Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Full kontroll skrev (44 minutter siden):

Hun er sur for at elsklingen ble sur for at hun surret og rotet bort en paraply har har hatt i eie i 17 år elns 😛 Hun har altså en slik likeglad holdning til så mye 😕 

Hodet er ganske langt oppe der sola aldri skinner når en går til det steget å sende en e-post til et utested om en savnet paraply.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Hodet er ganske langt oppe der sola aldri skinner når en går til det steget å sende en e-post til et utested om en savnet paraply.

Og ikke en kort mail heller. En lang en, som lyste AI-generert. Har ikke sett noe kleinere på aldri så lenge. Enda verre når dette er en kjerring på snart 40!

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
baremeg007 skrev (6 minutter siden):

Og ikke en kort mail heller. En lang en, som lyste AI-generert. Har ikke sett noe kleinere på aldri så lenge. Enda verre når dette er en kjerring på snart 40!

Enten gjør hun det kun for å skape innhold - noe som vitner om kynisme og desperasjon. Eller så mener hun faktisk at noen skal lese e-posten og deretter lete etter en 17 år gammel paraply - noe som vitner om egoisme og selvsentrert.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (13 minutter siden):

Enten gjør hun det kun for å skape innhold - noe som vitner om kynisme og desperasjon. Eller så mener hun faktisk at noen skal lese e-posten og deretter lete etter en 17 år gammel paraply - noe som vitner om egoisme og selvsentrert.

Dette var samboer sin, så hun gjør dette for han . Handle ikke om egoisme og selvsentrert. 

• Liker 4
Skrevet
Sansa20 skrev (Akkurat nå):

Dette var samboer sin, så hun gjør dette for han . Handle ikke om egoisme og selvsentrert. 

Så da er det kynisme og desperasjon etter innhold da.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Så da er det kynisme og desperasjon etter innhold da.

Støtter svært lite av det KG driver med men å etterspør en 17 år gammel paraply for mannen er vel fordi den betydde mye for han? Så er vel derfor hun gjør det men alt er vel innhold uansett. 

• Liker 12
Skrevet
Coffee_lover skrev (50 minutter siden):

Støtter svært lite av det KG driver med men å etterspør en 17 år gammel paraply for mannen er vel fordi den betydde mye for han? Så er vel derfor hun gjør det men alt er vel innhold uansett. 

Helt sikkert - men om du velger å ta med en 17 år gammel paraply som har sentimental verdi for deg, ut på fylla på byen, så tenker jeg at de er voksne nok til å godta risikoen rundt dette og ikke legger arbeid for å finne den igjen på utestedet som sikkert har nok å gjøre nå i julebordsesongen.

Hva skal utestedet gjøre ut over å kikke i garderoben? Erstatte den?

"Her, 79 kr tilbake, kjøp deg en ny".

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Coffee_lover skrev (5 timer siden):

Men ærlig talt! En paraply kan erstattes, og ingen kan da mene at det ikke er vanvidd og totalt overkill å stelle i stand tidenes teaterforestilling for dette?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (7 timer siden):

Jeg kunne gjerne kontaktet et utested for å sjekke om de hadde funnet noe jeg hadde glemt, men det hadde selvsagt holdt med en telefon eller en kort mail. Men når man må finne innhold til å fylle xxx snapper pr dag så lager man kontant av alt. 

• Liker 11
Skrevet
Coffee_lover skrev (10 timer siden):

Skal vel skryte hvor god hun er og omsorgsfull. Jeg kjøpte iste til mannen på butikken i dag. Jeg får legge det ut på Facebook, spurte ikke om vipps tilbake en gang ❤️

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (18 timer siden):

Helt sikkert - men om du velger å ta med en 17 år gammel paraply som har sentimental verdi for deg, ut på fylla på byen, så tenker jeg at de er voksne nok til å godta risikoen rundt dette og ikke legger arbeid for å finne den igjen på utestedet som sikkert har nok å gjøre nå i julebordsesongen.

Hva skal utestedet gjøre ut over å kikke i garderoben? Erstatte den?

"Her, 79 kr tilbake, kjøp deg en ny".

Amen 🙏

• Liker 1
Skrevet

Kanskje vi skulle gått sammen og kjøpt en paraply til Temu-vikaren? Og en til Kristin om det er nok penger til overs?

Jeg vet at de som står på for andre nå i jula, sånn Kristin gjør med innsamling til de trengende, ofte blir litt glemt selv. Og da er det kanskje på sin plass at også Kristin får litt hjelp i disse tidene.

Om ikke annet så slipper hvertfall utestedet mer mas angående en gammel paraply.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

De har samme merke paraply som hun mistet på nett. Men hjelp, den kosta over 800 kroner. Tar nok ikke lang tid før hun har tigga til seg en paraply og reklamerer for den. Hun har jo sort belte i tigging som de fleste influensere😆

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
HMK skrev (13 minutter siden):

Ja... hva skal man si?

Screenshot_20251215_165019_Instagram.jpg

Avfulgte han tvert. 😣

• Liker 5
Skrevet
HMK skrev (31 minutter siden):

Ja... hva skal man si?

Screenshot_20251215_165019_Instagram.jpg

Hva er det Kristin har jobbet med her da? Det har jeg ikke fått med meg. 

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...