Miranda16 Skrevet 26. november #12261 Skrevet 26. november Maia3 skrev (1 time siden): Fy flate så falsk hun er. En ekspert vil generelt ikke anbefale 50/50. Han virket nesten irritert og skjønte at "me time" var det viktigste for henne. Sitat K : klart det er en stor sorg de dagene jeg ikke har sønnen, men jeg har BARE fått positiv respons i mine kanaler. Her fikk hun ikke mye støtte, nei. 🤣 Sorg når hun ikke har sønnen? Hun sender han jo til far så fort hun har mulighet. 12 13
Maia3 Skrevet 26. november #12262 Skrevet 26. november Miranda16 skrev (39 minutter siden): Sorg når hun ikke har sønnen? Hun sender han jo til far så fort hun har mulighet. Nemlig. Hun rodde så det fosset. Snakker med mange tunger 10 7
baremeg007 Skrevet 26. november #12263 Skrevet 26. november Hvordan skal det surrehodet klare seg uten et management? Det lurer jeg virkelig på. 7 6
skeiv-ostepop Skrevet 27. november #12264 Skrevet 27. november baremeg007 skrev (7 timer siden): Hvordan skal det surrehodet klare seg uten et management? Det lurer jeg virkelig på. Hva har skjedd?
Harlekin Skrevet 27. november #12265 Skrevet 27. november Maia3 skrev (14 timer siden): Fy flate så falsk hun er. En ekspert vil generelt ikke anbefale 50/50. Han virket nesten irritert og skjønte at "me time" var det viktigste for henne. Sitat K : klart det er en stor sorg de dagene jeg ikke har sønnen, men jeg har BARE fått positiv respons i mine kanaler. Her fikk hun ikke mye støtte, nei. 🤣 Hvor leser dere om dette? Jeg finner ikke noe om dette på Instagram.
Sparkel Skrevet 27. november #12266 Skrevet 27. november Harlekin skrev (15 minutter siden): Hvor leser dere om dette? Jeg finner ikke noe om dette på Instagram. På tv 2 i går ettermiddag 2
Harlekin Skrevet 27. november #12267 Skrevet 27. november Sparkel skrev (Akkurat nå): På tv 2 i går ettermiddag Åja, takk!
Stargaze Skrevet 27. november #12268 Skrevet 27. november Sparkel skrev (Akkurat nå): På tv 2 i går ettermiddag De virket ikke særlug imppnert over henne de som satt i panelet der… Ut på riksdekkende tv og vise frem sitt behov for metime og en svært egoistisk side i beste sendetid. Fikk ikke applaus for lifehacken akkurat. 8 2
Stargaze Skrevet 27. november #12269 Skrevet 27. november https://play.tv2.no/nyheter/nyhetskompaniet 5
Andrea59 Skrevet 27. november #12270 Skrevet 27. november Lifehacket er vel da også inkludert et samlivsbrudd, sånn at muligheten for 50/50 er der 😛 6
merry Skrevet 27. november #12271 Skrevet 27. november (endret) skeiv-ostepop skrev (6 timer siden): Hva har skjedd? Kristin vil ikke ha noe management rundt seg lengre så hun har gått ut av managementet hun var i Endret 27. november av merry 2
Escadamango Skrevet 27. november #12272 Skrevet 27. november Følger henne ikke lenger. Likte henne før men i de siste årene har hun nesten blitt en annen person 18 1
Justlooking Skrevet 27. november #12273 Skrevet 27. november merry skrev (2 timer siden): Kristin vil ikke ha noe management rundt seg lengre så hun har gått ut av managementet hun var i Kanskje mannen overtar? Er jo flere partnere til influensere som går inn og styrer litt 😊 2
Miranda16 Skrevet 27. november #12274 Skrevet 27. november merry skrev (3 timer siden): Kristin vil ikke ha noe management rundt seg lengre så hun har gått ut av managementet hun var i Det tror jeg er en stor tabbe 6 2
Gjest LiteTouch Skrevet 27. november #12275 Skrevet 27. november Litt brautende har hun alltid vært, men var ok å følge - nå er hun nesten uspiselig, og jeg har blokkert henne.
Coffee_lover Skrevet 27. november #12276 Skrevet 27. november LiteTouch skrev (4 minutter siden): Litt brautende har hun alltid vært, men var ok å følge - nå er hun nesten uspiselig, og jeg har blokkert henne. Hadde bare flere våknet opp. Og med andre influencere også. Så de må tilbake til vanlige jobber. Hinsides de kan leve av å utlevere seg selv. 8 13
Nøytral-80 Skrevet 27. november #12277 Skrevet 27. november Coffee_lover skrev (2 timer siden): Hadde bare flere våknet opp. Og med andre influencere også. Så de må tilbake til vanlige jobber. Hinsides de kan leve av å utlevere seg selv. Det var en tråd her for noen år siden som het noe ala «influencere - moderne tiggere?” Synes den gang at tittelen var og er veldig passende for Kristin Gjelsvik. Dama tigger til seg alt hun kan. Har vel ikke betalt for et hotellrom i Norge på over et tiår. At det ikke føles flaut skjønner jeg ikke… Når hun treffer venninner eller familie og de sitter rundt middagsbordet og snakker om jobb. ORDENTLIGE jobber! Hvor hennes såkalte «jobb» er å utlevere seg selv ved å snakke til en mobilskjerm om blowjobs, voksing av musa og hvor fantastisk det er med fri fra eget barn. 10 1 29
Gjest Det handler om deg Skrevet 27. november #12278 Skrevet 27. november Hun som enebarn med syk mor ♥️ burde virkelig sett verdien i å være sammen med sitt eget enebarn. Den dagen hun selv sitter i et uføre og sønnen er opptatt med sitt vil hun angre på dagene hun velger han bort så hun får pleie seg selv.
baremeg007 Skrevet 28. november #12279 Skrevet 28. november Miranda16 skrev (9 timer siden): Det tror jeg er en stor tabbe Nesten garantert. Hvordan skal en så distré, rotete og konstant hyperaktiv person klare å skaffe, følge opp og ivareta alle avtaler/samarbeid selv, når hun ikke engang kan styre sin egen økonomi (inkl utbetalinger) selv? Håper skipet endelig synker. 9 7
Full kontroll Skrevet 29. november #12280 Skrevet 29. november (endret) Blanding av hun fra brummis, (blikket, ønsker ,meg vil ha, for jeg fortjener fortjeneste) òg GUL LARS Endret 29. november av Full kontroll 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå