Whitesnake69 Skrevet 26. desember 2025 #12461 Skrevet 26. desember 2025 Senga var jo en madrass bare? 1
Turkis Sau Skrevet 29. desember 2025 #12462 Skrevet 29. desember 2025 AnnaLovise skrev (På 26.12.2025 den 12.35): Problemet er vel ikke stilen, men hun hadde blitt skyldig lønn for alt oppattarbeidet som følger med. Noe så slurvete og hastverkjobb har jeg kun sett en gang tidligere, og det Stina Bakken. Begge sminker grisen, men når du ser bak et stylet result så ser det jo ikke ut i måneskinn en gang! 😆 Hæ? Dette ga lite mening, og jeg la godviljen til. Syns resultatet ble fint, til en vennejobb der hun ikke tok betalt for arbeidstimer en gang. 1 1
FreezeandFawn Skrevet 29. desember 2025 #12463 Skrevet 29. desember 2025 Der gikk jeg rett i clickbate-fella, trodde Temu endelig hadde fått nok 😄 6
Viola712 Skrevet 29. desember 2025 #12464 Skrevet 29. desember 2025 FreezeandFawn skrev (15 minutter siden): Der gikk jeg rett i clickbate-fella, trodde Temu endelig hadde fått nok 😄 Jeg også🤣🤣 3
Populært innlegg skeiv-ostepop Skrevet 29. desember 2025 Populært innlegg #12465 Skrevet 29. desember 2025 Dette er altså det som det er blitt til av Kristin Gjelsvik. Åpenbart en overskrift for å signalisere noe sårt og dramatisk, og et brudd. Det åpenbare hun prøver å hinte frempå her er brudd med livets lommebok. Men realiteten er dessverre en annen. Jeg vet ikke hva den er, for jeg kunne ikke brydd meg mindre. Men det er altså ikke samlivsbrudd. Så her har vi altså den store motstemmen innen influenserverden. Som må bruke de billigste triksene i boka for å få klikk. Håper dette ødelegger mer for tilliten folk har til henne, for den tilliten bør virkelig ikke være stor lenger. 34 1 25
Stjertmeis Skrevet 29. desember 2025 #12466 Skrevet 29. desember 2025 skeiv-ostepop skrev (1 time siden): Dette er altså det som det er blitt til av Kristin Gjelsvik. Åpenbart en overskrift for å signalisere noe sårt og dramatisk, og et brudd. Det åpenbare hun prøver å hinte frempå her er brudd med livets lommebok. Men realiteten er dessverre en annen. Jeg vet ikke hva den er, for jeg kunne ikke brydd meg mindre. Men det er altså ikke samlivsbrudd. Så her har vi altså den store motstemmen innen influenserverden. Som må bruke de billigste triksene i boka for å få klikk. Håper dette ødelegger mer for tilliten folk har til henne, for den tilliten bør virkelig ikke være stor lenger. Så og tenkte det samme. Det er så ugreit at KG, eksen til D og mor til barnet som nå mister sin bonusmamma, står og profiterer på et brudd ho ikke har noen som helst del i. (Jeg lyttet ikke til noen av snappene, men trykket meg hastig gjennom de utallige snakke-sekvensene. Tatt i betraktning antall snapper, rekker man jo å gjøre seg noen tanker underveis). 14 5
skeiv-ostepop Skrevet 29. desember 2025 #12467 Skrevet 29. desember 2025 Stjertmeis skrev (6 minutter siden): Så og tenkte det samme. Det er så ugreit at KG, eksen til D og mor til barnet som nå mister sin bonusmamma, står og profiterer på et brudd ho ikke har noen som helst del i. (Jeg lyttet ikke til noen av snappene, men trykket meg hastig gjennom de utallige snakke-sekvensene. Tatt i betraktning antall snapper, rekker man jo å gjøre seg noen tanker underveis). Det der gjør det jo egentlig enda mer usmakelig. Kristin treffer stadig nye lavmål. 29 3
NoaideBiehtar Skrevet 29. desember 2025 #12468 Skrevet 29. desember 2025 Henrik Troy har en treffende parodi på innlegget. 😂 Hedda forsvarer KG i kommentarfeltet til Henrik Troy så de er tydeligvis venner fortsatt. 16 4
Norah.A. Skrevet 29. desember 2025 #12469 Skrevet 29. desember 2025 Nei, nei-nå har det gått for langt. Melke eksen sitt brudd. Han har ikke fokus på det. 17
Bjerka Skrevet 29. desember 2025 #12470 Skrevet 29. desember 2025 Hun vil vel ha mest mulig oppmerksomhet og klikk før hun skal opereres 6 januar... 6
Marixxx Skrevet 29. desember 2025 #12471 Skrevet 29. desember 2025 Bjerka skrev (1 time siden): Hun vil vel ha mest mulig oppmerksomhet og klikk før hun skal opereres 6 januar... Og operasjonen melkes allerede for det den er verdt, med daglige clickbites. 5
baremeg007 Skrevet 29. desember 2025 #12472 Skrevet 29. desember 2025 Er virkelig usmakelig at hun faktisk clickbaiter Dennis sitt brudd - og får det til å fremstå som om det er hennes brudd det skal snakkes om. Motbydelig oppførsel fra et voksent kvinnemenneske 34
Sparkel Skrevet 29. desember 2025 #12473 Skrevet 29. desember 2025 NoaideBiehtar skrev (5 timer siden): Henrik Troy har en treffende parodi på innlegget. 😂 Hedda forsvarer KG i kommentarfeltet til Henrik Troy så de er tydeligvis venner fortsatt. Kristin bråker selv i kommentarfeltet til Troy og er dypt indignert over at han harselerer med innlegget hennes og hun skjønner heller ikke at folk kan mene hun er blitt en av verstingene. Snakk om å miste selvinnsikten totalt. 28 13
Prelunia Skrevet 30. desember 2025 #12474 Skrevet 30. desember 2025 Sparkel skrev (9 timer siden): Kristin bråker selv i kommentarfeltet til Troy og er dypt indignert over at han harselerer med innlegget hennes og hun skjønner heller ikke at folk kan mene hun er blitt en av verstingene. Snakk om å miste selvinnsikten totalt. Var det ikke hun som sa at influensere måtte tåle å få kritikk og kommentarer på det de la ut ? Eller husker jeg feil.m 19 6
Sparkel Skrevet 30. desember 2025 #12475 Skrevet 30. desember 2025 Prelunia skrev (1 time siden): Var det ikke hun som sa at influensere måtte tåle å få kritikk og kommentarer på det de la ut ? Eller husker jeg feil.m Var vel gjerne det ja. Sikkert ikke så lett for Kristin å huske hva hun har sagt tidligere når hun har hodet fullt av rydding og roting, plukketallerkener og maling. Hun etterspurte i kommentarfeltet til Troy eksempler på hvordan hun var blitt en versting, men hun kom kanskje på det selv for hun sletta kommentaren etter en liten stund. 11 7
Harnoejegvilsi Skrevet 30. desember 2025 #12476 Skrevet 30. desember 2025 Er innlegget til Troy slettet ?
Stjertmeis Skrevet 30. desember 2025 #12477 Skrevet 30. desember 2025 Harnoejegvilsi skrev (1 minutt siden): Er innlegget til Troy slettet ? Nei. Jeg ser det fortsatt. Hvis du ikke ser det, sjekk om du er inne på reels eller "rutenettet" som viser vanlige innlegg. Ligger på rutenettet. 2
Nøytral-80 Skrevet 2. januar #12478 Skrevet 2. januar Hva er det med denne vanvittige smiskinga Kristin driver med? Mot influencere hun ikke bare kritiserte tidligere, men også hakket på og gjorde narr av. Begynner å bli patetisk Gjelsvik! 16 6
Bjerka Skrevet 2. januar #12479 Skrevet 2. januar Det var tider, det. Nå virker det som om hun snakker til sitt framtidige jeg innimellom når man hører på dette. 13 5
duskelapp Skrevet 2. januar #12480 Skrevet 2. januar Bjerka skrev (22 minutter siden): Det var tider, det. Nå virker det som om hun snakker til sitt framtidige jeg innimellom når man hører på dette. Synes videoen var bra jeg, den gang og nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå