Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det slo meg nettopp: kan dette også være et kynisk planlagt ledd i krisehåndteringen etter KGs uttalelser i podcasten, der de jobber med å bygge opp KG som en hengiven mor 🤔

• Liker 8
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Stjertmeis skrev (5 timer siden):

Etter ukesvis uten så mye som et gløtt på KG sin snap, tok jeg en liten visitt innom nå. Stort sett hastetrykking, med et par tilfeldige opphold her og der for å vurdere om jeg skal stoppe opp. Og det gjorde jeg tok to ganger. Begge gangene har KG fisketur-samtaler om å få barn med livets mann.

Den første samtalen var foranlediget  av et spørsmål fra en følger om time til fjerning av livmor. 

Deretter har de på et  senere tidspunkt en lengre samtale der kjærlighetsbarn er temaet.

Jeg klarer ikke uttrykke nok hvor hardt KG både fisker og eksplisitt maser om ikke livets mann vil ha et barn med henne. Han er sympatisk nok til å si at i et anna liv, så ville han kanskje det, men ikke i dette livet. De har nok barn, det vil være en for stor belastning på forholdet deres, han er for gammel, han orker ikke ny runde med baby/småbarn.

Men KG messer på videre med dersom atte viss om atte og veldig ledende spørsmål om det ikke hadde vært flott med et felles kjærlighetsbarn, osv osv. At ho er superkul som gravid, og helt rå. Kan han reversere? Ville han gjort det? Når svaret hans på det er nei, så er spørsmålet om han kan ta ut sæd. Det er uaktuelt sier livets mann. 

Jeg klarer faktisk ikke - og orker ikke heller, å gjengi den fulle essensen fra samtalene.

Men altså, KG har jo bestemt seg for å fjerne livmoren, og har fått time til det (sier ho). Ho har vært klar på at ho ikke vil ha flere barn. Og ho har nylig uttrykt i podcast at ho ikke er noen god mor om ho har et barn 100 % av tida. Nå er heldigvis ikke F så gammel at han får med seg dette, men hvor sårende er det ikke at en mor som prioriterer bort tid med egen sønn, sitter og dagdrømmer om å skape et nytt barn ho skal ha ha fulltid med si  nye mann?

Jeg sitter igjen med et sterkt inntrykk av at KG prøver å presse fram den ultimate kjærlighetserklæringen fra livets mann - i form av et ektefølt ønske om barn med henne. 

KGs mas i disse samtalene (spesielt den siste) fremstår som et symptom på et ekstrem usikkerhet hos KG og et ekstremt behov for bekreftelse. Den ultimate bekreftelsen ho synes å jakte er at livets mann skal ønske barn med henne og være villig til å reversere snippinga for ho. Ikke fordi ho nødvendigvis ønsker å få et barn til, men kanskje heller fordi ho da ville hatt alt og mer enn det han hadde med sin eks. 

Uansett bakgrunn, så er det drøyt hva ho velger å filme og dele for offentligheten for klikk 

Hun presser ham nærmest til å få et "kjærlighetsbarn " . Hun ble jo gravid tidlig i forholdet, men tok abort. Det er virkelig drøyt det hun holder på med. Hun har tapt seg noe voldsomt ift hvordan hun var før. 

Hun: tenk for et kult barn vi hadde fått da, med DE kule foreldrene ! 

Endret av Maia3
  • Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Hun  må da skjønne (kanskje) at dette bortskjemte barn , skal ha alt jeg peker på , ikke holder ....når hun ser bunnen på vinglasset i kveld ?! 😮 (foran peisen med elsklingen << ska diiiisskuteeeeraaaa>> meeed deeeg ) :D

ALT for penger i kassa, alt!

Kan vel hende far og H ønsker å gi F et søsken , så nå tar panikken Kristin?? 😛  

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
Skrevet
Maia3 skrev (2 timer siden):

Hun presser ham nærmest til å få et "kjærlighetsbarn " . Hun ble jo gravid tidlig i forholdet, men tok abort. Det er virkelig drøyt det hun holder på med. Hun har tapt seg noe voldsomt ift hvordan hun var før. 

Hun: tenk for et kult barn vi hadde fått da, med DE kule foreldrene ! 

Ja for hvor mange før henne har ikke tenkt ‘tenk for et kult barn vi hadde fått da, med DE kule foreldrene’. Håper virkelig hun bruker noe mer fornuft. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Fikk henne opp på snap nå. Har hun seriøst laget en «trist» video der hun sitter i splitter ny julepysj (som hun også reklamerer for) i en julepyntet stue med ild i peisen, og leser e-poster fra mennesker som ber om hjelp i julen? Jeg blir litt dårlig. Influensere eier ikke skam, eller evne til å se seg selv utenfra. 

• Liker 10
  • Nyttig 31
Skrevet
17.11 skrev (1 time siden):

Fikk henne opp på snap nå. Har hun seriøst laget en «trist» video der hun sitter i splitter ny julepysj (som hun også reklamerer for) i en julepyntet stue med ild i peisen, og leser e-poster fra mennesker som ber om hjelp i julen? Jeg blir litt dårlig. Influensere eier ikke skam, eller evne til å se seg selv utenfra. 

Og sikkert med lavmælt stemme. Anbefaler å blokkere :) 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet

Jeg har også avfulgt henne nå. Jeg merket at hun nå kun var til irritasjon for meg, med alle sine rare innfall/utfall/voldsomme reaksjoner/ville påfunn. Hun vet også utrolig lite om kropp, syklus og hormoner til å straks være 40 år! Altså, vi damer vil alltid til en viss grad være litt babysyke. Selv jeg som er sterilisert, kan kjenne på det til tider, selv om jeg er helt ferdig med barn. For jeg har fremdeles syklusen. Det er bare sånn vi kvinner er laget fra naturens side. Det betyr ikke at Kristin må lage et "kjærlighetsbarn" med Livets mann hver gang babyfeberen melder seg. Forstår ham godt når han sier nei! 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Det handler om deg skrev (26 minutter siden):

Vil hun ha barn igjen?

Helt sikkert ikke. Men ho vil at livets mann skal ville ha med henne. Og så vil ho ha masse spekulasjoner og dra det ut sånn at ho får masse klikk og cash.

Endret av Stjertmeis
Rettet skrivefeil
  • Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

Det er sykelig hvor opptatt hun er av å dra frem at hun har vært gravid med tøffelhelten. Enda merkeligere er det at hun alltid må legge til «jeg valgte å ta abort», all den tid det hver gang tema er oppe kommer klart og tydelig frem at det helt tydelig mest var hans ønske. Hun virker jo helt besatt av å «sikre seg» dna-et hans. Hun som ikke klarer bruke tid med sin egen unge engang…

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Hjelpes hjelpes hjelpes!!!! 
når man ikke trodde Kristin kunne miste fotfeste noe mere så kommer hun nå med dette om et kjærlighets barn.  Beklager virkelig men det blir for dumt å ta opp i some. 

hun har slått så hard ned på lykke uten barn, og etter at hun fikk barn om hvor tøft det er og at hun selv passer best som en 50% mor for sitt eget barn. 
Usikker på når hun har barne sitt, men hver bidige dag er det 1000 snaps på henne så om hun passer som 50% kan diskuteres. 

( dette handler ikke om hun er en god mor eller ikke)

Men om den desperasjonen hun og alle influensere har for å holde seg så aktuell som mulig, om det inneholder en dose dobbelmoral så blir det ekstra penger i kassen. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Gjest Det handler om deg
Skrevet

Har skjønt at dette å vise graviditetstester, gå gravid, føde barn på direkten, vise barsel osv er god butikk 🥺💔 tragisk

Skrevet
Stjertmeis skrev (22 timer siden):

Etter ukesvis uten så mye som et gløtt på KG sin snap, tok jeg en liten visitt innom nå. Stort sett hastetrykking, med et par tilfeldige opphold her og der for å vurdere om jeg skal stoppe opp. Og det gjorde jeg tok to ganger. Begge gangene har KG fisketur-samtaler om å få barn med livets mann.

Den første samtalen var foranlediget  av et spørsmål fra en følger om time til fjerning av livmor. 

Deretter har de på et  senere tidspunkt en lengre samtale der kjærlighetsbarn er temaet.

Jeg klarer ikke uttrykke nok hvor hardt KG både fisker og eksplisitt maser om ikke livets mann vil ha et barn med henne. Han er sympatisk nok til å si at i et anna liv, så ville han kanskje det, men ikke i dette livet. De har nok barn, det vil være en for stor belastning på forholdet deres, han er for gammel, han orker ikke ny runde med baby/småbarn.

Men KG messer på videre med dersom atte viss om atte og veldig ledende spørsmål om det ikke hadde vært flott med et felles kjærlighetsbarn, osv osv. At ho er superkul som gravid, og helt rå. Kan han reversere? Ville han gjort det? Når svaret hans på det er nei, så er spørsmålet om han kan ta ut sæd. Det er uaktuelt sier livets mann. 

Jeg klarer faktisk ikke - og orker ikke heller, å gjengi den fulle essensen fra samtalene.

Men altså, KG har jo bestemt seg for å fjerne livmoren, og har fått time til det (sier ho). Ho har vært klar på at ho ikke vil ha flere barn. Og ho har nylig uttrykt i podcast at ho ikke er noen god mor om ho har et barn 100 % av tida. Nå er heldigvis ikke F så gammel at han får med seg dette, men hvor sårende er det ikke at en mor som prioriterer bort tid med egen sønn, sitter og dagdrømmer om å skape et nytt barn ho skal ha ha fulltid med si  nye mann?

Jeg sitter igjen med et sterkt inntrykk av at KG prøver å presse fram den ultimate kjærlighetserklæringen fra livets mann - i form av et ektefølt ønske om barn med henne. 

KGs mas i disse samtalene (spesielt den siste) fremstår som et symptom på et ekstrem usikkerhet hos KG og et ekstremt behov for bekreftelse. Den ultimate bekreftelsen ho synes å jakte er at livets mann skal ønske barn med henne og være villig til å reversere snippinga for ho. Ikke fordi ho nødvendigvis ønsker å få et barn til, men kanskje heller fordi ho da ville hatt alt og mer enn det han hadde med sin eks. 

Uansett bakgrunn, så er det drøyt hva ho velger å filme og dele for offentligheten for klikk og penger. 

Men tok ikke hun abort etter å ha blitt gravid med livets mann? steriliserte han seg etter det? Rart de ikke beholdt det barnet da om hun er så gira på barn. Dessuten har hun sakt at hun ikke vil ha flere barn. Dobbeltkommunikasjon.. Men det er kanskje mest bare for å ha noe "juicy" å snakke om?

• Liker 7
Skrevet

I løpet av noen måneder har hun vært gravid, tatt abort, bestilt time for å fjerne livmor (?), vært på riksdekkende media og snakket om så fint det er med 50/50 ordning til å nå ville ha kjærlighetsbarn?

Åpenbart var det mer selvforskyldt å gå glipp av en viss time en hun vil innrømme.

Og åpenbart er dette et forsøk på å låse livets mann til henne. Ting står sjeldent bra til når man begynner å planlegge kjærlighetsbarn.

De som enda ikke ser hvor kynisk, manipulerende og narsissistisk hun er nå vil aldri forstå det.

• Liker 11
  • Nyttig 12
Skrevet
Katten89 skrev (7 minutter siden):

Men tok ikke hun abort etter å ha blitt gravid med livets mann? steriliserte han seg etter det? Rart de ikke beholdt det barnet da om hun er så gira på barn. Dessuten har hun sakt at hun ikke vil ha flere barn. Dobbeltkommunikasjon.. Men det er kanskje mest bare for å ha noe "juicy" å snakke om?

Aner ikke hva de gar av historikk på den fronten. Tror som sagt ikke ho er gira på flere barn. Men KG fremstår som så "pick me" at jeg tror det i større grad handler om at ho ser livets mann sitt konsekvente "Nei, uaktuelt!" som en avvisning - og dermed utfordring. Tror ikke et sekund på at ho ville fått et barn til om ho hadde overtalt ham, men tror ho jakter tilfredsstillelsen det vil gi ho om livets mann hadde ønsket barn med henne. 

Og så ser ho nok at det å snakke om det øker trafikken på snap, og dermed også inntekten💰

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Noen som har søkt henne opp på skattelistene? Hva tjener hun/han? 

• Liker 2
Skrevet
Det handler om deg skrev (5 timer siden):

Har skjønt at dette å vise graviditetstester, gå gravid, føde barn på direkten, vise barsel osv er god butikk 🥺💔 tragisk

Jaa virkelig, utrolig synd. de får det til å virke så lett, og samtidig den sponsen som det oser av fra de tisse på pinnen. De ser penger ikke to streker. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hønemoor skrev (På 8.12.2025 den 10.39):

En ting er at han har tre barn fra før og er godt voksen. Men vi må ikke glemme at han bor med K. Han ser nok hvor lite tilstedeværende hun er som mor, og hvordan hun alltid prioriterer andre ting enn sønnen. Hvem vil vel ha barn med en sånn dame? For han er sikkert forholdet dems topp nå, hvor de reiser, hun kokkelerer og rydder. Han er ikke interessert i få barn med henne, hun er jo rett og slett en litt slem mor. Jeg som steforelder hadde fått vondt langt inn i hjerterota hvis min partner snakker ned tid med barnet sitt. Et stort rødt flagg for meg hvertfall 🚩

Han har nok ingen drøm om å bli aleneforeldre med enda et barn. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Snikmos skrev (12 minutter siden):

Jaa virkelig, utrolig synd. de får det til å virke så lett, og samtidig den sponsen som det oser av fra de tisse på pinnen. De ser penger ikke to streker. 

Burde ikke vært lov å tjene penger på den måten. Forbudt å sponse, sånn som det er blitt en lov i mot å sponse nissegodte poser til barn under 18. 

Endret av Margit777
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...