Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå vil KG male om livets mann sitt hus igjen i helt nye og duse farger, og - hold dere fast, pusse opp og endre hele kjøkkenet. I tillegg til at ho ikke liker kjøkkenet er det visst både upraktisk og dårlig utnyttelse av plass. 

No wonder at ho er et økonomisk takras. Vil ha, skal ha, SKAL HA. 

Ho får vel tigga til seg noe spons fra en kjøkkenleverandør og overtalt (manipulert) livets mann til å pusse opp kjøkkenet på nyåret. 

• Liker 20
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Upraktisk med sjeselongen den veien, det gir mer romfølelse å ha den andre veien og evt ha stolen der som sjeselongen var nå. Slik som hun har møblert det er det helt fullt i stuen, og ingen steder å ha feks tv.

• Liker 4
Skrevet
Fotballfluen skrev (1 time siden):

Upraktisk med sjeselongen den veien, det gir mer romfølelse å ha den andre veien og evt ha stolen der som sjeselongen var nå. Slik som hun har møblert det er det helt fullt i stuen, og ingen steder å ha feks tv.

Hun mener nok at TV er usunt og usunne ting har ingen plass i livet hennes. Med mindre det gir henne en rus.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Tenkeselv skrev (18 timer siden):

Lurer på hvor mye penger denne venninnen liksom ga til rådighet, for en mer tom og livløs leilighet er det lenge siden jeg har sett 

Kan jo være hun ønsker å kjøpe nips og stæsj selv også + mange som liker å ikke ha allslags krims krams 

• Liker 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (4 timer siden):

Nå vil KG male om livets mann sitt hus igjen i helt nye og duse farger, og - hold dere fast, pusse opp og endre hele kjøkkenet. I tillegg til at ho ikke liker kjøkkenet er det visst både upraktisk og dårlig utnyttelse av plass. 

Ho får vel tigga til seg noe spons fra en kjøkkenleverandør og overtalt (manipulert) livets mann til å pusse opp kjøkkenet på nyåret. 

Hun tjener jo på å pusse opp så hvorfor ikke, gir innhold på snap

Skrevet
duskelapp skrev (8 minutter siden):

Hun tjener jo på å pusse opp så hvorfor ikke, gir innhold på snap

Ja, dessverre gir det vel inntekter.

Jeg avskyr virkelig influensere som viser så lite bærekraftig livsstil. Unødig oppussing og utskifting av diverse stæsj, pynt, klær osv osv er et kroneksempel på det som ødelegger miljøet. Og de aller fleste influensere pusher dette på flest mulig. Kvalmende, intet mindre.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet

Var jo helt tydelig at den der venninna hennes ikke var noe imponert. Virket egentlig ganske skuffet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
duskelapp skrev (3 timer siden):

Kan jo være hun ønsker å kjøpe nips og stæsj selv også + mange som liker å ikke ha allslags krims krams 

Vel da har Kristin formulert seg dårlig ved å si at hun skal ta seg av alt i den leiligheten, fra gardiner til dekor. Ikke alle liker mye stasj og "rot", meg inkludert. Men den leiligheten fortjente noe mer enn  varer fra egen kolleksjon. Bare prisen for den stolen kunne hun brukt mye mye bedre.

• Liker 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (8 timer siden):

Og det ringer ingen bjeller i den tomme skallen hennes når hun sier dette høyt og alle vi andre umiddelbart kommer på at hun gjorde akkurat dette i Drammen-huset - og hatet det!

Mer selvmotsigende og ubesluttsom enn henne er det knapt mulig å bli. 

IMG_7781.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
baremeg007 skrev (1 time siden):
Stjertmeis skrev (10 timer siden):

Og det ringer ingen bjeller i den tomme skallen hennes når hun sier dette høyt og alle vi andre umiddelbart kommer på at hun gjorde akkurat dette i Drammen-huset - og hatet det!

Hun har vel blitt så inspirert av leiligheten hun nettopp malte, at nå må hun plutselig ha det sånn hjemme også. Så kommer våren med alle sine farger - da må hun nok ha sirkusfarger igjen, kan jeg tenke meg. Like neonrosa stue som de nye vasene sine kanskje...! Let's go crazy 😂 Impulsiv og ubesluttsom er hun absolutt. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvordan i all verden kan hun ha klart å bruke over 65k i den lille kåken hun malte og «stylet»? Greit nok at hele 15k forsvant på én stol, men utover den er det jo ingen store møbler som er kjøpt, og maling er ikke spesielt dyrt (dessuten er det opplagt at mye var sponset). Jeg fatter ikke hvordan det er mulig. Selv klarte jeg skifte gulv, male OG kjøpe diverse inventar for langt under halvparten på samme areal.  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (6 timer siden):

Hvordan i all verden kan hun ha klart å bruke over 65k i den lille kåken hun malte og «stylet»? Greit nok at hele 15k forsvant på én stol, men utover den er det jo ingen store møbler som er kjøpt, og maling er ikke spesielt dyrt (dessuten er det opplagt at mye var sponset). Jeg fatter ikke hvordan det er mulig. Selv klarte jeg skifte gulv, male OG kjøpe diverse inventar for langt under halvparten på samme areal.  

Kristin bruker penger som en full sjømann. Å gi henne ansvar for budsjett eller innkjøp er galskap.

• Liker 14
  • Nyttig 11
Skrevet
baremeg007 skrev (15 timer siden):

Har hun tatt timebetalt for eget arbeid?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hulderen skrev (10 timer siden):

Har hun tatt timebetalt for eget arbeid?

Ifølge henne selv gjorde hun det gratis, og summen på 65k+ var for innkjøpene. Det er jo hårreisende!

IMG_7792.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
baremeg007 skrev (3 timer siden):

Ifølge henne selv gjorde hun det gratis, og summen på 65k+ var for innkjøpene. Det er jo hårreisende!

IMG_7792.jpeg

Dersom dette skal brukes som en del av en CV skremmer hun bort potensielle kunder.

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (6 timer siden):

Dersom dette skal brukes som en del av en CV skremmer hun bort potensielle kunder.

Bare for å ha det sagt: Jeg finnes ikke fan av Kristin eller influensere generelt da dette,  i mitt hode, er en 100% uregulert, lovløs og unyttig yrkesgruppe. Derfor tenker jeg jo egentlig at dette er noe vi bør heie på - hva med at Kristin fikk seg en ordentlig og ærlig jobb som interiør-et eller annet? Personlig synes ikke jeg heller dette er fint, men det spiller ingen rolle for andre synes jo åpenbart det! Det finnes garantert noen der ute som er villige for å betale for å ha denne stilen. Så la oss heller heie på at Kristin kanskje kan få seg et ærlig yrke og heller snappe om det istedenfor å rante og sparke inn allerede vidåpne dører mens hun nyter dagens glass med vin;)

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Budeia89 skrev (8 minutter siden):

Bare for å ha det sagt: Jeg finnes ikke fan av Kristin eller influensere generelt da dette,  i mitt hode, er en 100% uregulert, lovløs og unyttig yrkesgruppe. Derfor tenker jeg jo egentlig at dette er noe vi bør heie på - hva med at Kristin fikk seg en ordentlig og ærlig jobb som interiør-et eller annet? Personlig synes ikke jeg heller dette er fint, men det spiller ingen rolle for andre synes jo åpenbart det! Det finnes garantert noen der ute som er villige for å betale for å ha denne stilen. Så la oss heller heie på at Kristin kanskje kan få seg et ærlig yrke og heller snappe om det istedenfor å rante og sparke inn allerede vidåpne dører mens hun nyter dagens glass med vin;)

Enig i tanken og prinsippet.

Men har ingen tillit til at Kristin er i stand til å ha en «vanlig» jobb uten at den er sterkt knyttet til influenser rollen.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Er det sånn at mora hennes har giftet seg rik? Da er det vel også der de ekstra casha hun kaster rundt seg på tross av enorm gjeld kommer fra.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Budeia89 skrev (21 timer siden):

Problemet er vel ikke stilen, men hun hadde blitt skyldig lønn for alt oppattarbeidet som følger med. Noe så slurvete og hastverkjobb har jeg kun sett en gang tidligere, og det Stina Bakken. Begge sminker grisen, men når du ser bak et stylet result så ser det jo ikke ut i måneskinn en gang! 😆

Skrevet

Reagerte på at venninna måtte vandre rundt med mobil-lommelykt, var det et forsøk på å skjule slurv/helligdager i den leiligheta? Skjønner heller ikke at hun virka så upåvirka av å ikke være ferdig i tide, tok så lett på det liksom…dårlig reklame

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...