Stargaze Skrevet 14 timer siden #12021 Skrevet 14 timer siden Snikmos skrev (4 minutter siden): Jeg er gla i å høre Solveig sin podcast min barneoppdragelse, men kjente faktisk det ble for mye vas når Kristin var der. Fra K sin side. Høres ut som hun bestemmer alt ang barnet og D ikke har noe å si . Ang dilemma som Solveig lager Sikkert en forsvarsmekanisme fordi hun vet at hun prioriterer seg selv foran barnet hele tiden. 8
Bjerka Skrevet 11 timer siden #12022 Skrevet 11 timer siden Halvparten av all tiden vi foreldre får tilbringe med bama våre er før de fyller 6 år gamle. Når de er 12 år har vi opplevd 75% av den totale tiden vi skal ha med de i løpet av livet. Det er et sitat å tenke over. 3 7 5
Harnoejegvilsi Skrevet 7 timer siden #12023 Skrevet 7 timer siden Skammelig å høre Kristin snakke om morsrollen. Måtte inn å høre (så inspirert ble jeg 🙈) Virker som om det eneste hun er opptatt av er fri fra barna i denne moderne familien. Og dette skal barna kunne lese, høre og se om noen år. Jeg satt å tenkte når jeg hørte henne, at hun går glipp av halve barndommen til eget barn, men er selv opptatt av å pleie eget ego🙈 7 2
Måne Rampelyset Skrevet 5 timer siden #12024 Skrevet 5 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå