Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt at Kristin roser ryddeboka  si i dag og sier den er råbra. Tro om ho har fått med seg at livets mann ikke synes  hun er så bra på rydding og flytter rotet fra ett rom til ett annet. Skikkelig synkront par det der😅

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sansa20 skrev (50 minutter siden):

La være å gå på snappen hvis du / dere ikke liker dem 🙈

Nysgjerrig🤷‍♀️ Du elsker jo Kristin.. Har  forsvart henne i evigheter her du så det er jo også litt merkelig i en tråd der man diskuterer. 

• Liker 10
Skrevet
Sansa20 skrev (3 timer siden):

La være å gå på snappen hvis du / dere ikke liker dem 🙈

La være å logg inn her du da. Begynn med deg selv! 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Tar seg til rette i andres kjøleskap igjen og igjen, men fanatisk er hun ikke? Blir veldig tydelig at det skorter på selvinnsikt der i gården. 

Så sitter livets filtertryne på 44 i bakgrunnen og roper at KG ikke har strippet huset for «feil matvarer», mens så fort hun er ute av huset lever han på takeaway, brus og øl. Og smågodt.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg har jo kuttet ut å se noe fra henne for lenge siden. Hva er spennende med å se på ei som sitter i senga og drikker kaffe mens hun prater med seg sjøl? Også må man klikke seg forbi alle reklamene, kan jo ikke pusse tenner engang mens man ser på. Jeg setter meg heller foran et speil her hjemme mens jeg prater med meg selv, men har dog funnet ut at det er mere praktisk å prate med seg selv mens man gjør noe annet. Gå tur, vaske eller brette klær f.eks. 

Nå har jeg sett at folk har ledd seg skakk av denne 'vikaren' altså samboeren hennes, så ja, så da så, da måtte jeg inn å se da. 

Han var jo minst like kjedelig som Louise Angelica Riise når hun står på badet og snakker så sakte som overhodet mulig med seg selv om håret sitt!

Han sitter i senga og drikker kaffe og prater med seg selv om at han snart skal kjøre ungene på skolen han skal ....hm... nå har jeg glemt det. Kanskje han skulle hente dem? Eller smøre noe mat? Også har han verdens mest idiotiske filter på. Hvem er dette interessant for? 

:dåne: Jeg bare fatter det ikke!

Nå har jeg blokkert snappen til KG og den nye stjerna for sikkerhets skyld. Orker ikke at noen av dem skal dukke opp i feeden min noensinne igjen. Fy faen for noe dumt.

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)

Jeg elsker Temuvikaren men han har vist glemte å følge opp Eu kontrollen på Porschen sin. De kjører i en bil som har bruksforbud. Screenshots fra Snapchat 

Screenshot_20250912_105415_Snapchat.jpg

Screenshot_20250912_111750_Chrome.jpg

Screenshot_20250912_111222_Snapchat.jpg

Endret av Sassya
  • Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet
Sassya skrev (1 minutt siden):

Jeg elsker Temuvikaren men han har vist glemte å følge opp Eu kontrollen på Pochen sin. De kjører i en bil som har bruksforbud. Screenshots fra Snapchat 

Første EU kontroll på bilen og den blir ikke gjort. Flaut.

Eller er det tomt i pengekassen?

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Første EU kontroll på bilen og den blir ikke gjort. Flaut.

Eller er det tomt i pengekassen?

Ikke sant veldig flaut å glemme noe sånt. De er vel kun fokusert på bryllupet nå tenker jeg og ultraprosessert mat da😅

Endret av Sassya
  • Liker 8
Skrevet
Sassya skrev (1 time siden):

Jeg elsker Temuvikaren men han har vist glemte å følge opp Eu kontrollen på Porschen sin. De kjører i en bil som har bruksforbud. Screenshots fra Snapchat 

Er ikke dette egentlig ulovlig? Visste ikke at samboeren til Kristin kjørte Porsche. Nå skjønner jeg hvorfor hun tar initiativ til sex og BJ. Denne livsstilen med fin bil, hytteturer og reiser vil hun ikke gå frivillig fra med det første.

• Liker 17
Skrevet
Marihone skrev (12 minutter siden):

Er ikke dette egentlig ulovlig? Visste ikke at samboeren til Kristin kjørte Porsche. Nå skjønner jeg hvorfor hun tar initiativ til sex og BJ. Denne livsstilen med fin bil, hytteturer og reiser vil hun ikke gå frivillig fra med det første.

Det er ikke lov å kjøre rundt i en bil med bruksforbud nei.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Skulle være unødvendig å glemme eu kontroll av bilen. Det kommer påminnelser om det hele tiden. Og så dokumenterer for  flere hundre tusen at du bryter loven. Godt jobba👏👏👏

Nå har hun endelig fått nye matbokser til ungene. Tok uendelig lang tid. Men å nei, det er reklame! Ikke rart det tar lang tid når du skal tigge til deg gratis matbokser. 
Foreldre flest ville bestilt, betalt for de og hatt de der på noen få dager og ikke venta over ett halvt år for å få de gratis.

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
Sassya skrev (4 timer siden):

Søkte du opp bilen hans??? Og ingen ser galskapen?

• Liker 13
Skrevet
baremeg007 skrev (18 timer siden):

Tar seg til rette i andres kjøleskap igjen og igjen, men fanatisk er hun ikke? Blir veldig tydelig at det skorter på selvinnsikt der i gården. 

Så sitter livets filtertryne på 44 i bakgrunnen og roper at KG ikke har strippet huset for «feil matvarer», mens så fort hun er ute av huset lever han på takeaway, brus og øl. Og smågodt.

Ja han elsker maten til Kristin,men lever på takeaway når hun er borte 🤔 Han fremstår som en meget initiativ løs enkel gubbe. 

• Liker 13
Skrevet
Hallepalle2 skrev (48 minutter siden):

Søkte du opp bilen hans??? Og ingen ser galskapen?

Jo mange gjør heldigvis det. Det er til og med ulovlig å kjøre rundt med bruksforbud. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (3 timer siden):

Ja han elsker maten til Kristin,men lever på takeaway når hun er borte 🤔 Han fremstår som en meget initiativ løs enkel gubbe. 

Det gjør både jeg og samboer når en av oss er ute å reiser.. orker ikke å styre med mat til 1 stk.

Så da tar jeg gjerne sushi 1 dag, en pizza i løpet av 2 dager, thai, kinesisk 

Koser meg ekstra 😄

• Liker 2
Skrevet
duskelapp skrev (31 minutter siden):

Det gjør både jeg og samboer når en av oss er ute å reiser.. orker ikke å styre med mat til 1 stk.

Koser meg ekstra 😄

Men så går du gjerne ikke rundt til vanlig og roper om hvor grusomt alt annet enn sunn, grønn, hjemmelaget mat er?

• Liker 7
Skrevet
baremeg007 skrev (3 timer siden):

Men så går du gjerne ikke rundt til vanlig og roper om hvor grusomt alt annet enn sunn, grønn, hjemmelaget mat er?

Går typen å roper om det?

• Liker 2
Skrevet
duskelapp skrev (13 timer siden):

Koser meg ekstra 😄

Men tror faktisk Kristin hadde klaget på han om han spiste det. Sikkert også derfor han gjorde det alene. Ikke vet jeg. Jeg synes det er drøyt hvordan hun er så hysterisk, bare kastingen av mat hos moren. Er jo ingenting som er bra nok nesten. Altså skinkeost på tube er fyfy?!🤣🤣 Direkte latterlig,  det er knapt noe mat hun mener er sunt nok. Hysterisk.

• Liker 7
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (22 minutter siden):

Men tror faktisk Kristin hadde klaget på han om han spiste det. Sikkert også derfor han gjorde det alene. Ikke vet jeg. Jeg synes det er drøyt hvordan hun er så hysterisk, bare kastingen av mat hos moren. Er jo ingenting som er bra nok nesten. Altså skinkeost på tube er fyfy?!🤣🤣 Direkte latterlig,  det er knapt noe mat hun mener er sunt nok. Hysterisk.

Tenkte mammaen hadde nok begrensninger, om ikke noen frekt skulle komme inn for å bestemme hva hun  skulle "kose" seg med på sine aldrende år ❤️ Hva tenker dattra hun kan endre, annet enn ett "ryddig" kjøleskap, som innen en tid  blir å inneholde det samme som før , mora & Jon  har vel sine favoritter hva mat angår :) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
Skrevet

hva er greia med influencere når det kommer til EU-godkjenning av bilen? Caroline Berg Eriksen og mannen kjørte også rundt i månedsvis i en bil som ikke var EU-godkjent

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...