Kønn Skrevet 16 timer siden #12161 Skrevet 16 timer siden Full kontroll skrev (2 timer siden): Jeg bestilte ikke rundstykker til frokost, du spurte om jeg ville ha rundstykke til frokost( (kommentar og korr til Kristin i går ) Syns han titt og ofte skyter inn med en « korrektur» på det hun sier, òg det med rette, løgn , men det får vel snapping til å bli interessant og lyden av klingende mynt i kassa😞 Han typen hennes er jo dum som et brød. Det er kun sexen som binder han til henne. Svak og helt uten integritet, 4 9
baremeg007 Skrevet 16 timer siden #12162 Skrevet 16 timer siden Hva er greia med gotherhåret? Spesielt «hopp» å gå fra å bleike det (for å ligne bonusbarnas vakre mor) til å faktisk farge det i gother-rødt. Er det fordi fyren trenger at hun skifter utseende med jevne mellomrom for å fortsatt ha lyst på henne? For øvrig veldig flaut med snappene til livets tøffel, der begge sitter på bar og snøvler mens de snakker om utflod og tørker bordet med truseinnlegg. Mens 44-åringen fortsatt ler seg ihjel hver gang filteret treffer trynet til KG. Guttevalp i mannskropp. 7 2
baremeg007 Skrevet 16 timer siden #12163 Skrevet 16 timer siden Kønn skrev (31 minutter siden): Han typen hennes er jo dum som et brød. Det er kun sexen som binder han til henne. Svak og helt uten integritet, Kunne ikke sagt det bedre selv! Faktisk en utrolig god, kort oppsummering av livets guttevalp! 4 2
Sansa20 Skrevet 15 timer siden #12164 Skrevet 15 timer siden Kønn skrev (48 minutter siden): Han typen hennes er jo dum som et brød. Det er kun sexen som binder han til henne. Svak og helt uten integritet, så stygt å si. 4 3
baremeg007 Skrevet 15 timer siden #12165 Skrevet 15 timer siden Sansa20 skrev (26 minutter siden): så stygt å si. Har du tenkt på at ikke alle er groupies som deg? 2 1
skeiv-ostepop Skrevet 11 timer siden #12166 Skrevet 11 timer siden Kønn skrev (5 timer siden): Han typen hennes er jo dum som et brød. Det er kun sexen som binder han til henne. Svak og helt uten integritet, Jeg tror at i tillegg til sexen så er han økonomisk låst til henne. Det er han som finansierer firmaet, hus og sannsynligvis mye annet. 4 1
¤flicka¤ Skrevet 10 timer siden #12167 Skrevet 10 timer siden skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden): Jeg tror at i tillegg til sexen så er han økonomisk låst til henne. Det er han som finansierer firmaet, hus og sannsynligvis mye annet. Er ikke han CEO i 3D-print-firmaet hennes?
Tough cookie Skrevet 10 timer siden #12168 Skrevet 10 timer siden Full kontroll skrev (9 timer siden): Ble så overrasket (men ikke uventet) da hun var hos moren mens J var på sykehus....fjernet alt fra mat / kjøleskap, den usunne og ultraprosesserte maten, for inn i de skapene der skulle det bare sunne ting igjen... 😛 Gamle folk som må få lov til å spise hva òg som de har gjort, kose seg ... Om ikke Kristin har innestemme når hun besøker, kan det jo fort bli veldig slitsomt. ( ) Jeg skjønner at Kristin gjorde det, fordi forskning har vist at et kosthold med rene produkter gir mindre symptomer hos ms pasienter. Siden det er stefaren som lager all mat i huset, håper jeg hun avtalte med han om dette. 2 2
skeiv-ostepop Skrevet 10 timer siden #12169 Skrevet 10 timer siden ¤flicka¤ skrev (7 minutter siden): Er ikke han CEO i 3D-print-firmaet hennes? Daglig leder ja 1
Sansa20 Skrevet 10 timer siden #12170 Skrevet 10 timer siden baremeg007 skrev (4 timer siden): Har du tenkt på at ikke alle er groupies som deg? 🤦♀️😅 1
¤flicka¤ Skrevet 10 timer siden #12171 Skrevet 10 timer siden Tough cookie skrev (49 minutter siden): Jeg skjønner at Kristin gjorde det, fordi forskning har vist at et kosthold med rene produkter gir mindre symptomer hos ms pasienter. Siden det er stefaren som lager all mat i huset, håper jeg hun avtalte med han om dette. Den forskingen har jeg ikke lest, hvor finner jeg den? (Jeg har ms, og alt jeg noensinne har fått er generelle kostråd som også gjelder for «alle andre». Så skulle gjerne likt å lese om kosthold som gir mindre symptomer ) 2
M.H85 Skrevet 10 timer siden #12172 Skrevet 10 timer siden (endret) Kønn skrev (6 timer siden): Han typen hennes er jo dum som et brød. Det er kun sexen som binder han til henne. Svak og helt uten integritet, Jepp. En "fjortis" mann midt i 40åra som er svært lite dyp eller har noe mellom øyrene, lite attraktivt.. Det er kropp,sex og alkohol som driver det forholdet. Ser ingen ekte kjærlighet. ...Og er det bare meg eller er det ikke ekstremt kleint og harry å sitte på en full resturant å tørke " sølt vin" med et truseinnlegg (!?) som de sveiper over bordet mens de snakker om utflod ? Kristin tror hun har verdens beste mann, det er litt artig. Vil påstå at som 40 åring bør man ha litt mer krav til et hankjønn enn det hun har🙈 Normalt sett ser man etter helt andre verdier, mens Kristin er helt blind... Forholdet dems minner meg litt om meg selv på 20 år da jeg var i et forhold... Det var party, fnising, masse sex ,og jeg følte ofte behov for å gjøre meg " deilig" med både hår og sminke.. Disse har 4 barn og er godt voksne..😬 Endret 9 timer siden av M.H85 7 4
Full kontroll Skrevet 8 timer siden #12173 Skrevet 8 timer siden Tough cookie skrev (1 time siden): Jeg skjønner at Kristin gjorde det, fordi forskning har vist at et kosthold med rene produkter gir mindre symptomer hos ms pasienter. Siden det er stefaren som lager all mat i huset, håper jeg hun avtalte med han om dette. J har ikke MS, må få spise hva han vil på sine eldre dager....Kristin burde da vært der og ryddet på ett tidligere tidspunkt (10-20år tilbake) , hvorfor akkurat nå, når begge er gamle?? ( ja, eldre trenger sunn og næringsrik mat) Kanskje øynet hun (en frekk) mulighet når han da var borte? Hun er ikke nådig dette menneske! ( Hun er frekk, overkjører og tar seg til rette - var mitt budskap 😛 ) Så "sexy" med fylleprat på badet, moralpreken fra ei som kunne trengt en gooood dose voksenkjeft 1
Coffee_lover Skrevet 7 timer siden #12174 Skrevet 7 timer siden Full kontroll skrev (1 time siden): J har ikke MS, må få spise hva han vil på sine eldre dager....Kristin burde da vært der og ryddet på ett tidligere tidspunkt (10-20år tilbake) , hvorfor akkurat nå, når begge er gamle?? ( ja, eldre trenger sunn og næringsrik mat) Kanskje øynet hun (en frekk) mulighet når han da var borte? Hun er ikke nådig dette menneske! ( Hun er frekk, overkjører og tar seg til rette - var mitt budskap 😛 ) Så "sexy" med fylleprat på badet, moralpreken fra ei som kunne trengt en gooood dose voksenkjeft Hvorfor er det ingen som tør å sette henne på plass litt/«filleriste» henne log få ho til å våkne opp litt? Se seg selv utenfra. De venninnene fra Bergen hun har vokst opp sammen med osv. Nekter å tro de er enig i eller liker alt hun foretar seg/sier 🤷♀️ 4 3
Sansa20 Skrevet 5 timer siden #12175 Skrevet 5 timer siden baremeg007 skrev (9 timer siden): Har du tenkt på at ikke alle er groupies som deg? Det sier hvertfall mer om enkelte her.
M.H85 Skrevet 5 timer siden #12176 Skrevet 5 timer siden Sansa20 skrev (2 minutter siden): Det sier hvertfall mer om enkelte her. Nei Sansa. I denne tråden har du beskyttet K ca med 1000 svar.... Det er du som er på feil sted. Du er en stor K fan, helt ok,MEN skriv til henne da? Hva i all verden er din hensikt svare folk her inne på en DISKUSJONS tråd?😅 5 3
merry Skrevet 5 timer siden #12177 Skrevet 5 timer siden (endret) Følger ikke temuvikaren men ligger på utforsk, han og KG på fylla i går på byen. Tenker de det er morsomt? Sjarmerende? Virkelig flaut! Endret 5 timer siden av merry 3 1
Bjerka Skrevet 5 timer siden #12178 Skrevet 5 timer siden Coffee_lover skrev (2 timer siden): Hvorfor er det ingen som tør å sette henne på plass litt/«filleriste» henne log få ho til å våkne opp litt? Se seg selv utenfra. De venninnene fra Bergen hun har vokst opp sammen med osv. Nekter å tro de er enig i eller liker alt hun foretar seg/sier 🤷♀️ 💯💯💯 4 1
FreezeandFawn Skrevet 3 timer siden #12179 Skrevet 3 timer siden merry skrev (2 timer siden): Følger ikke temuvikaren men ligger på utforsk, han og KG på fylla i går på byen. Tenker de det er morsomt? Sjarmerende? Virkelig flaut! Veldig flaut. Fulle mennesker som snøvler og er så høye på seg selv er bare motbydelig. 3 2
Kønn Skrevet 2 timer siden #12180 Skrevet 2 timer siden Sansa20 skrev (13 timer siden): så stygt å si. Ja, men jeg var så dum at jeg gikk inn på denne Temu vikaren i natt. Vil påstå at kommentaren min traff selv om den var stygg. Sannhet kan svi litt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå