Orly Skrevet 22. november 2025 #12161 Skrevet 22. november 2025 Knocks skrev (28 minutter siden): Hva mener du med at hun gir f i å betale skatt? Enig i at man kan være enig om å være uenig👍 Hun er saksøkt av skatteetaten flere ganger for manglende betaling av skatt 8 17
skeiv-ostepop Skrevet 22. november 2025 #12162 Skrevet 22. november 2025 Orly skrev (36 minutter siden): Hun er saksøkt av skatteetaten flere ganger for manglende betaling av skatt Med påfølgende varsel om tvangssalg. 8 8
Knocks Skrevet 22. november 2025 #12163 Skrevet 22. november 2025 Orly skrev (51 minutter siden): Hun er saksøkt av skatteetaten flere ganger for manglende betaling av skatt Det er ikke bra. Håper hun får orden i det. Er det en innkrever man bør prioritere er det de statlige. Man slipper ikke unna, så ikke bekymre dere for mye. 3
Orly Skrevet 22. november 2025 #12164 Skrevet 22. november 2025 Knocks skrev (7 minutter siden): Det er ikke bra. Håper hun får orden i det. Er det en innkrever man bør prioritere er det de statlige. Man slipper ikke unna, så ikke bekymre dere for mye. Bekymre?? Jeg svarte deg på det du lurte på , jeg er ikke bekymret av den grunn 13
Kønn Skrevet 22. november 2025 #12165 Skrevet 22. november 2025 Knocks skrev (22 minutter siden): Det er ikke bra. Håper hun får orden i det. Er det en innkrever man bør prioritere er det de statlige. Man slipper ikke unna, så ikke bekymre dere for mye. Det handler ikke om bekymring for min del, men det burde bekymre henne. Men det hun viste var dyre turer, klær, møbler o.l. Det er blant annet derfor hun ikke er noe sunt forbilde, som du tydeligvis mener. 19 5
baremeg007 Skrevet 22. november 2025 #12166 Skrevet 22. november 2025 Nøytral-80 skrev (17 timer siden): Hvor ble tråden om temuvikaren av? @Sol RampelysetHan har selv valgt å være en offentlig profil, en såkalt «snap-star». Hvorfor slettet dere? Reagerer på det samme! Moderatorer her beskytter han som de skulle vært hans egen familie, hvorfor det? Han er offentlig både gjennom KG selv på hennes snap, og på sin egen. Men ifølge moderatorer er man vernet om man bare putter på seg et filter, et teit kallenavn, og anmoder alle andre om å ikke sjekke opp navnet hans? Det hører ikke hjemme! 14 8
Knocks Skrevet 22. november 2025 #12167 Skrevet 22. november 2025 Kønn skrev (6 timer siden): Det handler ikke om bekymring for min del, men det burde bekymre henne. Men det hun viste var dyre turer, klær, møbler o.l. Det er blant annet derfor hun ikke er noe sunt forbilde, som du tydeligvis mener. Ja på forbruk er hun ikke noe godt forbilde. 5 2
Anonym90059005 Skrevet 22. november 2025 #12168 Skrevet 22. november 2025 Knocks skrev (7 timer siden): Det er ikke bra. Håper hun får orden i det. Er det en innkrever man bør prioritere er det de statlige. Man slipper ikke unna, så ikke bekymre dere for mye. Tja, du kan jo spørre kreditorene fra den gangen firmaet hennes gikk dundrende konkurs, om det var noen grunn til å bekymre seg. Brøyt vel alt av regler, ulovlig uttak, betalte ikke skatt, leverte ikke regnskap. Listen er lang. Og null igjen til kreditorene. 22 4
Knocks Skrevet 22. november 2025 #12169 Skrevet 22. november 2025 Anonym90059005 skrev (7 minutter siden): Tja, du kan jo spørre kreditorene fra den gangen firmaet hennes gikk dundrende konkurs, om det var noen grunn til å bekymre seg. Brøyt vel alt av regler, ulovlig uttak, betalte ikke skatt, leverte ikke regnskap. Listen er lang. Og null igjen til kreditorene. Ja hun surret det virkelig til der. Kunne lagt seg ned og gravd et hull i bakken og aldri tatt tak i noe. Slik mange gjør når kreditorene kommer og banker på døren. Hun har også tapt masse penger på hussalg. Allikevel klarer hun å holde motet oppe og er åpen om mye surr hun har vært gjennom. 2 2
enkefru Skrevet 22. november 2025 #12170 Skrevet 22. november 2025 Knocks skrev (5 minutter siden): Ja hun surret det virkelig til der. Kunne lagt seg ned og gravd et hull i bakken og aldri tatt tak i noe. Slik mange gjør når kreditorene kommer og banker på døren. Hun har også tapt masse penger på hussalg. Allikevel klarer hun å holde motet oppe og er åpen om mye surr hun har vært gjennom. Ignorance is bliss… 15 4
Nøytral-80 Skrevet 22. november 2025 #12171 Skrevet 22. november 2025 baremeg007 skrev (4 timer siden): Reagerer på det samme! Moderatorer her beskytter han som de skulle vært hans egen familie, hvorfor det? Han er offentlig både gjennom KG selv på hennes snap, og på sin egen. Men ifølge moderatorer er man vernet om man bare putter på seg et filter, et teit kallenavn, og anmoder alle andre om å ikke sjekke opp navnet hans? Det hører ikke hjemme! @Sol Rampelyset Hva er forklaringen? 3
Nøytral-80 Skrevet 22. november 2025 #12172 Skrevet 22. november 2025 Orly skrev (8 timer siden): Hun er saksøkt av skatteetaten flere ganger for manglende betaling av skatt Kristin klager på NAV men betaler ikke skatt som hun skal og tror hun er en helgen fordi hun samler inn ANDRE SINE PENGER til vanskeligstilte. Hun er så hyklersk som de kommer! Skulle likt å visst hvilket beløp hun bidrar med selv, om noe… 10 20
Stargaze Skrevet 22. november 2025 #12173 Skrevet 22. november 2025 Anonym90059005 skrev (17 minutter siden): Tja, du kan jo spørre kreditorene fra den gangen firmaet hennes gikk dundrende konkurs, om det var noen grunn til å bekymre seg. Brøyt vel alt av regler, ulovlig uttak, betalte ikke skatt, leverte ikke regnskap. Listen er lang. Og null igjen til kreditorene. Men folk stoler nok på henne til å donere 400 000 rett til henne på Spleis? I stedet for til en seriøs organisasjon hvor man vet at pengene kommer frem. Det synes jeg er merkelig…. 15 18
Nøytral-80 Skrevet 22. november 2025 #12174 Skrevet 22. november 2025 Nøytral-80 skrev (11 minutter siden): @Sol Rampelyset Hva er forklaringen? Dere kan jo bare fjerne det faktiske navnet og la tråden hete «Temuvikaren»? Dere mener virkelig ikke at en snapper som er nominert til Vixen og maser om det selv ikke er en offentlig profil? 15 6
Anonym90059005 Skrevet 22. november 2025 #12175 Skrevet 22. november 2025 Knocks skrev (25 minutter siden): Ja hun surret det virkelig til der. Kunne lagt seg ned og gravd et hull i bakken og aldri tatt tak i noe. Slik mange gjør når kreditorene kommer og banker på døren. Hun har også tapt masse penger på hussalg. Allikevel klarer hun å holde motet oppe og er åpen om mye surr hun har vært gjennom. Dersom du kjenner til alt dette er det jo litt rart at du stiller spm ved når noen hevder at hun gir f i å betale skatt. Det har jo vært mer normalen enn unntaket for henne, samtidig som hun reiser rundt i sus og dus og belærer alt og alle og skyter i ene og andre retningen. Greit å starte med eget navlelo. 5 11
Maia3 Skrevet 22. november 2025 #12176 Skrevet 22. november 2025 Stargaze skrev (1 time siden): Men folk stoler nok på henne til å donere 400 000 rett til henne på Spleis? I stedet for til en seriøs organisasjon hvor man vet at pengene kommer frem. Det synes jeg er merkelig…. Vi er mange som syns det er merkelig 16 3
Bjerka Skrevet 22. november 2025 #12177 Skrevet 22. november 2025 Og Kristin stoler på at alle historiene som folk skriver til henne, er sanne. Det har vi jo ikke noe garanti for. Spesielt ikke i disse svindel-tider. Men Kristin ble SÅ sur på personen som påpekte dette. Så da får det bare skure og gå da. 10 1
duskelapp Skrevet 23. november 2025 #12178 Skrevet 23. november 2025 Bjerka skrev (2 timer siden): Og Kristin stoler på at alle historiene som folk skriver til henne, er sanne. Det har vi jo ikke noe garanti for. Spesielt ikke i disse svindel-tider. Men Kristin ble SÅ sur på personen som påpekte dette. Så da får det bare skure og gå da. Hvis jeg husker riktig så delte hun en gang at noen hadde løyet for å få penger fra spleisen , 6
Kinder Skrevet 23. november 2025 #12179 Skrevet 23. november 2025 Bjerka skrev (8 timer siden): Og Kristin stoler på at alle historiene som folk skriver til henne, er sanne. Det har vi jo ikke noe garanti for. Spesielt ikke i disse svindel-tider. Men Kristin ble SÅ sur på personen som påpekte dette. Så da får det bare skure og gå da. Nå har jeg lite kjennskap til spleisen Kristin har opprettet, men jeg gikk jo ut i fra at hun samlet inn penger til diverse organisasjoner rundt om i landet, som videre delte ut pakker og mat til enkelt mennesker og familier. Er det virkelig sånn at det er Kristin selv som vurderer hvem som skal få noe ekstra til jul? Og dette støtter faktisk folk? For det første er det fullstendig forkastelig at mennesker ser seg nødt til å skrive tåredryppende brev/søknader til privatpersoner med utleverende detaljer om seg selv og andre familiemedlemmer, i håp om å treffe en nerve slik at de får litt ekstra goder i jula. Da er det bedre å gi til organisasjoner, som støtter familiene uten at de må sende tåredryppende og utleverende brev først. I tillegg har jo ikke privatpersoner noe som helst taushetsplikt, og både opplysninger og brevene kan komme på avveie. Og hvordan blir midlene levert ut til familiene? Er det i julegaver og mat, eller er det i penger? Kjenner at jeg er veldig skeptisk til privatpersoner som oppretter sånne spleiser, med null reell kjennskap til familiene de skal hjelpe, og med ingen sikkerhet om eventuelle penger de gir faktisk går til det de sier at pengene skal gå til. I verste fall kan barna ende opp med å få en enda verre jul, fordi foreldrene har fått mer penger til rus og alkohol. Så jeg håper at Kristin er såpas reflektert over det hun holder på med, at hun i det minste kjøper inn gaver og mat til familiene hun skal hjelpe. I beste fall fordeler hun pengene til ulike organisasjoner som hjelper enkeltmennesker og familier. 16 10
Kønn Skrevet 23. november 2025 #12180 Skrevet 23. november 2025 Kinder skrev (54 minutter siden): Nå har jeg lite kjennskap til spleisen Kristin har opprettet, men jeg gikk jo ut i fra at hun samlet inn penger til diverse organisasjoner rundt om i landet, som videre delte ut pakker og mat til enkelt mennesker og familier. Er det virkelig sånn at det er Kristin selv som vurderer hvem som skal få noe ekstra til jul? Og dette støtter faktisk folk? For det første er det fullstendig forkastelig at mennesker ser seg nødt til å skrive tåredryppende brev/søknader til privatpersoner med utleverende detaljer om seg selv og andre familiemedlemmer, i håp om å treffe en nerve slik at de får litt ekstra goder i jula. Da er det bedre å gi til organisasjoner, som støtter familiene uten at de må sende tåredryppende og utleverende brev først. I tillegg har jo ikke privatpersoner noe som helst taushetsplikt, og både opplysninger og brevene kan komme på avveie. Og hvordan blir midlene levert ut til familiene? Er det i julegaver og mat, eller er det i penger? Kjenner at jeg er veldig skeptisk til privatpersoner som oppretter sånne spleiser, med null reell kjennskap til familiene de skal hjelpe, og med ingen sikkerhet om eventuelle penger de gir faktisk går til det de sier at pengene skal gå til. I verste fall kan barna ende opp med å få en enda verre jul, fordi foreldrene har fått mer penger til rus og alkohol. Så jeg håper at Kristin er såpas reflektert over det hun holder på med, at hun i det minste kjøper inn gaver og mat til familiene hun skal hjelpe. I beste fall fordeler hun pengene til ulike organisasjoner som hjelper enkeltmennesker og familier. 🎯 Det er så nedverdigende og hun bruker historiene som kontent. 11 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå