Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Fy flate så falsk hun er. 

En ekspert vil generelt ikke anbefale 50/50. Han virket nesten irritert og skjønte at "me time" var det viktigste for henne.

Sitat K : klart det er en stor sorg de dagene jeg ikke har sønnen, men jeg har BARE fått positiv respons i mine kanaler.

Her fikk hun ikke mye støtte, nei. 🤣

Sorg når hun ikke har sønnen? Hun sender han jo til far så fort hun har mulighet.

• Liker 12
  • Nyttig 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Miranda16 skrev (39 minutter siden):

Sorg når hun ikke har sønnen? Hun sender han jo til far så fort hun har mulighet.

Nemlig.  Hun rodde så det fosset. Snakker med mange tunger

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet

Hvordan skal det surrehodet klare seg uten et management? Det lurer jeg virkelig på.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
baremeg007 skrev (7 timer siden):

Hvordan skal det surrehodet klare seg uten et management? Det lurer jeg virkelig på.

Hva har skjedd?

Skrevet
Maia3 skrev (14 timer siden):

Fy flate så falsk hun er. 

En ekspert vil generelt ikke anbefale 50/50. Han virket nesten irritert og skjønte at "me time" var det viktigste for henne.

Sitat K : klart det er en stor sorg de dagene jeg ikke har sønnen, men jeg har BARE fått positiv respons i mine kanaler.

Her fikk hun ikke mye støtte, nei. 🤣

Hvor leser dere om dette? Jeg finner ikke noe om dette på Instagram. 

Skrevet
Harlekin skrev (15 minutter siden):

Hvor leser dere om dette? Jeg finner ikke noe om dette på Instagram. 

På tv 2 i går ettermiddag

• Liker 2
Skrevet
Sparkel skrev (Akkurat nå):

Åja, takk!

Skrevet
Sparkel skrev (Akkurat nå):

De virket ikke særlug imppnert over henne de som satt i panelet der… Ut på riksdekkende tv og vise frem sitt behov for metime og en svært egoistisk side i beste sendetid. Fikk ikke applaus for lifehacken akkurat. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Lifehacket er vel da også inkludert et samlivsbrudd, sånn at muligheten for 50/50 er der 😛 

• Liker 6
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (6 timer siden):

Hva har skjedd?

Kristin vil ikke ha noe management rundt seg lengre så hun har gått ut av managementet hun var i 

Endret av merry
  • Liker 2
Skrevet

Følger henne ikke lenger. Likte henne før men i de siste årene har hun nesten blitt en annen person

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
merry skrev (2 timer siden):

Kristin vil ikke ha noe management rundt seg lengre så hun har gått ut av managementet hun var i 

Kanskje mannen overtar? Er jo flere partnere til influensere som går inn og styrer litt 😊

• Liker 2
Skrevet
merry skrev (3 timer siden):

Det tror jeg er en stor tabbe

• Liker 6
  • Nyttig 2
Gjest LiteTouch
Skrevet

Litt brautende har hun alltid vært, men var  ok å følge - nå er hun nesten uspiselig, og jeg har blokkert henne. 

Skrevet
LiteTouch skrev (4 minutter siden):

Litt brautende har hun alltid vært, men var  ok å følge - nå er hun nesten uspiselig, og jeg har blokkert henne. 

Hadde bare flere våknet opp. Og med andre influencere også. Så de må tilbake til vanlige jobber. Hinsides de kan leve av å utlevere seg selv. 

• Liker 8
  • Nyttig 13
Skrevet
Coffee_lover skrev (2 timer siden):

Hadde bare flere våknet opp. Og med andre influencere også. Så de må tilbake til vanlige jobber. Hinsides de kan leve av å utlevere seg selv. 

Det var en tråd her for noen år siden som het noe ala «influencere - moderne tiggere?” Synes den gang at tittelen var og er veldig passende for Kristin Gjelsvik. Dama tigger til seg alt hun kan. Har vel ikke betalt for et hotellrom i Norge på over et tiår. At det ikke føles flaut skjønner jeg ikke… Når hun treffer venninner eller familie og de sitter rundt middagsbordet og snakker om jobb. ORDENTLIGE jobber! Hvor hennes såkalte «jobb» er å utlevere seg selv ved å snakke til en mobilskjerm om blowjobs, voksing av musa og hvor fantastisk det er med fri fra eget barn. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 29
Gjest Det handler om deg
Skrevet

Hun som enebarn med syk mor ♥️ burde virkelig sett verdien i å være sammen med sitt eget enebarn. 

Den dagen hun selv sitter i et uføre og sønnen er opptatt med sitt vil hun angre på dagene hun velger han bort så hun får pleie seg selv. 

Skrevet
Miranda16 skrev (9 timer siden):

Det tror jeg er en stor tabbe

Nesten garantert. Hvordan skal en så distré, rotete og konstant hyperaktiv person klare å skaffe, følge opp og ivareta alle avtaler/samarbeid selv, når hun ikke engang kan styre sin egen økonomi (inkl utbetalinger) selv? Håper skipet endelig synker.

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

:D 

Blanding av hun fra brummis, (blikket, ønsker ,meg  vil ha, for jeg fortjener fortjeneste) òg GUL LARS :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...