Sparkel Skrevet 10. september #11681 Skrevet 10. september Morsomt at Kristin roser ryddeboka si i dag og sier den er råbra. Tro om ho har fått med seg at livets mann ikke synes hun er så bra på rydding og flytter rotet fra ett rom til ett annet. Skikkelig synkront par det der😅 15
M.H85 Skrevet 10. september #11682 Skrevet 10. september Sansa20 skrev (50 minutter siden): La være å gå på snappen hvis du / dere ikke liker dem 🙈 Nysgjerrig🤷♀️ Du elsker jo Kristin.. Har forsvart henne i evigheter her du så det er jo også litt merkelig i en tråd der man diskuterer. 10
Nøytral-80 Skrevet onsdag kl. 19:26 #11683 Skrevet onsdag kl. 19:26 Sansa20 skrev (3 timer siden): La være å gå på snappen hvis du / dere ikke liker dem 🙈 La være å logg inn her du da. Begynn med deg selv! 6 6
baremeg007 Skrevet torsdag kl. 19:59 #11684 Skrevet torsdag kl. 19:59 Tar seg til rette i andres kjøleskap igjen og igjen, men fanatisk er hun ikke? Blir veldig tydelig at det skorter på selvinnsikt der i gården. Så sitter livets filtertryne på 44 i bakgrunnen og roper at KG ikke har strippet huset for «feil matvarer», mens så fort hun er ute av huset lever han på takeaway, brus og øl. Og smågodt. 6 7
loffen Skrevet torsdag kl. 22:49 #11685 Skrevet torsdag kl. 22:49 Jeg har jo kuttet ut å se noe fra henne for lenge siden. Hva er spennende med å se på ei som sitter i senga og drikker kaffe mens hun prater med seg sjøl? Også må man klikke seg forbi alle reklamene, kan jo ikke pusse tenner engang mens man ser på. Jeg setter meg heller foran et speil her hjemme mens jeg prater med meg selv, men har dog funnet ut at det er mere praktisk å prate med seg selv mens man gjør noe annet. Gå tur, vaske eller brette klær f.eks. Nå har jeg sett at folk har ledd seg skakk av denne 'vikaren' altså samboeren hennes, så ja, så da så, da måtte jeg inn å se da. Han var jo minst like kjedelig som Louise Angelica Riise når hun står på badet og snakker så sakte som overhodet mulig med seg selv om håret sitt! Han sitter i senga og drikker kaffe og prater med seg selv om at han snart skal kjøre ungene på skolen han skal ....hm... nå har jeg glemt det. Kanskje han skulle hente dem? Eller smøre noe mat? Også har han verdens mest idiotiske filter på. Hvem er dette interessant for? Jeg bare fatter det ikke! Nå har jeg blokkert snappen til KG og den nye stjerna for sikkerhets skyld. Orker ikke at noen av dem skal dukke opp i feeden min noensinne igjen. Fy faen for noe dumt. 21 2 12
Sassya Skrevet fredag kl. 09:35 #11686 Skrevet fredag kl. 09:35 (endret) Jeg elsker Temuvikaren men han har vist glemte å følge opp Eu kontrollen på Porschen sin. De kjører i en bil som har bruksforbud. Screenshots fra Snapchat Endret fredag kl. 09:40 av Sassya 5 12
Snublefot62 Skrevet fredag kl. 09:37 #11687 Skrevet fredag kl. 09:37 Sassya skrev (1 minutt siden): Jeg elsker Temuvikaren men han har vist glemte å følge opp Eu kontrollen på Pochen sin. De kjører i en bil som har bruksforbud. Screenshots fra Snapchat Første EU kontroll på bilen og den blir ikke gjort. Flaut. Eller er det tomt i pengekassen? 16 2
Sassya Skrevet fredag kl. 09:43 #11688 Skrevet fredag kl. 09:43 (endret) Snublefot62 skrev (7 minutter siden): Første EU kontroll på bilen og den blir ikke gjort. Flaut. Eller er det tomt i pengekassen? Ikke sant veldig flaut å glemme noe sånt. De er vel kun fokusert på bryllupet nå tenker jeg og ultraprosessert mat da😅 Endret fredag kl. 09:44 av Sassya 8
Marihone Skrevet fredag kl. 10:42 #11689 Skrevet fredag kl. 10:42 Sassya skrev (1 time siden): Jeg elsker Temuvikaren men han har vist glemte å følge opp Eu kontrollen på Porschen sin. De kjører i en bil som har bruksforbud. Screenshots fra Snapchat Er ikke dette egentlig ulovlig? Visste ikke at samboeren til Kristin kjørte Porsche. Nå skjønner jeg hvorfor hun tar initiativ til sex og BJ. Denne livsstilen med fin bil, hytteturer og reiser vil hun ikke gå frivillig fra med det første. 17
Snublefot62 Skrevet fredag kl. 10:55 #11690 Skrevet fredag kl. 10:55 Marihone skrev (12 minutter siden): Er ikke dette egentlig ulovlig? Visste ikke at samboeren til Kristin kjørte Porsche. Nå skjønner jeg hvorfor hun tar initiativ til sex og BJ. Denne livsstilen med fin bil, hytteturer og reiser vil hun ikke gå frivillig fra med det første. Det er ikke lov å kjøre rundt i en bil med bruksforbud nei. 16 1
Sparkel Skrevet fredag kl. 11:19 #11691 Skrevet fredag kl. 11:19 Skulle være unødvendig å glemme eu kontroll av bilen. Det kommer påminnelser om det hele tiden. Og så dokumenterer for flere hundre tusen at du bryter loven. Godt jobba👏👏👏 Nå har hun endelig fått nye matbokser til ungene. Tok uendelig lang tid. Men å nei, det er reklame! Ikke rart det tar lang tid når du skal tigge til deg gratis matbokser. Foreldre flest ville bestilt, betalt for de og hatt de der på noen få dager og ikke venta over ett halvt år for å få de gratis. 15 4
Hallepalle2 Skrevet fredag kl. 14:21 #11692 Skrevet fredag kl. 14:21 Sassya skrev (4 timer siden): Jeg elsker Temuvikaren men han har vist glemte å følge opp Eu kontrollen på Porschen sin. De kjører i en bil som har bruksforbud. Screenshots fra Snapchat Søkte du opp bilen hans??? Og ingen ser galskapen? 13
M.H85 Skrevet fredag kl. 14:58 #11693 Skrevet fredag kl. 14:58 baremeg007 skrev (18 timer siden): Tar seg til rette i andres kjøleskap igjen og igjen, men fanatisk er hun ikke? Blir veldig tydelig at det skorter på selvinnsikt der i gården. Så sitter livets filtertryne på 44 i bakgrunnen og roper at KG ikke har strippet huset for «feil matvarer», mens så fort hun er ute av huset lever han på takeaway, brus og øl. Og smågodt. Ja han elsker maten til Kristin,men lever på takeaway når hun er borte 🤔 Han fremstår som en meget initiativ løs enkel gubbe. 13
Snublefot62 Skrevet fredag kl. 15:10 #11694 Skrevet fredag kl. 15:10 Hallepalle2 skrev (48 minutter siden): Søkte du opp bilen hans??? Og ingen ser galskapen? Jo mange gjør heldigvis det. Det er til og med ulovlig å kjøre rundt med bruksforbud. 16 2
duskelapp Skrevet fredag kl. 18:41 #11695 Skrevet fredag kl. 18:41 M.H85 skrev (3 timer siden): Ja han elsker maten til Kristin,men lever på takeaway når hun er borte 🤔 Han fremstår som en meget initiativ løs enkel gubbe. Det gjør både jeg og samboer når en av oss er ute å reiser.. orker ikke å styre med mat til 1 stk. Så da tar jeg gjerne sushi 1 dag, en pizza i løpet av 2 dager, thai, kinesisk Koser meg ekstra 😄 2
baremeg007 Skrevet fredag kl. 19:13 #11696 Skrevet fredag kl. 19:13 duskelapp skrev (31 minutter siden): Det gjør både jeg og samboer når en av oss er ute å reiser.. orker ikke å styre med mat til 1 stk. Så da tar jeg gjerne sushi 1 dag, en pizza i løpet av 2 dager, thai, kinesisk Koser meg ekstra 😄 Men så går du gjerne ikke rundt til vanlig og roper om hvor grusomt alt annet enn sunn, grønn, hjemmelaget mat er? 7
duskelapp Skrevet fredag kl. 22:42 #11697 Skrevet fredag kl. 22:42 baremeg007 skrev (3 timer siden): Men så går du gjerne ikke rundt til vanlig og roper om hvor grusomt alt annet enn sunn, grønn, hjemmelaget mat er? Går typen å roper om det? 2
M.H85 Skrevet lørdag kl. 08:41 #11698 Skrevet lørdag kl. 08:41 duskelapp skrev (13 timer siden): Det gjør både jeg og samboer når en av oss er ute å reiser.. orker ikke å styre med mat til 1 stk. Så da tar jeg gjerne sushi 1 dag, en pizza i løpet av 2 dager, thai, kinesisk Koser meg ekstra 😄 Men tror faktisk Kristin hadde klaget på han om han spiste det. Sikkert også derfor han gjorde det alene. Ikke vet jeg. Jeg synes det er drøyt hvordan hun er så hysterisk, bare kastingen av mat hos moren. Er jo ingenting som er bra nok nesten. Altså skinkeost på tube er fyfy?!🤣🤣 Direkte latterlig, det er knapt noe mat hun mener er sunt nok. Hysterisk. 7
Full kontroll Skrevet lørdag kl. 09:02 #11699 Skrevet lørdag kl. 09:02 (endret) M.H85 skrev (22 minutter siden): Men tror faktisk Kristin hadde klaget på han om han spiste det. Sikkert også derfor han gjorde det alene. Ikke vet jeg. Jeg synes det er drøyt hvordan hun er så hysterisk, bare kastingen av mat hos moren. Er jo ingenting som er bra nok nesten. Altså skinkeost på tube er fyfy?!🤣🤣 Direkte latterlig, det er knapt noe mat hun mener er sunt nok. Hysterisk. Tenkte mammaen hadde nok begrensninger, om ikke noen frekt skulle komme inn for å bestemme hva hun skulle "kose" seg med på sine aldrende år ❤️ Hva tenker dattra hun kan endre, annet enn ett "ryddig" kjøleskap, som innen en tid blir å inneholde det samme som før , mora & Jon har vel sine favoritter hva mat angår Endret lørdag kl. 09:04 av Full kontroll 5
Katten89 Skrevet lørdag kl. 18:28 #11700 Skrevet lørdag kl. 18:28 hva er greia med influencere når det kommer til EU-godkjenning av bilen? Caroline Berg Eriksen og mannen kjørte også rundt i månedsvis i en bil som ikke var EU-godkjent 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå