpass i. Det er litt gøy at flere har fremsnakket og rost akkurat han i tråden hennes! 😅👏 14 2 9
K_mb Skrevet 2. januar #12483 Skrevet 2. januar (endret) Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Så den gjengen hun hadde samlet i et bilde på Instagram. Hva i all verden er denne framsnakkingen hun gleder seg så til å lese? Et lite stikk til Henrik Troy? En motstemme til uthenging? Jeg kaller det ikke framsnakk, jeg kaller det smisk. Rett og slett for at hun nå vil inn i store deler av den gjengen, hun i litt mer kritiske dager, ikke hadde innpass i. Kristin Gjelsvik bør reflektere litt over flere av influencerene hun mener bør framsnakkes. For dette er noe av den mest kleineste og meningsløse posten jeg har sett til nå, inkludert alt som postes der ute. Nei, jeg har ikke oppsøkt KG sine kontoer, denne dukket opp på min Facebook. Putekleint hele innlegget. Endret 2. januar av K_mb 14 13
RandiO Skrevet 2. januar #12484 Skrevet 2. januar Hele collagen hennes er fylt med influencere som leverer meningsløst innhold og lever sykt godt av det. Jeg har nå blokkert alle sammen. 29 2 14
heavyheart Skrevet 2. januar #12485 Skrevet 2. januar Har dette sammenheng med KGs behov for å få innpass hos damer som er temu’s type? 3 3
Nøytral-80 Skrevet 2. januar #12486 Skrevet 2. januar Collagen til Kristin inneholder flere av verstingene hva gjelder clickbait, kroppspress og eksponering av barn. Akkurat de Gjelsviken kom seg opp og frem ved å kritisere. Meningsløs smisk! Var alt den gang bare ren skjær misunnelse? 26 8
Svartfugl Skrevet 2. januar #12487 Skrevet 2. januar Stakk innom instaen hennes og videoen der hun blir "fridd" til. Hvorfor lar folk seg lure av sånne videoer? At kameraet "tilfeldigvis" var på. Litt kleint at Kristin legger hånden over munnen for å virke "overrasket" litt for tidlig. Må være kleint å bli bedt om å fri en gang til,fordi det skal filmes. Og på grensen patetisk med det innlegget om hvem som burde ha blitt framsnakket (=henne selv). Den gamle Kristin var jo ivrig på kritikk selv, til denne "yrkesgruppen". Nå som hun har begynt å leve av det selv, er det kanskje ikke så fristende være kritisk mer? 22 10
K_mb Skrevet 2. januar #12488 Skrevet 2. januar (endret) Svartfugl skrev (47 minutter siden): Stakk innom instaen hennes og videoen der hun blir "fridd" til. Hvorfor lar folk seg lure av sånne videoer? At kameraet "tilfeldigvis" var på. Litt kleint at Kristin legger hånden over munnen for å virke "overrasket" litt for tidlig. Må være kleint å bli bedt om å fri en gang til,fordi det skal filmes. Og på grensen patetisk med det innlegget om hvem som burde ha blitt framsnakket (=henne selv). Den gamle Kristin var jo ivrig på kritikk selv, til denne "yrkesgruppen". Nå som hun har begynt å leve av det selv, er det kanskje ikke så fristende være kritisk mer? Den gamle Kristin eksisterer ikke lenger. Tenk å be folk bruke tid på å fremsnakke influencere som Pilotfrue? Hva bidrar denne damen med som påvirker andre mennesker positivt? CAROLINE BERG ERIKSEN? JA, denne trenger store bokstaver for det er hinsides å be folk om framsnakke denne type influencer, ærlig talt Kristin Gjelsvik!! Sophie Elise, Benedicte Haugerud, Therese Lien og lignede? Hva skal framsnakkkes her?? Hun kunne bedt folk fremsnakke mennesker som jobber i helsevesenet, folk som jobber i skole og ivaretar våre barn og som må stå i mange utfordringer samtidig som de skal stå til ansvar for ulike typer av foreldre, barnehageansatte og alle andre som hver dag går på jobb for å få AS Norge til å gå rundt og som ivaretar barna, de eldre, psykisk syke og alle andre som er helt avhengig av at systemet stiller opp ved behov! Endret 2. januar av K_mb 30 14
Harnoejegvilsi Skrevet 2. januar #12489 Skrevet 2. januar K_mb skrev (19 minutter siden): Den gamle Kristin eksisterer ikke lenger. Tenk å be folk bruke tid på å fremsnakke influencere som Pilotfrue? Hva bidrar denne damen med som påvirker andre mennesker positivt? CAROLINE BERG ERIKSEN? JA, denne trenger store bokstaver for det er hinsides å be folk om framsnakke denne type influencer, ærlig talt Kristin Gjelsvik!! Sophie Elise, Benedicte Haugerud, Therese Lien og lignede? Hva skal framsnakkkes her?? Hun kunne bedt folk fremsnakke mennesker som jobber i helsevesenet, folk som jobber i skole og ivaretar våre barn og som må stå i mange utfordringer samtidig som de skal stå til ansvar for ulike typer av foreldre, barnehageansatte og alle andre som hver dag går på jobb for å få AS Norge til å gå rundt og som ivaretar barna, de eldre, psykisk syke og alle andre som er helt avhengig av at systemet stiller opp ved behov! Den posten der, var nesten like pinlig som «spis med Kristin» Tenker dette er en klein dag på jobben. Hvem er hun blitt🤷♀️ 20 10
K_mb Skrevet 2. januar #12490 Skrevet 2. januar Her ligger de alle på Kristin Gjelsvik sin framsnakk-liste (forøvrig et nytt ord for meg) Absolutt alle influencere som bidrar til kroppsfokus, utseendefokus, reklamebrudd, alkohollovbrudd, barneeksponering,, snikskryt og et enormt forbruk som krasjer totalt i livets realitet, mennesker som knapt gidder å løfte en finger, men som lever etter eget speilbilde og eksponerer hver og en som gir penger inn, er ikke noe å framsnakke Kristin Gjelsvik! Håper KG får en realty-sjekk for nå er hun helt ute å kjøre, og håper flest mulig tar avstand fra denne influenceren hun nå har blitt. Og Line Victoria som jeg også kunne skimte der? Hun passer overhodet ikke inn i dette selskapet. Hun er den enste som bør framsnakkes! 18 7
K_mb Skrevet 2. januar #12491 Skrevet 2. januar Harnoejegvilsi skrev (8 minutter siden): Den posten der, var nesten like pinlig som «spis med Kristin» Tenker dette er en klein dag på jobben. Hvem er hun blitt🤷♀️ Som sagt noe av det kleineste jeg har sett til nå! Og spis med Kristin er på samme nivå. 15
Populært innlegg Svartfugl Skrevet 2. januar Populært innlegg #12492 Skrevet 2. januar K_mb skrev (1 minutt siden): Den gamle Kristin eksisterer ikke lenger. Tenk å be folk bruke tid på å fremsnakke influencere som Pilotfrue? Hva bidrar denne damen med som påvirker andre mennesker positivt? CAROLINE BERG ERIKSEN? Jaja denne trenger store bokstaver for det er hinsides å be folk om framsnakke denne type influencer, ærlig talt Kristin Gjelsvik!!!!! Sophie Elise, Benedicte Haugerud, Therese Lien og lignede? Hva skal framsnakkkes her?? Hun kunne bedt folk fremsnakke mennesker som jobber i helsevesenet, folk som jobber i skole og ivaretar våre barn og som må stå i mange utfordringer samtidig som de skal stå til ansvar for ulike typer av foreldre, barnehageansatte og alle andre som hver dag går på jobb for å få AS Norge til å gå rundt og som ivaretar barna, de eldre, psykisk syke og alle andre som er helt avhengig av at systemet stiller opp ved behov! Ble litt inspirert, jeg! Kjære influensere! Så flinke dere er til å se bra ut. På sosiale medier. Dere viser at man kan være skrapa tynn, midt i mellom eller nærmest bælfeit, så lenge man er pen! Det er til inspirasjon for mange av oss. Og er man ikke pen nok, så har dere rabattkodene og lenkene til allverdens remedier salonger og klinikker. Det var virkelig verdt det å bli nesten drept i en klinikk i Tyrkia når man kunne reise hjem og kaste den rumpeputa, en gang for alle! For oss foreldre (og andre) er det flott å få så mange tips og ideer fra dere. Takk for at rommet til barna deres, frokosten og middagen deres, bursdagen deres og badeturen deres deles ukritisk med oss. Ellers hadde det vært helt umulig å finne inspirasjon til hva man skal gjøre på bursdager og slikt. Aksepten for å kjøpe inn alskens ræl til barnet sitt ved enhver anledning hadde også vært lavere. Tusen takk for at dere normaliserer det å kjøpe noe nytt hele tiden. For oss shoppingavhengige som kjøper oss glede i forsøk på å imponere andre og dempe negative følelser, er det godt at noen står i mot dette hippie-tullet om miljøvern, bærekraft og at lykken liksom finnes utenfor nettbutikker og shopping-gater. Selvfølgelig skal hele familien ha ca. 72 kalendergaver hver. Selvfølgelig skal man ha matchende kleshengere med perler. Selvfølgelig må man kjøpe inn masse bokser til kjøleskapet for å skape orden og system når man har matbudsjettet til et middels stort pensjonat. Selvfølgelig skal man pusse opp 4-5 ganger i året, fordi noe "føles feil", og selvfølgelig skal man ikke skamme seg over å ha kjøpt inn julepynt fra Rusta til 100.000. Tusen takk for at dere normaliserer at alt må filmes og formidles til andre. Ingenting er hemmelig. Eller jo, til i morgen. Sjekk den gule appen, da forteller dere "alt", senere. Ingenting er pinlig, skamfult. Vi får følge at noen velger å ta abort, minutt for minutt. Null stress! Vi får følge graviditeter før de har startet. For det er så viktig å ha fokus på disse tingene. Det kan jo være at rndre trenger "informasjon", og da er det bedre å lære om å ha barn med diabetes hos rn kul influenser,enn på sidene til en eller annen døll interesseorganisasjon. Det forstår alle. Og så lenge det er en emoji foran barnet fjes, går det fint at vi alle vet hvor hun eller han bor, hvordan rommet deres er, hvilken skole de går på, hva de spiste til middag og hvilke problemer de har. Og selvfølgelig har dere rett til å bli blodig fornærmet om noen kommenterer valg dere selv deler med absolutt alle frivillig på nettet. Fordi det er en privatsak. Når det passer dere. Tusen takk for at dere viser oss hvor enkelt det er å bli ekspert på noe. Man trenger egentlig bare å "brenne for noe", så kan man åpne kursvirksomhet. Hvis man har følt seg litt tjukk og stygg iblant, kan man tilby følgere å betale for å "spise sammen", via Teams! Etter en del tusenlapper og 3-6 uker på kurs (eller "studier") med briller uten styrke, så er man "yogalærer", "personlig trener", "livsstilscoach" eller kanskje driver man "sin egen online business og slipper unna hansterhjulet". For en drøm! Takk også for at dere passer på å si fra om når det er innafor å engasjere seg politisk på story, og når man kan slutte, og gå tilbake til å bry seg om det man egentlig er opptatt av: seg selv og sitt, og masse nytt ræl hele tiden! Takk til dere. Virkelig. 31 2 41
K_mb Skrevet 2. januar #12493 Skrevet 2. januar Svartfugl skrev (3 minutter siden): Ble litt inspirert, jeg! Kjære influensere! Så flinke dere er til å se bra ut. På sosiale medier. Dere viser at man kan være skrapa tynn, midt i mellom eller nærmest bælfeit, så lenge man er pen! Det er til inspirasjon for mange av oss. Og er man ikke pen nok, så har dere rabattkodene og lenkene til allverdens remedier salonger og klinikker. Det var virkelig verdt det å bli nesten drept i en klinikk i Tyrkia når man kunne reise hjem og kaste den rumpeputa, en gang for alle! For oss foreldre (og andre) er det flott å få så mange tips og ideer fra dere. Takk for at rommet til barna deres, frokosten og middagen deres, bursdagen deres og badeturen deres deles ukritisk med oss. Ellers hadde det vært helt umulig å finne inspirasjon til hva man skal gjøre på bursdager og slikt. Aksepten for å kjøpe inn alskens ræl til barnet sitt ved enhver anledning hadde også vært lavere. Tusen takk for at dere normaliserer det å kjøpe noe nytt hele tiden. For oss shoppingavhengige som kjøper oss glede i forsøk på å imponere andre og dempe negative følelser, er det godt at noen står i mot dette hippie-tullet om miljøvern, bærekraft og at lykken liksom finnes utenfor nettbutikker og shopping-gater. Selvfølgelig skal hele familien ha ca. 72 kalendergaver hver. Selvfølgelig skal man ha matchende kleshengere med perler. Selvfølgelig må man kjøpe inn masse bokser til kjøleskapet for å skape orden og system når man har matbudsjettet til et middels stort pensjonat. Selvfølgelig skal man pusse opp 4-5 ganger i året, fordi noe "føles feil", og selvfølgelig skal man ikke skamme seg over å ha kjøpt inn julepynt fra Rusta til 100.000. Tusen takk for at dere normaliserer at alt må filmes og formidles til andre. Ingenting er hemmelig. Eller jo, til i morgen. Sjekk den gule appen, da forteller dere "alt", senere. Ingenting er pinlig, skamfult. Vi får følge at noen velger å ta abort, minutt for minutt. Null stress! Vi får følge graviditeter før de har startet. For det er så viktig å ha fokus på disse tingene. Det kan jo være at rndre trenger "informasjon", og da er det bedre å lære om å ha barn med diabetes hos rn kul influenser,enn på sidene til en eller annen døll interesseorganisasjon. Det forstår alle. Og så lenge det er en emoji foran barnet fjes, går det fint at vi alle vet hvor hun eller han bor, hvordan rommet deres er, hvilken skole de går på, hva de spiste til middag og hvilke problemer de har. Og selvfølgelig har dere rett til å bli blodig fornærmet om noen kommenterer valg dere selv deler med absolutt alle frivillig på nettet. Fordi det er en privatsak. Når det passer dere. Tusen takk for at dere viser oss hvor enkelt det er å bli ekspert på noe. Man trenger egentlig bare å "brenne for noe", så kan man åpne kursvirksomhet. Hvis man har følt seg litt tjukk og stygg iblant, kan man tilby følgere å betale for å "spise sammen", via Teams! Etter en del tusenlapper og 3-6 uker på kurs (eller "studier") med briller uten styrke, så er man "yogalærer", "personlig trener", "livsstilscoach" eller kanskje driver man "sin egen online business og slipper unna hansterhjulet". For en drøm! Takk også for at dere passer på å si fra om når det er innafor å engasjere seg politisk på story, og når man kan slutte, og gå tilbake til å bry seg om det man egentlig er opptatt av: seg selv og sitt, og masse nytt ræl hele tiden! Takk til dere. Virkelig. Takk til deg for et utrolig godt innlegg 👏🙏 12 2 2
Blåttvann Skrevet 2. januar #12494 Skrevet 2. januar duskelapp skrev (På 12.11.2025 den 11.36): Jeg hang lite rundt min mor som barn selv. I såfall er minnene borte. Vi ble sendt ut for å leke og styre oss selv. Vi hadde heller aldri kosedag, eller særlig med egentid. Har noen få minner om tid sammen etter frisør og tannlegetimer. De sterkeste minnene jeg har er fra når jeg er på besøk hos mine besteforeldre, hvor min bestemor var dagmamma. Så begynte jeg på barneskolen og da klarte vi oss selv med lekser, aktiviteter og leking både inne og ute. Har ingen minner om at foreldrene mine lekte sammen med meg, selv om jeg vil tro de gjorde det når jeg var helt liten. Har noen minner om at min far tok oss med ut på tur for å avlaste mor og at han aktiviserte oss ute rundt huset før vi kom i skolealder slik at han både avlastet og fikk jobbet ute med hus og hage. Har aldri følt lite kjærlighet fra mine foreldre. Min mor trøstet når jeg trengte, ga meg klemmer og sa hun var glad i meg, dullet med meg når jeg var syk. Far er mer den gamle sorten og har blitt sykt mye mykere med årene og kjenner på at det eneste jeg har manglet er mer verbal uttrykking av kjærlighet fra far, men ikke når det kommer til tilstedeværelse. Han stilte opp på alle arrangementer, turnering, kamper, dugnader osv, ga meg mye veiledning og tilsnakk når jeg ble eldre og ungdom som jeg hatet, men jeg innser at det bare var kjærlighet og ville ikke vært for uten Man kan være en god foreldre uten å fotfølge barnet sitt Litt vanskelig å gi klem til sitt triste barn når man er på andre siden av jordkloden. 2
Nøytral-80 Skrevet 2. januar #12495 Skrevet 2. januar Svartfugl skrev (35 minutter siden): Ble litt inspirert, jeg! Kjære influensere! Så flinke dere er til å se bra ut. På sosiale medier. Dere viser at man kan være skrapa tynn, midt i mellom eller nærmest bælfeit, så lenge man er pen! Det er til inspirasjon for mange av oss. Og er man ikke pen nok, så har dere rabattkodene og lenkene til allverdens remedier salonger og klinikker. Det var virkelig verdt det å bli nesten drept i en klinikk i Tyrkia når man kunne reise hjem og kaste den rumpeputa, en gang for alle! For oss foreldre (og andre) er det flott å få så mange tips og ideer fra dere. Takk for at rommet til barna deres, frokosten og middagen deres, bursdagen deres og badeturen deres deles ukritisk med oss. Ellers hadde det vært helt umulig å finne inspirasjon til hva man skal gjøre på bursdager og slikt. Aksepten for å kjøpe inn alskens ræl til barnet sitt ved enhver anledning hadde også vært lavere. Tusen takk for at dere normaliserer det å kjøpe noe nytt hele tiden. For oss shoppingavhengige som kjøper oss glede i forsøk på å imponere andre og dempe negative følelser, er det godt at noen står i mot dette hippie-tullet om miljøvern, bærekraft og at lykken liksom finnes utenfor nettbutikker og shopping-gater. Selvfølgelig skal hele familien ha ca. 72 kalendergaver hver. Selvfølgelig skal man ha matchende kleshengere med perler. Selvfølgelig må man kjøpe inn masse bokser til kjøleskapet for å skape orden og system når man har matbudsjettet til et middels stort pensjonat. Selvfølgelig skal man pusse opp 4-5 ganger i året, fordi noe "føles feil", og selvfølgelig skal man ikke skamme seg over å ha kjøpt inn julepynt fra Rusta til 100.000. Tusen takk for at dere normaliserer at alt må filmes og formidles til andre. Ingenting er hemmelig. Eller jo, til i morgen. Sjekk den gule appen, da forteller dere "alt", senere. Ingenting er pinlig, skamfult. Vi får følge at noen velger å ta abort, minutt for minutt. Null stress! Vi får følge graviditeter før de har startet. For det er så viktig å ha fokus på disse tingene. Det kan jo være at rndre trenger "informasjon", og da er det bedre å lære om å ha barn med diabetes hos rn kul influenser,enn på sidene til en eller annen døll interesseorganisasjon. Det forstår alle. Og så lenge det er en emoji foran barnet fjes, går det fint at vi alle vet hvor hun eller han bor, hvordan rommet deres er, hvilken skole de går på, hva de spiste til middag og hvilke problemer de har. Og selvfølgelig har dere rett til å bli blodig fornærmet om noen kommenterer valg dere selv deler med absolutt alle frivillig på nettet. Fordi det er en privatsak. Når det passer dere. Tusen takk for at dere viser oss hvor enkelt det er å bli ekspert på noe. Man trenger egentlig bare å "brenne for noe", så kan man åpne kursvirksomhet. Hvis man har følt seg litt tjukk og stygg iblant, kan man tilby følgere å betale for å "spise sammen", via Teams! Etter en del tusenlapper og 3-6 uker på kurs (eller "studier") med briller uten styrke, så er man "yogalærer", "personlig trener", "livsstilscoach" eller kanskje driver man "sin egen online business og slipper unna hansterhjulet". For en drøm! Takk også for at dere passer på å si fra om når det er innafor å engasjere seg politisk på story, og når man kan slutte, og gå tilbake til å bry seg om det man egentlig er opptatt av: seg selv og sitt, og masse nytt ræl hele tiden! Takk til dere. Virkelig. 🎯Dette burde publiseres som en kronikk og tilsvar til Kristin Gjelsvik post om oppfordring til fremsnakk av influencere. 16 14
Svartfugl Skrevet 2. januar #12496 Skrevet 2. januar Nøytral-80 skrev (38 minutter siden): 🎯Dette burde publiseres som en kronikk og tilsvar til Kristin Gjelsvik post om oppfordring til fremsnakk av influencere. Ja, det var litt synd at jeg postet det her først, for vil ikke at alle skal vite hvem jeg er på kvinneguiden. 😄 4 6 3
Lotte-Mei Skrevet 2. januar #12497 Skrevet 2. januar Nå er ikke jeg den som kjenner særlig til og vet navn på mange av disse influenserne, men da jeg så det bildet av det flokken på siden til Hebrik Troy så var første tanken min "huff, nå er det sikkert mange influensere som føler seg krenket, rett og slett tråkka på - for de var ikke med på dette framsnakkebildet" 😅🙈 Og så tenker jeg, er det ikke flaut å først være kjent for og hamre løs på denne galskapen mange av disse influenserne serverer, for så å bytte side?! Hufffff.... 8 1
Harnoejegvilsi Skrevet 2. januar #12498 Skrevet 2. januar Lotte-Mei skrev (19 minutter siden): Nå er ikke jeg den som kjenner særlig til og vet navn på mange av disse influenserne, men da jeg så det bildet av det flokken på siden til Hebrik Troy så var første tanken min "huff, nå er det sikkert mange influensere som føler seg krenket, rett og slett tråkka på - for de var ikke med på dette framsnakkebildet" 😅🙈 Og så tenker jeg, er det ikke flaut å først være kjent for og hamre løs på denne galskapen mange av disse influenserne serverer, for så å bytte side?! Hufffff.... Nå blir det vel en del uvennskap influencere imellom, når de i lag legges ut hos Kristin, for deretter legges ut hos Troy😅 Kristin gikk så hardt ut mot Sophie Elise i sin kritiske tid, at hun egentlig burde bedt Sophie Elise om unnskyldning, for åpenbart mente hun ikke det hun den gang sa, hun var muligens bare misunnelig på statusen til SE. Raad har uttrykt at hun ikke går på Vixen, nettopp pga mobbingen til Kristin. Jeg forstår rett og slett ikke Kristin. Og nå har hun sikkert velmenende tenkt å være god, men har skapt rabalder for seg selv, i et forsøk på å få ordentlig innpass hos de hun vil ha framsnakket. 14 2
Turkis Sau Skrevet 3. januar #12499 Skrevet 3. januar K_mb skrev (3 timer siden): Den gamle Kristin eksisterer ikke lenger. Tenk å be folk bruke tid på å fremsnakke influencere som Pilotfrue? Hva bidrar denne damen med som påvirker andre mennesker positivt? CAROLINE BERG ERIKSEN? JA, denne trenger store bokstaver for det er hinsides å be folk om framsnakke denne type influencer, ærlig talt Kristin Gjelsvik!! Sophie Elise, Benedicte Haugerud, Therese Lien og lignede? Hva skal framsnakkkes her?? Hun kunne bedt folk fremsnakke mennesker som jobber i helsevesenet, folk som jobber i skole og ivaretar våre barn og som må stå i mange utfordringer samtidig som de skal stå til ansvar for ulike typer av foreldre, barnehageansatte og alle andre som hver dag går på jobb for å få AS Norge til å gå rundt og som ivaretar barna, de eldre, psykisk syke og alle andre som er helt avhengig av at systemet stiller opp ved behov! Helt enig. Det innlegget ga meg rett og slett hakeslepp. Bare helt utrolig skivebom, kleint og bisart. Hun skriver blant annet: "Det som fascinerer meg, er hvor sterke meninger folk kan ha om profiler (...)". Hva skjedde? Dette ⬆️ var jo Kristin før? Nei, ekstremt skuffet. 23 5
Lotte-Mei Skrevet 3. januar #12500 Skrevet 3. januar Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Nå blir det vel en del uvennskap influencere imellom, når de i lag legges ut hos Kristin, for deretter legges ut hos Troy😅 Kristin gikk så hardt ut mot Sophie Elise i sin kritiske tid, at hun egentlig burde bedt Sophie Elise om unnskyldning, for åpenbart mente hun ikke det hun den gang sa, hun var muligens bare misunnelig på statusen til SE. Raad har uttrykt at hun ikke går på Vixen, nettopp pga mobbingen til Kristin. Jeg forstår rett og slett ikke Kristin. Og nå har hun sikkert velmenende tenkt å være god, men har skapt rabalder for seg selv, i et forsøk på å få ordentlig innpass hos de hun vil ha framsnakket. Egentlig vil jeg kalle det å drite på draget 🥴 Flaut og atter Flaut 😳 11 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå