Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Era Vulgaris skrev (5 timer siden):

Dette har da ingenting med det jeg skriver å gjøre. Forskjellen på ditt og mitt perspektiv på hva barn trenger er sprikende. Du setter foreldrenes behov først, jeg setter barns behov først. De voksne klarer seg alltids. 

Jeg sier at man kan gjøre ting ulikt fra en selv uten at det betyr at barnet ikke har det bra. Det er ganske sterk påstand å si at barnet hennes ikke har det bra. Det vet vi faktisk ikke noe om.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
enkefru skrev (1 time siden):

😳 Skulle tro du hadde tilgang til noen helt andre kanaler enn det vi andre har? andre sosiale medier.... 

Haha nei, ikke mer enn det jeg ser på snap:) 

Skulle nesten tro alle dere andre har det utifra alt jeg leser her😆

• Liker 2
Skrevet

Hun gjester "debattpanelet" i GMN kl 07:10 i morgen   - Nytt hudpleieprodukt  vekker harme internasjonalt.

Skrevet
Era Vulgaris skrev (7 timer siden):

Barn som gjennom hele barndommen higer etter foreldrenes oppmerksomhet, omsorg, tid og kjærlighet, får psykiske problemer som følger dem resten av livet. Når foreldrene setter egen lykke foran barnas velbefinnende, så er ikke barna lykkelige. 

Enig🤎

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (2 timer siden):

Fraværende foreldre er aldri bra. 

Enig👍

• Liker 3
Skrevet
Era Vulgaris skrev (5 timer siden):

Tidene forandrer seg, heldigvis. Min barndom var ikke preget av mye nærhet eller kjærlighet, men jeg bruker ikke det som noen målestokk i forhold til hvordan vi ser på barn og barns utvikling i 2025. 

Det er mye mellom fotfølging og lite samvær. 

Det er jeg ikke uenig i, men her påpekes det gjentatte ganger at Kristin mangler nærvær til sin sønn, og det var det som var poenget med beskrivelsen av min barndom om at dermed er det ikke en fasit hva som kommer frem på snap , alt er synsing på vegne av sønnen - som han aldri har bedt om, og som dere ikke vet noen ting om

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hønemor133 skrev (3 timer siden):

Jeg mener det er viktig å normalisere at foreldre kan føle seg slitne, og at man av og til har behov for tid uten barna for å hente seg inn. Samtidig bør slike refleksjoner deles i et trygt rom med andre voksne, og ikke på en åpen plattform.

Kristin uttrykker for eksempel at onsdager er de beste dagene, fordi barna både drar og kommer hjem den dagen. Jeg opplever dette som lite genuint, sett i lys av øvrige uttalelser og handlinger. Selv om hun ikke publiserer bilder eller videoer der barna vises, deler hun likevel omfattende informasjon om deres livssituasjon.

Hun har blant annet fortalt at hun ofte foretrekker å gjøre ting på egen hånd mens livets mann tilbringer tid med barna, for eksempel å sitte i bilen mens resten av familien er i svømmehallen, eller å oppholde seg inne på hytta mens han er ute på ski med barna. Videre har hun delt hendelser der hun måtte avlyse avtaler med barnet sitt, som en tur til Leos Lekeland, fordi hun var opptatt med oppussing. Hun har også beskrevet situasjoner hvor barnet er med på praktiske ærender knyttet til hus og hjem. Jeg opplever ikke at det er fullt fokus på barna de ukene hun har dem, og har vanskelig for å forstå hvordan andre kan sitte med det inntrykket. 

I tillegg har hun uttalt at forholdet til moren til bonusbarna ikke er godt, og at de i hjemmet praktiserer oppdragelse der hun tar ansvar for sitt barn, mens livets mann oppdrar sine egne. Vi vet også at hun har hatt tidligere konflikt med far til sitt barn og hans kjæreste, fordi dette også har blitt delt offentlig. 

Selv om det naturligvis finnes sider av hverdagen hennes som ikke deles offentlig, gir dokumentasjonen av dagliglivet et tydelig innblikk i hvordan hun prioriterer og lever. Jeg tror det er kombinasjonen av handlingene hennes og de tydelige utsagnene om hvor verdifullt det er å ha barnefri, som gjør at mange reagerer.

Ingen kan med sikkerhet si om barna vil ta skade av at slike detaljer om familiens liv blir delt offentlig. Likevel tenker jeg at det hun deler kan innebære en viss sårbarhet for barna på sikt. 

Har du noen gang uttalt det at hun ikke har et greit forhold til eksen sin barnemor?? Hva sa hun da?

Forundrer meg dog ikke, hadde klikka i vinkel om mine fikk en slik stemor som skal STYRE alt! Uhørt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er frem og tilbake…….. tidligere, i starten,  ble far kritisert fordi han aldri hadde samvær. 

• Liker 1
Skrevet
Knocks skrev (4 timer siden):

Jeg sier at man kan gjøre ting ulikt fra en selv uten at det betyr at barnet ikke har det bra. Det er ganske sterk påstand å si at barnet hennes ikke har det bra. Det vet vi faktisk ikke noe om.

Jeg har ikke sagt noe om at barnet hennes ikke har det bra. Jeg tar til orde mot denne trenden blant en del influensere som hele tiden er så opptatt av alenetid og å dyrke seg selv midt i baby- og småbarnsfasen. Det er dårlig påvirkning og burde slettes ikke hylles som noe positivt. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Har du noen gang uttalt det at hun ikke har et greit forhold til eksen sin barnemor?? Hva sa hun da?

Forundrer meg dog ikke, hadde klikka i vinkel om mine fikk en slik stemor som skal STYRE alt! Uhørt.

Hun hadde en lang fortelling om hvor flott og fantastisk forhold hun har til Dennis sin kjæreste og hvor bra det er at de voksne kan samarbeide til barnas beste. Hun avsluttet med å si at situasjonen med bonusbarna sin mor dessverre ikke var slik og at forholdet dem i mellom var noe helt annet enn det hun hadde med Helene

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Era Vulgaris skrev (44 minutter siden):

Jeg har ikke sagt noe om at barnet hennes ikke har det bra. Jeg tar til orde mot denne trenden blant en del influensere som hele tiden er så opptatt av alenetid og å dyrke seg selv midt i baby- og småbarnsfasen. Det er dårlig påvirkning og burde slettes ikke hylles som noe positivt. 

Ok, beklager. Fint at du ikke sa det da.

• Liker 3
Skrevet
Hønemor133 skrev (43 minutter siden):

Hun hadde en lang fortelling om hvor flott og fantastisk forhold hun har til Dennis sin kjæreste og hvor bra det er at de voksne kan samarbeide til barnas beste. Hun avsluttet med å si at situasjonen med bonusbarna sin mor dessverre ikke var slik og at forholdet dem i mellom var noe helt annet enn det hun hadde med Helene

Ok, på podcast? Uansett jeg kjenner ikke barnemor, men etter hvordan Kristin er haddde jeg nok slitt selv med henne...egoistisk. når har hun noen gang visst interesse for bonusbarn, hun viser knapt interesse for eget barn.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet
Full kontroll skrev (10 timer siden):

Hun gjester "debattpanelet" i GMN kl 07:10 i morgen   - Nytt hudpleieprodukt  vekker harme internasjonalt.

Og det kommer fra dama som tror alle har glemt Spis med Kristin. Hun er og forblir en dobbeltmoralist

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (12 timer siden):

Ok, på podcast? Uansett jeg kjenner ikke barnemor, men etter hvordan Kristin er haddde jeg nok slitt selv med henne...egoistisk. når har hun noen gang visst interesse for bonusbarn, hun viser knapt interesse for eget barn.

På Snapchat, men begynner å bli en liten stund siden hun la det ut

Skrevet
baremeg007 skrev (9 timer siden):

Og det kommer fra dama som tror alle har glemt Spis med Kristin. Hun er og forblir en dobbeltmoralist

Hun er ikke rette damen stille på God Morgen Norge vedr dette. Ikke har hun en datter en gang , eller noe relatertbart. Bare teit, alt for å bruke kråke stemmen for fame...

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...