Maia3 Skrevet 25. november 2025 #12242 Skrevet 25. november 2025 Kinder skrev (På 23.11.2025 den 12.33): Det er nettopp dette som er skummelt, for hva da med de barna som har foreldre som sliter med rus og alkohol, og nå plutselig får masse ekstra penger til å bruke til nettopp det formålet. Det er ikke alt som kan gies med gavekort nei, men da er det heller ikke Kristin (eller andre privatpersoner som driver med samme type veldedighet) som bør gi disse «gavene». De kan gjøre stor skade disse pengene hvis de går til rus. Tror ikke hun skjønner hva hun holder på med. Er ikke bare positivt dette. Man må se det totale bildet. Men, spiller vel ikke så stor rolle for henne, bare hun selv får sole seg i glansen 14 2
Maia3 Skrevet 25. november 2025 #12243 Skrevet 25. november 2025 Maia3 skrev (4 minutter siden): De kan gjøre stor skade disse pengene hvis de går til rus. Tror ikke hun skjønner hva hun holder på med. Er ikke bare positivt dette. Man må se det totale bildet. Men, spiller vel ikke så stor rolle for henne, bare hun selv får sole seg i glansen....................og ta seg noen glass vin Maia3 skrev (4 minutter siden): 1
duskelapp Skrevet 25. november 2025 #12244 Skrevet 25. november 2025 Coffee_lover skrev (48 minutter siden): Skulle hun ikke operere? Ble utsatt fordi hun ikke møtte til MR eller noe , fikk ikke varsel om den timen 2
baremeg007 Skrevet 26. november 2025 #12245 Skrevet 26. november 2025 duskelapp skrev (7 timer siden): Ble utsatt fordi hun ikke møtte til MR eller noe , fikk ikke varsel om den timen Eller så var det livets tøffel som ikke var klar for å rulle inn pikken. 7 1
Full kontroll Skrevet 26. november 2025 #12246 Skrevet 26. november 2025 (endret) Programleder for Nyhetskompaniet, burde/ skulle/måtte ha spurt om Spleiser når hun gjester der i etterniddagens program, seilv om hun i hovedsak er invitert ditt for å "forsvare" lifehacket og barnefri ( òg det hun sa i den pod'n) ........ (ref:Temuvikarens snapp) Endret 26. november 2025 av Full kontroll 2
Mønsterstrikk Skrevet 26. november 2025 #12247 Skrevet 26. november 2025 Dennis hadde fått spørsmål om han kunne ha F til imorgen. Hvor mye har K egentlig hatt F denne mnd? Tre dager? D kunne forøvrig ikke, så det var vel en strek i regningen til K. 15 1
Stjertmeis Skrevet 26. november 2025 #12248 Skrevet 26. november 2025 Helt utrolig at ho omtaler 50/50 som "lifehack". Som om det er en nyvunnen løsning ho tar eierskap til. Altså, er ikke 50/50 normalen eller tilnærma normalen for barn i skolealder når foreldrene bor nærme hverandre? Omsorg/samværs-ordninger fastsettes vel også først og fremst av hensyn til barna, ikke av hensyn til det som utgjør et "lifehack" for én av foreldrene. 7 15
friskbris Skrevet 26. november 2025 #12249 Skrevet 26. november 2025 Jeg er mye sliten av familielivet og tidvis intense barn, og ønsker meg ofte litt mer alenetid, men jeg hadde aldri sittet og brettet ut til hele verden hvor mye bedre livet mitt hadde vært for meg om jeg kun hadde vært sammen med dem halvparten av tida. Jeg spyr. Tar hun noensinne hensyn til hva barnet måtte ønske? Vanvittig narsissistisk dame. Når barnet ditt om få år bikker 9-10, så er ikke foreldre så interessant lenger, kanskje du burde nyte tiden mens du har den Kristin. 15 21
Carrot Skrevet 26. november 2025 #12250 Skrevet 26. november 2025 duskelapp skrev (15 timer siden): Ble utsatt fordi hun ikke møtte til MR eller noe , fikk ikke varsel om den timen hun fikk ikke MR time tidsnok mener du vel? Det var vel ikke pga henne det ble utsatt? 1
Miranda16 Skrevet 26. november 2025 #12251 Skrevet 26. november 2025 (endret) Hun har overskudd til å stå opp kl 6 om morran og endevende i huset til kl 01 og 01.30, men ikke ikke overskudd til å tilbringe tid med en seksåring noen timer? Make it make sense! Endret 26. november 2025 av Miranda16 9 32
Maia3 Skrevet 26. november 2025 #12252 Skrevet 26. november 2025 friskbris skrev (57 minutter siden): Jeg er mye sliten av familielivet og tidvis intense barn, og ønsker meg ofte litt mer alenetid, men jeg hadde aldri sittet og brettet ut til hele verden hvor mye bedre livet mitt hadde vært for meg om jeg kun hadde vært sammen med dem halvparten av tida. Jeg spyr. Tar hun noensinne hensyn til hva barnet måtte ønske? Vanvittig narsissistisk dame. Når barnet ditt om få år bikker 9-10, så er ikke foreldre så interessant lenger, kanskje du burde nyte tiden mens du har den Kristin. Bare vent til alle barna kommer i tenårene med alt som følger med da. Trass, teite foreldre, bråk om innetider, tøying av grenser, osv osv Lurer oppriktig på hvordan det skal gå 5 4
elisabeth30 Skrevet 26. november 2025 #12253 Skrevet 26. november 2025 duskelapp skrev (17 timer siden): Ble utsatt fordi hun ikke møtte til MR eller noe , fikk ikke varsel om den timen Eller hadde kanskje ikke lest innkallingen hvis den kom på Helsenorge? Ref. Stine Skoli som ikke møtte opp til timen for å fjerne livmoren sin. Fint med folk som sier høyt og tydelig at de er med på å forlenge ventetidene for andre (vet ikke om det er tilfelle for KG altså) 8 4
Full kontroll Skrevet 26. november 2025 #12254 Skrevet 26. november 2025 (endret) elisabeth30 skrev (34 minutter siden): Eller hadde kanskje ikke lest innkallingen hvis den kom på Helsenorge? Ref. Stine Skoli som ikke møtte opp til timen for å fjerne livmoren sin. Fint med folk som sier høyt og tydelig at de er med på å forlenge ventetidene for andre (vet ikke om det er tilfelle for KG altså) Iflg Kristin selv hadde hun aldri mottatt denne innkallingen - sykehuset sendte ut faktura på 1600,- for ikke møtt til time, K fant ingen innkalling mail/post ol. sykehuset trakk faktura.....n.... 😕 ( må ha ny time, vet ikke om den er i bx, ikke fulgt godt nok med ) (ups: ser det allerede er kommentert på det) Endret 26. november 2025 av Full kontroll 3 1
Kønn Skrevet 26. november 2025 #12255 Skrevet 26. november 2025 Stjertmeis skrev (3 timer siden): Helt utrolig at ho omtaler 50/50 som "lifehack". Som om det er en nyvunnen løsning ho tar eierskap til. Altså, er ikke 50/50 normalen eller tilnærma normalen for barn i skolealder når foreldrene bor nærme hverandre? Omsorg/samværs-ordninger fastsettes vel også først og fremst av hensyn til barna, ikke av hensyn til det som utgjør et "lifehack" for én av foreldrene. Vikaren sier at de som foreldre har rett til å ha barna 50% etter brudd, men hovedpoenget er at barna har rett på samvær med begge sine foreldre. De setter alltid sine behov/rett først. Me time meg midt i…. 18 6
duskelapp Skrevet 26. november 2025 #12256 Skrevet 26. november 2025 Carrot skrev (4 timer siden): hun fikk ikke MR time tidsnok mener du vel? Det var vel ikke pga henne det ble utsatt? Varsel om timen nådde aldri frem til henne så hun kunne ikke møte til en time hun ikke visste om 2
Sparkel Skrevet 26. november 2025 #12257 Skrevet 26. november 2025 Kristin er ute på skikkelig ro tur nå. Ble ikke bare hurrarop og fine deg på life hack uttalelsen som hun for øvrig la ut med « glimt i øyet» Alle misforstår og hun ville selvfølgelig heller være med sønnen sin 100%. Så nå må hun ut å snakke på riksdekkende tv og slukke brannen så hun ikke blir upopulær og mister verdifulle samarbeid. Hun fikk ikke så mye støtte på tv 2 at det var viktig å være supermamma, det var viktigere å være voksen og trygg og vise det virkelige livet. 12 16
Måne Rampelyset Skrevet 26. november 2025 #12258 Skrevet 26. november 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Maia3 Skrevet 26. november 2025 #12259 Skrevet 26. november 2025 (endret) Sparkel skrev (3 timer siden): Kristin er ute på skikkelig ro tur nå. Ble ikke bare hurrarop og fine deg på life hack uttalelsen som hun for øvrig la ut med « glimt i øyet» Alle misforstår og hun ville selvfølgelig heller være med sønnen sin 100%. Så nå må hun ut å snakke på riksdekkende tv og slukke brannen så hun ikke blir upopulær og mister verdifulle samarbeid. Hun fikk ikke så mye støtte på tv 2 at det var viktig å være supermamma, det var viktigere å være voksen og trygg og vise det virkelige livet. Fy flate så falsk hun er. En ekspert vil generelt ikke anbefale 50/50. Han virket nesten irritert og skjønte at "me time" var det viktigste for henne. Sitat K : klart det er en stor sorg de dagene jeg ikke har sønnen, men jeg har BARE fått positiv respons i mine kanaler. Her fikk hun ikke mye støtte, nei. 🤣 Endret 26. november 2025 av Maia3 9 8
Gjest Det handler om deg Skrevet 26. november 2025 #12260 Skrevet 26. november 2025 Synes hun er søt jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå