Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Full kontroll skrev (På 18.11.2025 den 7.29):

Ja, farens fravær og en mor som  gradvis  ble delvis "husbundet" former jo et barn - ungdom, var hun ikke allerede i 13-årsalderen i " i et forhold" til alkohol/rus? Jeg mener hun har et jag i seg for noe eller av noe. Som  voksen kan man velge om fortid fortsatt skal ødelegge for fremtid, eller at man snur det helt på hodet, retter opp og starter på "nytt". Nå som hun har tatt slik "eierskap" til livets man (hans penger, hytter og "familietradisjoner" ) og endevendt det meste fra hun flyttet inn, vil dette gi henne en evig rus av ubekymret lykke ( skutt gullfuglen) 😕 Mye Ærlighet i kjÆrlighet....håper de får hjula på veien, for kjemien i dette forholdet kjøres litt i krøften...vil jeg påstå   😕   

En annen ting jeg stusser på. Andre tenkt på.det? Hennes mor er totalt hjelpe trengende. Alt faller på hennes mann. Hvor ofte trer hennes egen eneste datter hjelper henne? Den stakkars mannen hennes på 70+ gjør alt. Hun rosemaler sin verdens mest fantastiske mamma, men er søren meg ikke mye hun hjelper henne? Alt faller på den eldre mannen hennes. Hvor er samvittigheten der? K tenker kun på seg selv..egen tid....egen tid..reiser🤢

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Så på dazzle&dawn på Proff nå. Nå er ikke jeg veldig bevandret i å drive business og hvordan resultatene skal se ut. Men ser ikke ut som bedriften er så veldig lønnsom eller går så bra?

• Liker 2
Skrevet (endret)
Hønemoor skrev (3 timer siden):

Så på dazzle&dawn på Proff nå. Nå er ikke jeg veldig bevandret i å drive business og hvordan resultatene skal se ut. Men ser ikke ut som bedriften er så veldig lønnsom eller går så bra?

Omsetning på 784 000 første året er jo ikke så galt, selv om årsresultatet ikke er så godt (før skatt). Den primære kostnadsposten er sekkeposten "andre driftskostnader". Muligens leie, emballasje, frakt, mv. Høy gjeldsfinansiering, lav EK. Men det er relativt vanlig med lav EK i oppstart.  Tenker ikke det er noe galt med det regnskapet. Hvert fall ikke noe som "springer en i øyet". Mye kortsiktig gjeld utover leverandørgjeld kan jo være negativt, men behøver ikke være noe galt i det heller.

Endret av Stjertmeis
  • Liker 5
Skrevet

Gå på @nora.angeltveit på tik tok og se KG i intervju der😳 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Skrevet
Coffee_lover skrev (14 minutter siden):

Hvorfor skal hun ha barnefri igjen? Har hun bedt han om å sende sine til barnemor? Temu bør virkelig sette ned foten og si fra!! Dette er hiiiiiinsides. Hvor skal hun på reise nå? Skulle hun ikke opereres?

Jeg vet ikke om Temu har barna, han har annen hver helg barn 50% vel? Kristin har fri fra barnet sitt igjen ja!! Nå synes jeg det er kjempe drøyt!! Bare å se på snap til Dennis... han hentet barnet på skolen i dag sier han selv, kun 4 dager etter han har hatt han 2 uker i strekk! Kristin bryr seg nok ikke om Temu om har kidsa, hun løper ut av huset så fort hun kan.... Har sett på snap i kveld at hun skulle på julebord eller noe...

Jeg kan sette pris på fri av og, men 4 helger borte fra mitt barn, aldri!!! Ganske sykt egentlig...

Dama burde finne seg en barnløs mann, innderst inne drømte hun nok om det. Om så temu har sine annen hver helg må det være kipt at stemor flykter avgårde.... En god stemor bygger bånd til barna, ikke flykter.

Klarer ikke forstå at de skal gifte seg jeg.... Kristin ender snart opp med egen leilighet hun der hun kan være de ukene Temu har barna, for en ting er sikkert. Hun er ikke interessert i barna hans ( utenom å lage matpakke noe alle kan gjøre). Null emmosjonell tilstede! Og sitt eget barn bor vel ca 80% hos far....

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet
Coffee_lover skrev (2 timer siden):

Gå på @nora.angeltveit på tik tok og se KG i intervju der😳 

Kan du gi et sammendrag til oss som ikke bruker TikTok?

• Liker 4
Skrevet
FreezeandFawn skrev (42 minutter siden):

Kan du gi et sammendrag til oss som ikke bruker TikTok?

Prøvde å dele vidoen her men det gikk ikke. Hun snakker om barn og skillsmisse og at hun hadde ikke kapasitet/overskudd til sønnen når hun hadde han 100% når hun bodde sammen med eksen, og at hun kunne ikke fremme skilsmisse og det å få barn med noen hun ikke skulle gifte seg med. Og at hun var en kjip mor når hun hadde han 100% og ikke hadde så mye time-out🙄Hun har mye mer tid og er tilstede og kan stå opp for konflikter/situaajoner det måtte havne i osv nå når hun har han 50%. At hun kan være med pedadogisk og møte barnet på deres nivå og ta seg god tid til å høre hva det har og fortelle osv…😳🤦‍♀️🤣 Hun lyver så hun tror på det selv.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
Coffee_lover skrev (1 minutt siden):

Prøvde å dele vidoen her men det gikk ikke. Hun snakker om barn og skillsmisse og at hun hadde ikke kapasitet/overskudd til sønnen når hun hadde han 100% når hun bodde sammen med eksen, og at hun kunne ikke fremme skilsmisse og det å få barn med noen hun ikke skulle gifte seg med. Og at hun var en kjip mor når hun hadde han 100% og ikke hadde så mye time-out🙄Hun har mye mer tid og er tilstede og kan stå opp for konflikter/situaajoner det måtte havne i osv nå når hun har han 50%. At hun kan være med pedadogisk og møte barnet på deres nivå og ta seg god tid til å høre hva det har og fortelle osv…😳🤦‍♀️🤣 Hun lyver så hun tror på det selv.

Kalte det lifehack😅å ha det slik hun har det nå. 

• Liker 8
Skrevet
Coffee_lover skrev (18 minutter siden):

Kalte det lifehack😅å ha det slik hun har det nå. 

😬😅 Jeg vet ærlig talt ikke hva man skal si 🤦‍♀️ Takk for sammendraget! 😊

• Liker 9
Skrevet
Coffee_lover skrev (23 minutter siden):

Pedagogisk* ja. 

• Hjerte 1
Skrevet

Synes synd på disse barna som ikke får den omsorgen og oppmerksomheten som et barn så sårt trenger av sin egen mor.

Lurer på hva barn tenker når de blir bortprioritert til fordel for metime og ego tripper for mødrene, og hvilken skade det vil påføre.

Trist å se alle influencerne som får  barn og bruker graviditet, fødsel og spedbarnstid til klikk og cash. Men så var det ikke så stas med barn likevel for influencere som er mest opptatt av seg selv..

• Liker 14
Skrevet
M.H85 skrev (10 timer siden):

Kristin har fri fra barnet sitt igjen ja!! Nå synes jeg det er kjempe drøyt!! Null emmosjonell tilstede! Og sitt eget barn bor vel ca 80% hos far....

Den påstanden er rimelig drøy med tanke på at du spekulerer. I perioder hadde jeg barna 100% men det betydde ikke at faren ikke var tilstede, om noen skulle synset slik om våre roller som foreldre basert på det de trodde de visste ville jeg tenkt "stakkars dem" rett og slett.  

• Liker 2
Skrevet
Carrot skrev (58 minutter siden):

Den påstanden er rimelig drøy med tanke på at du spekulerer. I perioder hadde jeg barna 100% men det betydde ikke at faren ikke var tilstede, om noen skulle synset slik om våre roller som foreldre basert på det de trodde de visste ville jeg tenkt "stakkars dem" rett og slett.  

Hun viser veldig tydelig sine prioriteringer. Hver dag.

• Liker 10
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (38 minutter siden):

Hun viser veldig tydelig sine prioriteringer. Hver dag.

virkelig? basert på det hun legger ut på snapchat så spekulerer du og konkluderer med ganske grove påstander, og det bare timer etter at tråden har blitt moderert 🤦‍♀️

Endret av Carrot
  • Liker 2
Skrevet
Carrot skrev (13 minutter siden):

virkelig? basert på det hun legger ut på snapchat så spekulerer du og konkluderer med ganske grove påstander, og det bare timer etter at tråden har blitt moderert 🤦‍♀️

Jeg har ikke kommet med grove beskyldninger. Jeg sier at vi ser hver dag hva hun deler. Så får hver enkelt tolke det og vurdere hva de tenker om det hun deler. Men hun viser livet sitt og deler svært mye, så ikke så lett å komme unna hvordan hun fremstår.

• Liker 12
Skrevet
Carrot skrev (2 timer siden):

Spekulerer?🤔 Bare å se på snap så vil jeg heller kalle det sannheten. 

• Liker 8
Skrevet
Coffee_lover skrev (9 timer siden):

Har ikke podcast, men tviler ikke på hun sa dette..samme hun tyter om på snap, alt handler om FRI fra barn.  Det å sitte å fortelle at hun var en " kjip" mor fordi hun hadde 1 (!)  barn 100% en periode når han var liten?? Det er jo helt sykt. Far kan falle fra. Mye kan skje. Livet kan skje. Hvis du ikke kan makte være 100% mor om du må være det ,nei vel da får man ikke barn! ....Blir som at far til mini her skulle gått bort, skulle jeg sendt barnet i fosterhjem 50%  da fordi jeg trenger timeout og fri? Nå sender man ikke barn 50% i fosterhjem,men poenget.... Hvis man kun er GOD mamma 50% og kjip mamma 100% har man et problem. Da skaffer man seg heller en katt eller et hamster, ikke barn.

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
Carrot skrev (44 minutter siden):

Voldsomt som du forsvarer henne. 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...